eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › Zakup i dostawa zabawek, sprzętu i pomocy dydaktycznych na doposażenie Oddziału Przedszkolnego do Szkoły Podstawowej w Pilczycy i Oddziału Przedszkolnego do Szkoły Podstawowej w Wólce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Słupia: Zakup i dostawa zabawek, sprzętu i pomocy dydaktycznych na doposażenie Oddziału Przedszkolnego do Szkoły Podstawowej w Pilczycy i Oddziału Przedszkolnego do Szkoły Podstawowej w Wólce
Numer ogłoszenia: 169220 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Słupia , Słupia 30A, 26-234 Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3911147 lub 48, faks 041 3911147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zabawek, sprzętu i pomocy dydaktycznych na doposażenie Oddziału Przedszkolnego do Szkoły Podstawowej w Pilczycy i Oddziału Przedszkolnego do Szkoły Podstawowej w Wólce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu min: wyposażenia placów zabaw, zakup mebli do sal przedszkolnych, wyposażenia kuchni, łazienki oraz zakup: zabawek, sprzętu, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, sprzętu i oprogramowania ICT, sprzętu audiowizualnego do Oddziału Przedszkolnego mieszczącego się w Szkole Podstawowej Wólka i Szkole Podstawowej w Pilczycy. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące 8 części zamówienia (PAKIETY) 2.1. Pakiet nr 1 PLAC ZABAW A. oddział Przedszkolny w Wólce B. oddział Przedszkolny w Pilczycy 2.2 Pakiet nr 2 MEBLE I WYPOSAŻENIE A. oddział Przedszkolny w Wólce B. oddział Przedszkolny w Pilczycy 2.3 . Pakiet nr 3 SPRZĘT ICT A. oddział Przedszkolny w Wólce B. oddział Przedszkolny w Pilczycy 2.4 .Pakiet nr 4 ZABAWKI I POMOCE DYDAKTYCZNE A. oddział Przedszkolny w Wólce B. oddział Przedszkolny w Pilczycy 2.5. Pakiet nr 5 ARTYKUŁY PLASTYCZNE, POMOCE DYDAKTYCZNE A. oddział Przedszkolny w Wólce- ARTYKUŁY PLASTYCZNE B. oddział Przedszkolny w Pilczycy- POMOCE DYDAKTYCZNE 2.6. Pakiet nr 6 ARTYKUŁY PLASTYCZNE ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY W PILCZYCY 2.7.Pakiet nr 7 DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ- WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK -ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY w Pilczycy 2.8. Pakiet nr 8 DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ- WYPOSAŻENIE KUCHNI ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY W PILCZYCY Szczegółowy opis , rodzaj ,ilość asortymentu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do FORMULARZA OFERTY od nr 1 do nr 8.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • w zakresie Pakietu 4 i Pakietu 5: (do 50% wartości zamówienia podstawowego). Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 31.73.00.00 - Sprzęt elektrotechniczny 30.24.17.00 - 30.24.17.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uzupełnione - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2a

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uzupełnione - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2a

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uzupełnione - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2a

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uzupełnione - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uzupełnione - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2a

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 wraz z odpowiednim załącznikiem formularz 1,2,3,4,5, 6,7,8 2/ pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę do działania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 projektu Umowy określa możliwości Zmiany postanowień umowy tj. terminu realizacji zamówienia ,wynagrodzenia, warunków płatności Zmiany, o których mowa w mogą nastąpić w następujących sytuacjach zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia (siły wyższej) tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło, zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3. Oprócz przypadków określonych powyżej zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, oraz w innych nieprzewidzianych przypadkach, których nie można było przewidzieć, a leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupiakonecka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Słupia 30 A 26-234 Słupia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Słupia 30 A 26-234 Słupia -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nazwa Projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w gminie Słupia (konecka) Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.