eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ PRODUKT PROJEKTU ŚLĄSKIE WYZWANIA TJ. MODEL AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ KOBIET W RODZINACH GÓRNICZYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Katowice: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ PRODUKT PROJEKTU ŚLĄSKIE WYZWANIA TJ. MODEL AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ KOBIET W RODZINACH GÓRNICZYCH
Numer ogłoszenia: 169227 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157523 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ PRODUKT PROJEKTU ŚLĄSKIE WYZWANIA TJ. MODEL AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ KOBIET W RODZINACH GÓRNICZYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii radiowej promującej produkt projektu Śląskie Wyzwania, tj. Model aktywizacji zawodowej i integracji społecznej kobiet w rodzinach górniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Cel i zakres kampanii: Cele kampanii: - upowszechnienie informacji o Modelu aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet w rodzinach górniczych wypracowanym w ramach projektu Śląskie Wyzwania: - zwrócenie uwagi na konieczność aktywizacji kobiet z rodzin górniczych; - dotarcie z informacją o Modelu do jego potencjalnych użytkowników; Odbiorcy kampanii: - potencjalni użytkownicy Modelu aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet w rodzinach górniczych, tj. przedstawiciele instytucji publicznych i niepublicznych działających w obszarze aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet z rodzin górniczych; - kobiety z rodzin górniczych oraz kobiety zagrożone wykluczeniem społecznym - potencjalni odbiorcy wsparcia realizowanego w oparciu o Model Opracowanie treści roboczych spotów reklamowych: - Wykonawca przygotuje co najmniej 3 wersje spotu reklamowego, z których Zamawiający wybierze jedną propozycję do produkcji; - tematyka spotu będzie dotyczyć wypracowanego w ramach projektu Śląskie Wyzwania innowacyjnego produktu pn. Modelu aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet w rodzinach górniczych i zachęcać do jego stosowania (szczegółowe informacje o projekcie oraz Model dostępne są na stronie www.slaskie-wyzwania.pl) Produkcja spotów reklamowych: - liczba spotów: 1; - długość 1 spotu: 30 sekund; - Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę lektorów, oprawę muzyczną oraz opiekę dziennikarską podczas przygotowania i realizacji spotów; - spot musi zawierać na końcu informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Emisja spotów: - liczba emisji: 150 (2 edycje po 75 spotów) - okres emisji: sierpień - wrzesień 2014 r.; - edycje emisji: 75 emisji w ciągu tygodnia, następnie co najmniej tydzień przerwy, później kolejnych 75 emisji w ciągu tygodnia; - emisje zgodnie z zaakceptowanym media planem, w pasmach czasowych o wysokiej słuchalności (nie dopuszcza się emisji w paśmie nocnym pomiędzy godz. 22.00 a 6.00); - w jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz; - wymagany zasięg kampanii: całe województwo śląskie (dopuszcza się możliwość emisji na antenie kliku stacji, które łącznie pozwolą osiągnąć wymagane kryterium zasięgu); podstawą weryfikacji, czy zaproponowane przez Wykonawcę stacje radiowe spełniają kryterium zasięgu, będzie obowiązująca koncesja Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na rozpowszechnianie programu radiowego na danej antenie (lub na kilku antenach łącznie); - co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą spoty, będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,0 % (badanie Radio Track za okres: grudzień 2013 - maj 2014, obszar Aglomeracja Śląska); w ramach zapłaty Wykonawca udziela rocznej licencji na wykorzystanie spotów na następujących polach eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (płyty CD/DVD, pamięć USB). 1.2 Harmonogram oraz tryb akceptacji materiałów w kampanii: Zamawiający na etapie tworzenia spotów udzieli Wykonawcy wszelkich informacji związanych z realizacją projektu Śląskie Wyzwania oraz Modelem aktywizacji zawodowej i społecznej kobiet w rodzinach górniczych; Wykonawca przedstawi media plan do akceptacji Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający akceptuje go lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych. Wykonawca opracuje kolejne propozycje media planu aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach możliwa jest modyfikacja przyjętego wcześniej media planu na późniejszym etapie realizacji usługi. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego treści robocze spotów w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowe lub poprawione treści w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca opracuje kolejne scenariusze spotów, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego treści spotów nastąpi ich produkcja. Wyprodukowane spoty zostaną dostarczone Zamawiającemu w formacie MP3 lub innym akceptowanym przez Windows Media Player w terminie 3 dni roboczych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego treści spotów - w celu akceptacji. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przedstawi nowe lub poprawione propozycje spotów w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi kolejne propozycje spotów, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Zaakceptowane spoty zostaną wyemitowane zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę media planem. Wykonawca przesyła materiały do akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający dokonuje akceptacji tych materiałów drogą mailową. W przypadku niewyemitowania spotu w terminie zgodnym z media planem Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia emisji w innym terminie i czasie antenowym o równej wartości do czasu, w którym spot miał być wyemitowany oraz dodatkowo jednego bezpłatnego spotu w terminie przez siebie wybranym - za każdy niewyemitowany spot. O nowym czasie emisji Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na dzień przed emisją. 1.3 Kwestie finansowe związane z realizacją kampanii: W cenie za przygotowanie i realizację kampanii należy uwzględnić: kreację, produkcję, emisję, roczną licencję, inne koszty związane z realizacją kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: - papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia, że spoty wyemitowano zgodnie z media planem, - wyprodukowanego w ramach kampanii spotu, utrwalonego na nośniku elektronicznym. 1.4 Elementy oferty składane do przetargu: Jednoznaczne wskazanie wszystkich stacji radiowych, na antenach których będą emitowane spoty. Wycena wartości usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Śląskie wyzwania w ramach Poddziałania 7.2.1 PO KL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamy OKAY RADIA KATOWICE, Juliusza Ligonia 29, 40-036 katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12078,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10701,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10701,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.