Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-05
Gliwice: zadanie (1) Rozbiórka budowli nr 22 Bielsko Biała, zadanie (2) Prace konserwacyjno malarskie w budynku nr 11 Izba Chorych Bielsko Biała, zadanie (3) remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Bytomiu zadanie (4) remont pomieszczeń Sali Tradycji Katowice - znak sprawy 39/WOG/2014
Numer ogłoszenia: 169187 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JW4217.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie (1) Rozbiórka budowli nr 22 Bielsko Biała, zadanie (2) Prace konserwacyjno malarskie w budynku nr 11 Izba Chorych Bielsko Biała, zadanie (3) remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Bytomiu zadanie (4) remont pomieszczeń Sali Tradycji Katowice - znak sprawy 39/WOG/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 1: przedmiar - Załącznik nr 1, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 2, w zakresie zadania nr 2: przedmiar - Załącznik nr 3, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4, w zakresie zadania nr 3: przedmiar - Załącznik nr 5, specyfikacje techniczne - Załączniki nr 6, 6a, 6b, 6c w zakresie zadania nr 4: przedmiary - Załącznik nr 7, 7a, 7b, projekt wykonawczy - Załącznik nr 8, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 9, część rysunkowa - Załącznik nr 10.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w zakresie zadania nr 1: 6 500,00 PLN w zakresie zadania nr 2: 6 000,00 PLN w zakresie zadania nr 3: 7 000,00 PLN w zakresie zadania nr 4: 6 000,00 PLN Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj: do dnia 21.08.2014.r. do godz.: 09.00. Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczosci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r.Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 86 1010 1212 0063 3413 9120 1000 z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 39/WOG/2014 Zadanie nr Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w Kancelarii Jawnej zamawiającego na terenie Jednostki Wojskowej 4217 (w osobnej kopercie), a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 11 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie zadania nr 1, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację: 2 robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż - 200 000,00 zł brutto każda w zakresie zadania nr 2, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację: 2 robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż - 250 000,00 zł brutto każda w zakresie zadania nr 3, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację: 2 robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż - 300 000,00 zł brutto każda w zakresie zadania nr 4, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację: 2 robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż - 300 000,00 zł brutto każda W przypadku przystąpienia Wykonawcy do każdego z zadań, wystarczy że Wykonawca wykaże dwie roboty ogólnobudowlane na kwotę minimum 300 000,00 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 11 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie zadań nr 1, 2, 3, Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku dysponowania przez Wykonawcę osobą: pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. w zakresie zadania nr 4, Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku dysponowania przez Wykonawcę osobą: pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. pełniącą funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 11 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy - Załącznik nr 16 do SIWZ, - pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, - kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru (stosownie dla zadania nr 2, 3, 4) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1, Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu lub kalkulacji własnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217, 44 -121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, (kancelaria jawna), budynek nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie (1) Rozbiórka budowli nr 22 Bielsko Biała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w zakresie zadania nr 1: przedmiar - Załącznik nr 1, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: prace konserwacyjno malarskie w budynku nr 11 Izba Chorych Bielsko Biała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w zakresie zadania nr 2: przedmiar - Załącznik nr 3, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Bytomiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w zakresie zadania nr 3: przedmiar - Załącznik nr 5, specyfikacje techniczne - Załączniki nr 6, 6a, 6b, 6c.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: remont pomieszczeń Sali Tradycji Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w zakresie zadania nr 4: przedmiary - Załącznik nr 7, 7a, 7b, projekt wykonawczy - Załącznik nr 8, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 9, część rysunkowa - Załącznik nr 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego.
- Remont dwóch wejść do budynku Laboratorium Budownictwa. Znak sprawy: IA1.284.13.2024.MW
- Roboty remontowe w budynku OSiR Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.284.11.2024.AL
- Usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Remont łazienek znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
- ZP/G/34/24Dostawa wibracyjnego przesiewacza do trudnych technologicznie metalicznych materiałów proszkowych wraz ze szkoleniem pracowników.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Gajnik - przebudowa drogi transportu rolnego na dz. nr 199 - I etap
- Gajnik - przebudowa drogi transportu rolnego na dz. nr 199 - I etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.