eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Oznaczenie sprawy1/VII/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-01

Kraków: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Oznaczenie sprawy: 1/VII/2016
Numer ogłoszenia: 169167 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116209 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Miejska Infrastruktura" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. W. Reymonta 20, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 341 85 51, faks 12 341 84 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Oznaczenie sprawy: 1/VII/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 1529), a także transport przesyłek przeznaczonych do nadania z siedziby Zamawiającego do placówki nadawczej Wykonawcy na potrzeby Zamawiającego. Szacunkowa liczba i rodzaj przesyłek listowych i paczek oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz w Formularzu cenowym (Załącznik nr 7 do SIWZ). Liczba przesyłek wskazana w Załączniku Nr 7 do SIWZ jest wielkością szacunkową, przyjętą w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 36a ust. 2 pkt 1) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. świadczenia powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił możliwość śledzenia nadanych przesyłek pocztowych (rejestrowanych) z pozycji przeglądarki internetowej. 4. Wykonawca z dniem rozpoczęcia realizacji niniejszej umowy zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu danych ze swojego systemu informatycznego w formacie zgodnym z Załącznikiem nr 11 do SIWZ (Dokumentacja systemu pocztowego zaimplementowanego w programie firmy SYSTEmEG) tj. w sposób umożliwiający ich pobranie (wymianę) przez system Zamawiającego z i do systemu Wykonawcy oraz do udostępnienia Zamawiającemu dokumentacji swojego rozwiązania wraz z opisem. System Wykonawcy powinien zawierać funkcjonalności opisane w Załączniku nr 11 do SIWZ, w szczególności: - umożliwiać zarejestrowanie i śledzenie statusu przesyłek dla list adresatów generowanych z i do systemu Zamawiającego (włącznie z generowaniem i wydrukiem książek nadawczych), - umożliwiać automatyczne pobranie kodów wysyłkowych/oznaczeń, które Zamawiający w ramach własnego systemu będzie nanosił na korespondencję (tak aby był możliwy nadruk wszystkich koniecznych do wysyłki oznaczeń na korespondencji w okienku koperty), - umożliwiać pobranie danych dotyczących przesyłki w celu bieżącego śledzenia statusu przesyłki w systemie Zamawiającego. 5. Wykonawca, każdorazowo w przypadku wprowadzania zmian w swoim web service, zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego z wyprzedzeniem minimum 20 dni roboczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu w terminie minimum 10 dni roboczych nowej wersji testowej modułu web service wraz ze specyfikacją, zgodnychz przyszłą wersją produkcyjną w celu przygotowania i przetestowania własnych rozwiązań IT. 6. Ponadto, interfejs webservice Wykonawcy powinien umożliwiać: a) generowanie okresowych raportów (wybór czasookresu według potrzeby) z nadanych przesyłek zawierających następujące informacje: - numer nadania przesyłki - dane adresata - data nadania - informację na temat statusu przesyłki (odebrana, awizowana dwukrotnie awizowana, zwrócona do nadawcy) wraz z datami. b) szczegółowe informacje dotyczące elektronicznego potwierdzenia odbioru z informacją kto i kiedy odebrał przesyłkę, c)generowanie raportów wg typów przesyłek zawartych w umowie, d) generowanie książki adresowej z danymi wszystkich adresów na jakie były wysyłane przesyłki. f) wyszukiwanie przesyłki po: numerze nadania, nazwie adresata lub adresie. 7. W przypadku gdy system Wykonawcy nie zapewnia informacji na temat statusu dla danego typu/sposobu nadania przesyłki z poziomu interfejsu webservice dopuszcza się możliwość śledzenia statusu przesyłek z poziomu aplikacji. 8. W przypadku korespondencji seryjnej Wykonawca ma zapewnić dostęp do danych (przez API i aplikację web) koniecznych do wygenerowania w systemie Zamawiającego elektronicznej pocztowej książki nadawczej. Dane udostępnione przez API Wykonawcy muszą umożliwić Zamawiającemu wysyłkę korespondencji z nadrukowanymi oznaczeniami (numerami nadawczymi) w taki sposób, aby był możliwy wydruk z systemu Zamawiającego korespondencji zawierającej te dane (nadruk wymaganych do wysyłki korespondencji oznaczeń w okienku koperty).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska Spółka Akcyjna, u. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 822450,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 920074,22

  • Oferta z najniższą ceną: 920074,22 / Oferta z najwyższą ceną: 920074,22

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.