eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej w Wąbrzeźnie w ul. Malinowej z włączeniem w ul. Wiśniową i w ulicy Truskawkowej, Cytrynowej, Gruszkowej z wyjściem z ulicy Wiśniowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Wąbrzeźno: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej w Wąbrzeźnie w ul. Malinowej z włączeniem w ul. Wiśniową i w ulicy Truskawkowej, Cytrynowej, Gruszkowej z wyjściem z ulicy Wiśniowej.
Numer ogłoszenia: 169250 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6884500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej w Wąbrzeźnie w ul. Malinowej z włączeniem w ul. Wiśniową i w ulicy Truskawkowej, Cytrynowej, Gruszkowej z wyjściem z ulicy Wiśniowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: - Część I Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej w Wąbrzeźnie w ulicy Malinowej z włączeniem w ulicę Wiśniową; - Część II Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej w Wąbrzeźnie w ulicy Truskawkowej, Cytrynowej, Gruszkowej z wyjściem z ulicy Wiśniowej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej zgodnie z art. 2 pkt. 6 Pzp należy rozumieć ofertę przewidująca, zgodnie z treści SIWZ, wykonanie części zamówienia publicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: - dla I części zamówienia - 3.000,00 zł. Słownie: trzy tysiące złotych, - dla II części zamówienia - 7.500,00 zł Słownie: siedem tysięcy pięćset złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: - posiadać wpis do właściwego rejestru, albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez wykonawców, każdy z wykonawców musi spełniać powyższy warunek oddzielnie i udokumentować ich spełnianie. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uznana będzie robota polegająca na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej o wartości: - dla I części zamówienia nie mniej niż 300.000 zł brutto , - dla II części zamówienia nie mniej niż 750.000 zł brutto. - zapewni przy wykonywaniu zamówienia uczestnictwo osób posiadających uprawnienia budowlane w branży sanitarnej - kierownik budowy. Osoby te powinny posiadać aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp , 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c ) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3b, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest w Wydziale Budownictwa pok. nr 5 UM, ul. Wolności 18 Wąbrzeźno. Cena SIWZw wersji papierowej 1.000,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 18 , 87-200 Wąbrzeźno, pok. nr 7 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w części dotyczącej terminów zakończenia robót. Dopuszcza się przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku opóźnień w przekazaniu placu budowy z przyczyn niezależnych od zamawiającego, jak również w sytuacjach działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Stro?ny nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgod?nie z jej treścią. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego, warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie umowy. Strona po?wołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumento?wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej w Wąbrzeźnie w ulicy Malinowej z włączeniem w ulicę Wiśniową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kanały kanalizacji grawitacyjnej: - długość geodezyjna kanałów 200x5,9 mm; L = 383,5 m, - długość geodezyjna kanałów 160 x 4,7 mm; L=68,0 m 2. Kanały kanalizacji deszczowej: - długość geodezyjna kanałów 250 x 7,3 mm; L=413, 5 m, - długość geodezyjna kanałów 200 x 5,9 mm, L= 7,5 m 3. Przewody wodociągowe: - długości geodezyjne przewodów 90 x 4,3 mm; L= 269,0 m - długości geodezyjne przewodów 40PE; L= 56,0m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.23.24.10-9, 45.25.56.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej w Wąbrzeźnie w ulicy Truskawkowej, Cytrynowej, Gruszkowej z wyjściem z ulicy Wiśniowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kanały kanalizacji grawitacyjnej: - długość geodezyjna kanałów 200 x 5,9 mm; L=461,0 m - długość geodezyjna kanałów 160 X 4,7 mm; L=159,5 m 2. Kanały kanalizacji deszczowej: - długość geodezyjna kanałów 250 x 7,3 mm; L=471,0 m - długość geodezyjna kanałów 200 x 5,9 mm; L=8,0 m 3. Przewody wodociągowe: - długość geodezyjna kanałów 110 x 4,2 mm; L=472,0 m - długość geodezyjna kanałów 40PE; L= 154,5 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.23.24.10-9, 45.25.56.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.