eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg - przebudowa ulicy Staromiejskiej i Chopina w Brzegu - etap I .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Brzeg: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg - przebudowa ulicy Staromiejskiej i Chopina w Brzegu - etap I .
Numer ogłoszenia: 169235 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130701 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg - przebudowa ulicy Staromiejskiej i Chopina w Brzegu - etap I ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty branży drogowej polegające na przebudowie nawierzchni pierwszego etapu dróg gminnych tj. części ulicy Staromiejskiej i Chopina. Nawierzchnia jezdni i wjazdów na posesje winny być wykonane z kostki granitowej 15x16cm, pochodzącej z rozbiórki przedmiotowych ulic i poddanej obróbce, której celem ma być ujednolicenie kształtów i wymiarów kostki oraz przystosowanie do wygodnego poruszania się pieszych. Przedmiotowa kostka po rozebraniu ma być z trzech stron cięta z górną powierzchnią płomieniowaną. Nawierzchnia chodników i wjazdów ma być odtworzona w tradycyjnym układzie pasmowym z płyt kamiennych granitowych i kostki bazaltowej pochodzących z rozbiórki i poddanych obróbce (uszkodzone krawędzie płyt chodnikowych granitowych i krawężników kamiennych ulegną obcięciu). System odprowadzania wód deszczowych z nawierzchni jezdni i chodników nie ulegnie zmianie. Jezdnie uliczne będą posiadały spadek podłużny 0,5 - 2,8 %, zapewniający prawidłowe odwodnienie pasa drogowego z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej poprzez istniejące wpusty deszczowe zlokalizowane w jezdni ulicznej. Dodatkowo w celu efektywnego odprowadzenia wód opadowych z korpusu drogowego przewidziano wykonanie obustronnych sączków z rur drenarskich karbowanych PVC o średn. 113 mm z otworami 1,5x5,0 mm z filtrem z włókna kokosowego. Zakres robót: W zakres budowy drogi gminnej wchodzi wykonanie następujących elementów: Branża drogowa z odwodnieniem: - rozbiórka wszystkich elementów drogowych, - wywóz gruzu na wysypisko, a materiałów kamiennych odzyskowych na skład na którym będzie wykonywana obróbka, - regulacja wysokościowa urządzeń obcych, - wykonanie robót ziemnych korytowych z odwozem urobku na wysypisko, - wykonanie warstw wzmacniających podłoże, oraz warstw izolacyjnych na styku z zabudową pionową, - wykonanie drenażu podłużnego, - ustawienie krawężników kamiennych i ścieków zabytkowych na ławach betonowych z oporem, - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki granitowej pozyskanej z rozbiórki i poddanej obróbce - 744,80m2, - ustawienie obrzeży kamiennych 20x6 na ławie betonowej z oporem, - wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów bramowych z płyt granitowych i kostki bazaltowej pozyskanych z rozbiórki i poddanych obróbce - 548m2, - wykonanie ogrodzenia łańcuchowego zabezpieczającego wylot ulicy, - naprawa jezdni o nawierzchni bitumicznej - 9,00m2, - wykonanie trawnika. Szczegółowy zakres robót przedstawia załączona dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Lokalizacja budowy: Brzeg ul. Staromiejska i Chopina na działkach gruntowych Nr : 158/2, 158/3, 167, 150 - obręb Centrum. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania I etapu przebudowy ulicy Staromiejskiej i Chopina w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg. W ramach przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust.1 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania nawierzchni jezdni części ulicy Staromiejskiej i Chopina z kostki granitowej, pochodzącej z rozbiórki i poddanej obróbce, - wykonania nawierzchni chodników i wjazdów z płyt granitowych pochodzących z odzysku i poddanych obróbce oraz kostki bazaltowej, - wykonania dodatkowego odwodnienia pasa drogowego. Przedmiot umowy wymieniony w § 1 ust. 2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z branżowymi projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, stanowiącymi integralną część wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość robót określonych wzorem umowy w terminie do 30 listopada 2010 roku. Termin, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy może ulec zmianie z uwagi na wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie robot ze względów technologicznych, w szczególności w przypadku wystąpienia niskich temperatur lub wystąpienia opadów deszczu lub śniegu. W przypadku opisanym w § 2 ust. 2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wstrzymać wykonywane roboty do czasu wystąpienia warunków atmosferycznych umożliwiających prawidłowe wykonanie robót. Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy, zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Zamawiający przekaże Wykonawcy branżowe projekty budowlano-wykonawcze na wykonanie przedmiotu umowy wraz z pozwoleniem na budowę w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy wraz z dziennikiem budowy w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez Strony umowy. W przypadku opóźnienia w przekazaniu obiektu w stosunku do terminu określonego w § 3 ust. 2 wzoru umowy, termin wykonania robót ulega przedłużeniu o ilość dni odpowiadających ilości dni opóźnienia. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Z chwilą przejęcia protokolarnie terenu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten teren. Całość robót określonych wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. Całość robót określonych wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z przyłączeniem i dostawą mediów na własny koszt na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć Zamawiającemu sporządzony przez kierownika budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenie kierownika budowy, stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową w terminie do 5 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa na terenie budowy dla pracowników i osób postronnych zgodnie z przepisami bhp i ppoż. Wykonawca zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie procesu budowlanego odpadami w sposób określony w ustawie z dnia 27.04.2001r. o odpadach. Przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kopii stosownych umów na wywóz i składowanie gruzu i innych odpadów budowlanych oraz odpadów komunalnych z terenu budowy. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązuje się do : a) prowadzenia prac przy funkcjonującej infrastrukturze miejskiej (ulice, chodniki, dojazdy do posesji ) przy pełnym obciążeniu ruchem pojazdów i pieszych, b) właściwego zabezpieczenia terenów przyległych przed uciążliwością prac budowlanych, c) zlokalizowania w okolicach bram wjazdowych stanowiska do usuwania zabrudzeń z kół pojazdów opuszczających teren budowy, d) umożliwienia dostępu na sąsiadujące z terenem budowy posesje służbom technicznym, służbom oczyszczania miasta, straży pożarnej, pogotowiu ratunkowemu oraz innym służbom miejskim. Wykonawca po rozebraniu nawierzchni zobowiązuje się także do zawiadomienia na piśmie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu w celu sprawdzenia stanu urządzeń wodociągowych zlokalizowanych w obrębie przebudowywanych ulic i wymiany tych urządzeń przez to przedsiębiorstwo w przypadku zaistnienia takiej konieczności. Równocześnie Wykonawca zobowiązuje się umożliwić Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu wejście na plac budowy i wykonanie wymienionych wyżej robót. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Roboty budowlane, stanowiące przedmiot wzoru umowy wykonywane będą zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca oświadcza, że znane mu są wszelkie okoliczności - uwarunkowania faktyczne i prawne związane z przedmiotem umowy, w szczególności zaś oświadcza, że zbadał teren budowy i jego otoczenie oraz zapoznał się z dostępną dokumentacją urządzeń podziemnych i ich lokalizacją na planach, a także uzyskał wszelkie niezbędne informacje tak, aby miał pełną wiedzę o warunkach hydrologicznych, klimatycznych, geologicznych i geotechnicznych na terenie i w otoczeniu terenu budowy. Jakiekolwiek zastrzeżenia Wykonawcy dotyczące terenu budowy zgłoszone po zawarciu umowy nie mogą być podstawą do dochodzenia roszczeń od Zamawiającego oraz żądania przez Wykonawcę przesunięcia terminu wykonania robót. W związku z powyższym Wykonawca oświadcza, że nie istnieją żadne przeszkody uniemożliwiające lub utrudniające mu terminowe, prawidłowe i bezusterkowe wykonanie przedmiotu umowy. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę za wyjątkiem materiałów pochodzących z rozbiórki i poddanych obróbce, powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów znakiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o konieczności realizacji robót dodatkowych w terminie 7 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. Wykonanie robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie na podstawie odrębnej umowy w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązuje się do informowania na piśmie Inspektora Nadzoru z wyprzedzeniem 3 dni roboczych o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz o terminie zakończenia robót zanikających. Zgłoszenie nastąpi także w formie wpisu do dziennika budowy. Jeżeli Wykonawca nie poinformował w powyższy sposób o tych faktach Inspektora Nadzoru, zobowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania tych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. Odbiór robót określonych wzorem umowy następować będzie na podstawie : - faktury częściowej według procentowego zaawansowania robót, wystawionej nie wcześniej niż po 50% zaawansowania robót oraz, - faktury końcowej wystawionej po zakończeniu i odbiorze całości wykonanych robót. Strony ustalają następujące zasady dokonania częściowego odbioru robót: a) po potwierdzeniu gotowości do odbioru częściowego przez Inspektora Nadzoru Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. b) do zawiadomienia Wykonawca załączy następujące dokumenty: - rozliczenie częściowe budowy z podaniem wykonanych elementów, ich ilości i wartości ogółem oraz netto (bez podatku VAT) wraz z procentowym zaawansowaniem robót. c) Zamawiający wyznaczy datę i rozpocznie czynności odbioru częściowego robót stanowiących przedmiot umowy w ciągu 3 dni od daty zawiadomienia i powiadomi uczestników odbioru. d) zakończenie czynności odbioru częściowego powinno nastąpić w ciągu 3 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia odbioru. e) protokół odbioru częściowego sporządzi Wykonawca i po zatwierdzeniu tego protokółu przez Inspektora Nadzoru doręczy Zamawiającemu w dniu zakończenia odbioru częściowego. Strony ustalają następujące zasady dokonania odbioru końcowego robót: a) po zakończeniu całości robót i potwierdzeniu gotowości odbioru przez Inspektora Nadzoru Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Przy zawiadomieniu Wykonawca załączy następujące dokumenty: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - protokół odbioru technicznego, atesty na wbudowane materiały i urządzenia, - dokumentację powykonawczą obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, - dokumentację fotograficzną dokumentującą postęp robót budowlanych na nośniku elektronicznym, - protokóły badań i sprawdzeń, - rozliczenie końcowe budowy z podaniem wykonanych elementów, ich ilości i wartości ogółem oraz netto (bez podatku VAT). b) Zamawiający wyznaczy datę i rozpocznie czynności odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot umowy w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia i powiadomi uczestników odbioru. c) zakończenie czynności odbioru powinno nastąpić (zakończyć) w ciągu 3 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia odbioru. d) protokół odbioru końcowego sporządzi Zamawiający i doręczy Wykonawcy w dniu zakończenia odbioru, Jeżeli w toku czynności odbioru końcowego zostaną stwierdzone wady, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, uwzględniającym czas niezbędny na ich usunięcie. W przypadku gdy wady usunąć się nie dadzą albo gdy z okoliczności wynika, że Wykonawca nie zdoła ich usunąć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może od umowy odstąpić, jeżeli wady są istotne. Jeżeli wady nie są istotne, Zamawiający może żądać obniżenia wynagrodzenia w odpowiednim stosunku. Postanowienie to dotyczy również wad stwierdzonych po dokonaniu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia pisemnie Zamawiającego o usunięciu wad. Podstawą wystawienia faktur przez Wykonawcę jest: - podpisany protokół częściowego odbioru robót, - podpisany protokół końcowego odbioru robót, o których mowa w § 10 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przelewem na wskazane przez niego konto w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Zamawiającego. Strony postanawiają, iż termin gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru. W dniu podpisania protokółu odbioru Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny według załącznika nr 1 do wzoru umowy. Wszelkie wady wykonanych robót w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu, niezależnie od prawa do naliczania kar umownych, służy prawo do powierzenia wykonania tych prac osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia nie ma wpływu na zakres i uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancję. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z umowy na osoby trzecie. 1) Kary umowne Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania stanowią kary umowne. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a. za zwłokę w wykonaniu robót stanowiących przedmiot umowy w wysokości 0,2 % wynagrodzenia Wykonawcy brutto, o którym mowa w § 9 wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 2 ust. 1wzoru umowy, b. za zwłokę w usunięciu wad przy odbiorze końcowym lub w okresie rękojmi lub gwarancji w wysokości 0,2 % wynagrodzenia Wykonawcy brutto, o którym mowa w § 9 wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad, zgodnie z §16 ust. 2 wzoru umowy. Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania przewyższającego karę umowną do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Zamawiający ma prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. 2) Dopuszczalność zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach : 1) wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres, 2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 3) konieczności zmiany w przedmiocie zamówienia, o ile zmiana ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 4) przedłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku gdy: a) wystąpią okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 2 i ust. 4 oraz § 3 ust. 3 wzoru umowy, b) wykonywanie prac polegających na wymianie przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu urządzeń wodociągowych zlokalizowanych w obrębie przebudowywanych ulic przekroczy okres 30 dni. W takim przypadku przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić o okres przekraczający 30 dni. c) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których zakres i termin realizacji ma wpływ na termin wykonania umowy, d) zmiana terminu wykonania umowy wynikła z przyczyn nie przewidzianych przy zawarciu umowy, 5) pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy, 6) gdy zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego. Zamiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy. 3) Odstąpienie od umowy Oprócz przypadków określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku : a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, b) gdy Wykonawca nie wykonuje robót zgodnie z umową i dokumentacją projektową lub też nienależycie wykonuje swoje zobowiązania umowne, pomimo pisemnego wezwania Wykonawcy do wykonania robót zgodnie z umowa lub do wykonywania zobowiązań zgodnie z umową, c) gdy sytuacja finansowa Wykonawcy uległa pogorszeniu w stopniu mogącym zagrozić należytemu wykonaniu umowy, bądź też w stosunku do Wykonawcy zostało wszczęte postępowanie likwidacyjne czy też prowadzące do rozwiązania przedsiębiorstwa, a także gdy wobec Wykonawcy wydano nakaz zajęcia jego majątku. W przypadkach, o których mowa w § 19 ust. 1 lit b) i c) Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 60 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego odstąpienia i powinno zawierać uzasadnienie. W przypadku odstąpienia od umowy, Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące postanowienia szczegółowe : a) w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia, b) Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty, w zakresie obustronnie uzgodnionym, na koszt tej strony, z winy, której dokonano odstąpienia umowy. 4) Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 5) Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne JARZĄBEK sp.j., ul. Korfantego 33, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71561473,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60840197,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55469411,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73193333,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.