eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa kompleksowego sprzątania budynków obejmująca sprzątanie obiektów Szpitala, dezynfekcję, transport wewnętrzny, gospodarowanie bielizną wraz z dostawą środków i materiałów do wykonania usługi - znak sprawy Adm 7 2016.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-01

Gdańsk: Usługa kompleksowego sprzątania budynków obejmująca sprzątanie obiektów Szpitala, dezynfekcję, transport wewnętrzny, gospodarowanie bielizną wraz z dostawą środków i materiałów do wykonania usługi - znak sprawy Adm 7 2016.
Numer ogłoszenia: 169199 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106447 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania budynków obejmująca sprzątanie obiektów Szpitala, dezynfekcję, transport wewnętrzny, gospodarowanie bielizną wraz z dostawą środków i materiałów do wykonania usługi - znak sprawy Adm 7 2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego sprzątania, dezynfekcji, transportu wewnętrznego, gospodarowania bielizną, dostawa materiałów niezbędnych do wykonania Usługi. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie Usługi kompleksowego utrzymania czystości, dezynfekcji w obiektach Zamawiającego, transport odpadów medycznych i komunalnych do miejsca ich składowania, transport wewnętrzny, gospodarkę bielizną. Usługa winna być wykonana zgodnie z wymaganiami wdrożonego u Zamawiającego systemu jakości. Zamawiający umożliwi korzystanie z mediów niezbędnych do należytego wykonania usługi. Wykonawca stosować będzie własny nowy sprzęt, zapewniając jego ilość w stopniu niezbędnym do wykonania usługi, uwzględniając zapotrzebowanie Zamawiającego, w szczególności: wózków serwisowych do mycia i dezynfekcji z pełnym wyposażeniem (np. nakładki, mopy, kije, stelaże itp.), wózków do transportu bielizny, posiłków, odpadów medycznych. 2.Warunki przejęcia 13 pracowników, którzy pozostają pracownikami firmy EVER Clearing Sp. z o.o na moment rozpoczęcia wykonywania usługi przez Wykonawcę jako nowego pracodawcę w trybie art. 23prim kodeksu pracy, zostały określone w Załączniku nr 8 do SIWZ. Lista pracowników, o których mowa w ust. powyżej, zawierająca wykaz i liczbę stanowisk wraz z informacjami dotyczącymi aktualnego zatrudnienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Impel Cleaning Sp.z o.o. DC System Company Sp. z o.o. SK, ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 838530,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 930905,82

  • Oferta z najniższą ceną: 930905,82 / Oferta z najwyższą ceną: 1088793,54

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.