eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pod nazwąBudowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie. Nr referencyjny nadany sprawie przez ZamawiającegoZP 3/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Olsztyn: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZP 3/2011
Numer ogłoszenia: 169161 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141299 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Plac Generała Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5211250, 5211286, faks 0-89 5211260.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZP 3/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy oraz aktów wykonawczych do niniejszej ustawy 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie Pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie. Zestawienie podstawowych parametrów projektowanych w obiekcie: Powierzchnia zabudowy - 1.326 m2 Powierzchnia użytkowa - 2.790 m2 Kubatura - 12.300 m3 2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad usługami projektowymi, usługami pełnienia nadzoru autorskiego i robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót w systemie zaprojektuj i wybuduj, a w szczególności nad: - Opracowaniem dokumentacji projektowej budowlanej wraz z dokumentacją kosztorysową, przeprowadzeniem wymaganych prawem niezbędnych uzgodnień oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; - Opracowaniem dokumentacji wykonawczej w tym rysunków warsztatowych w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych; - Opracowaniem dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją kosztorysową w zakresie wystroju wnętrz; - Nadzorem autorskim; - Przygotowaniem terenu - ukształtowaniem terenu, pracami przygotowawczymi, ziemnymi, gospodarką drzewostanem; - Robotami budowlanymi związanymi z modernizacją i nadbudową oraz przebudową budynku centrum szkoleniowo-konferencyjnego w tym instalacjami wewnętrznymi; - Dostawą i montażem platformowego dźwigu zewnętrznego wraz z obudową szybu; - Dostawą i montażem wewnętrznej platformy pionowej; - Dostawą i montażem dźwigu przelotowego; - Robotami budowlanymi związanymi zagospodarowaniem terenu i obiektami pomocniczymi (oświetleniem, osłoną śmietnika, ogrodzeniem terenu, nawierzchniami z kostki betonowej, trawnikami, klomby, rabaty, nasadzenia) - Robotami budowlanymi związanymi z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej, gazowej i energetycznej w tym: przełożeniem odcinka wodociągu i wykonaniem hydrantu przebudowę przyłącza kablowego NN, siecią kanalizacji sanitarnej, siecią kanalizacji deszczowej, modernizacją przyłącza gazu ziemnego; - Opracowaniem dokumentacji powykonawczej; - Uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Zamówieniem objęte są usługi związane z pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego nad projektowaniem w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i wykonaniem w oparciu o opracowaną dokumentację projektową robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj. 4. Usługi projektowe i roboty budowlane, nad którymi sprawowana będzie funkcja Inwestora Zastępczego obejmują w szczególności: 4.1 wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonawczego w tym rysunków warsztatowych wraz z dokumentacją kosztorysową służącą Zamawiającemu w zakresie niezbędnym do rozliczenia inwestycji w ramach środków pochodzących z funduszy unijnych w ramach programu: Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, w ramach poddziałania 1.1.11 Regionalny System Wspierania Innowacji częściowo finansujących realizację projektu pt. Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie w stopniu szczegółowości umożliwiającym należyte wykonanie robót budowlanych dotyczący Budowy Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie w następującym minimalnym zakresie: 4.1.1 Uszczegółowienie koncepcji architektoniczno-budowlanej Budowy Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie oraz przekazanie Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.2 Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego w zakresie wymaganym dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.3 Opracowanie projektów wykonawczych, przy czym projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do należytego wykonania robót budowlanych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.4 Opracowania projektu zagospodarowania terenu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.5 Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży z uwzględnieniem wytycznych zawartych w treści programu funkcjonalno użytkowego w 2 egzemplarzach każdej branży w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.6 Opracowanie projektu wystroju wnętrz z uwzględnieniem wytycznych zawartych w treści programu funkcjonalno użytkowego w 6 egzemplarzach. 4.1.7 Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf i wersji edytowalnej. 4.1.8 Uzyskanie świadectwa energetycznego oraz przekazanie Zamawiającemu w 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf. 4.1.9 Opracowanie dokumentacji kosztorysowej do celów rozliczenia finansowania projektu w 2 egzemplarzach. 4.2 Wystąpienie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. 4.3 Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczącego wykonania robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj zawiera program funkcjonalno użytkowy wraz z koncepcją architektoniczną oraz uzupełniającym opisem. 5. Wykonawca w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przyjmuje na siebie między innymi następujące obowiązki: 5.1 Wykonawca zapewni Zamawiającemu, na każde żądanie pomoc merytoryczną w trakcie kontroli przeprowadzanej przez Instytucję Zarządzającą lub inną uprawnioną do tego instytucję, na miejscu realizacji Projektów, w celu zbadania zgodności z wnioskiem o dofinansowanie Projektów oraz zakładanymi we wniosku rezultatami. 5.2 Zadaniem Inwestora zastępczego jest nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadania inwestycyjnego oraz uzyskaniem zakładanej jakości w ramach planowanego finansowania. 5.3 Uczestniczenie w spotkaniach z projektantami. 5.4 W imieniu Zamawiającego odbiór od Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej, sprawdzanie i weryfikacja projektów i opracowań projektowych, budowlanych, wykonawczych, kosztorysów i dokumentacji powykonawczej wraz z wniesieniem stosownych uwag. 5.5 Analiza zaprojektowanych rozwiązań projektowych i ich bieżąca kontrola pod kątem kosztów realizacji inwestycji. 5.6 Reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego. 5.7 Powołanie inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach oraz koordynatora - zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn zm.). 5.8 Kontrola terminów i zakresu robót przyjętych w umowie o prace projektowe. 5.9 Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go wykonawcy robót przy udziale Zamawiającego; 5.10 Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych wraz z przekazaniem niezbędnych dokumentów w tym zakresie, w tym z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie oraz o zmianach powstałych w trakcie realizacji inwestycji; 5.11 Koordynacja procesu realizacji inwestycji oraz nadzór inwestorski nad realizacją Inwestycji we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.12 Kontrola zgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz zawartą z wykonawcą robót budowlanych umową. 5.13 Bieżące prowadzenie kontroli jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, bieżąca kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie. 5.14 Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i/lub ulegających zakryciu. 5.15 Współpraca z projektantami - kwalifikowanie nadzorów autorskich do zapłaty. 5.16 Zgłaszanie wykonawcy zastrzeżeń do dokumentacji projektowej i wyegzekwowanie naniesienia stosownych poprawek lub usunięcia wady dokumentacji projektowej. 5.17 Opracowywanie i przekazanie Zamawiającemu miesięcznych i kwartalnych raportów z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego, postępu robót, zagrożeń, stanu BHP, oraz innych istotnych z punktu widzenia prowadzenia inwestycji informacji mających wpływ na jej wykonanie. 5.18 Kontrola zgodności realizacji inwestycji z postanowieniami umowy z wykonawcą robót budowlanych, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym i zawartą umową. 5.19 Ocena i kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w świetle obowiązujących przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składanie do Zamawiającego wniosków wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym o ich uznanie. 5.20 Bieżące załatwianie spraw dokumentacyjnych, wynikających w toku realizacji zadania oraz rozwiązywanie bieżących problemów technicznych powstających na budowie. 5.21 Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w początkowej fazie realizacji Inwestycji nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu, docelowo raz w tygodniu. 5.22 Uczestniczenie w dodatkowych naradach koordynacyjnych zwołanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy. 5.23 Prowadzenie i uczestniczenie w naradach roboczych w zależności od zaistniałych potrzeb oraz zwołanych na żądanie Zamawiającego. 5.24 Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu podpisanego przez uczestników narady koordynacyjnej Protokołu oraz notatek z narad roboczych. 5.25 Opracowanie i wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 20 dni od dnia podpisania umowy procedur administracyjnych związanych z prowadzeniem Inwestycji obejmujących między innymi procedury administracyjne związane z obiegiem dokumentacji, prowadzeniem narad koordynacyjnych, prowadzeniem narad roboczych, raportowaniem, rozliczeniem. 5.26 Opracowanie i wdrożenie systemu odbioru dokumentacji projektowej i wykonywanych robót budowlanych z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno - instalacyjnych, dostarczenia kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru, a także przedstawienie Zamawiającemu opracowanego systemu, celem zgłoszenia ewentualnych uwag. 5.27 Zapewnienie stałej obecności na budowie koordynatora inspektorów nadzoru w czasie prowadzenia robót budowlanych oraz przynajmniej jednego przedstawiciela Inwestora Zastępczego tj. Kierownika kontraktu. 5.28 Zapewnienie stałej obecności na budowie inspektorów nadzoru w czasie prowadzenia robót budowlanych w określonych branżach. 5.29 Zapewnienie przez Inwestora Zastępczego biura obsługi kontraktu funkcjonującego w godzinach 8:00 do 15:00 na terenie Miasta Olsztyn oraz zapewnienie Zamawiającemu w godzinach pracy biura dostępu do wszelkiej dokumentacji związanej z realizowaną inwestycją, w tym dokumentów i rejestrów księgowo - rozliczeniowych inwestycji. 5.30 Uczestniczenie przedstawicieli Inwestora Zastępczego w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy. 5.31 Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazanie inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający. 5.32 Udział w przygotowaniu dokumentów do złożenia przez wykonawcę w imieniu Zamawiającego wniosku wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 5.33 Przekazywanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej inwestycji oraz pozostałej dokumentacji związanej z inwestycją. 5.34 Egzekwowanie usunięcia przez projektanta wad dokumentacji projektowej, a przez Wykonawcę robót budowlanych usterek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego. 5.35 Wykonanie czynności związanych z inwestorską obsługą księgowości zadania oraz kontrola rozliczeń finansowych. 5.36 Prowadzenie bieżącej kontroli dotyczącej prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot; w zakresie zgodności z umową zawartą z wykonawcą robot, 5.37 Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę robót pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz kwalifikowanie ich do zapłaty. 5.38 Weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) wykonawcy robót. 5.39 Przygotowanie dokumentów związanych z naliczaniem ewentualnych kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających wykonawcy robót za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych. 5.40 Bieżące prowadzenie księgowości inwestycyjnej w tym rejestrów księgowo - rozliczeniowych inwestycji. 5.41 Prowadzenie sprawozdawczości inwestycyjnej - statystycznej, sporządzenie protokołów przekazania i odbioru środka trwałego. 5.42 Rozliczenie końcowe inwestycji. 5.43 Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w terminie 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności, wraz z propozycją sposobu ich wykonania. 5.44 Sukcesywnie w zależności od kolejno wykonywanych robót opiniowanie przedstawianych przez Wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu wszelkich próbek materiałów instalacyjnych i wykończeniowych oraz kart katalogowych urządzeń i wyposażenia, które mają być użyte podczas realizacji przedmiotu umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy do zatwierdzenia. Przedstawienie Zamawiającemu opinii dotyczącej próbek materiałów instalacyjnych i wykończeniowych oraz kart katalogowych urządzeń i wyposażenia musi następować odpowiednio wcześniej, tak, aby Wykonawca robót budowlanych miał możliwość i czas na ponowną prezentację próbek i kart, które nie zostały zaaprobowane. 5.45 Akceptacja przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych instrukcji obsługi i eksploatacji obiektów w zakresie wykonanych robót, uwzględniającą listę producentów i dostawców urządzeń zainstalowanych w obiekcie, w trzech egzemplarzach wraz ze szkoleniem użytkownika. 5.46 Akceptacja opracowanej przez wykonawcę robót budowlanych instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. 5.47 Wykonanie obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę. 5.48 Opiniowanie pod względem technicznym i akceptacja w uzgodnieniu z Zamawiającym proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. 5.49 Udzielania wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczeniu inwestycji; 5.50 Wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu umowy wraz z raportowaniem miesięcznym o postępie prac. Dokumentację fotograficzną i raporty Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 7 dni po upływie każdego miesiąca; 5.51 Udział w przeglądach okresowych i gwarancyjnych. 5.52 Wykonanie innych czynności inwestorskich uzgodnionych w toku realizacji zadania. 5.53 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie prac związanych z ewentualnymi robotami dodatkowymi wynikłymi w trakcie realizacji budowy, niezbędnymi do wykonania robót podstawowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.54 Inwestor Zastępczy ponosi pełną odpowiedzialność za sprawowanie nadzoru ze strony Zamawiającego nad bezpieczeństwem w rejonie prac budowlanych (a w szczególności; nadzór nad planem BIOZ, określanie sposobu należytego zabezpieczenia prac, przerywanie prac mogących być przyczyną katastrofy, pożaru itp.) o wszelkich zagrożeniach obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 5.55 Pisemne potwierdzanie przez inspektorów nadzoru gotowości całej inwestycji do końcowego odbioru robót. 5.56 Sprawdzenie i weryfikacja pod względem kompletności, zgodności z obowiązującym prawem oraz przekazania najpóźniej w dniu odbioru dokumentacji powykonawczej. 5.57 Wykonywanie czynności wynikających z praw i obowiązków Zamawiającego w zakresie gwarancji i rękojmi za wady fizyczne obiektu. 5.58 Pisemne powiadamianie wykonawcy robót / dostawcy o zgłaszanych przez Użytkowników usterkach i wadach, a także egzekwowanie od wykonawcy robót / dostawcy ich usunięcia. 5.59 Nadzór nad usuwaniem wad i usterek przez wykonawców robót / dostawców w okresie gwarancji i rękojmi. 5.60 Organizowanie i udział w przeglądach budowlanych w okresie udzielonych gwarancji oraz w okresie rękojmi, a w szczególności przed zwolnieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.61 Uczestniczenie w ostatecznym odbiorze po upływie terminu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z wykonawcą 5.62 Nadzór nad czynnościami wykonawcy robót / dostawcy wynikającymi z obowiązków pełnienia serwisu i konserwacji urządzeń i instalacji. 5.63 Archiwizowanie korespondencji oraz dokumentacji związanej z okresem realizacji inwestycji i przekazanie jej Zamawiającemu w stanie kompletnym w terminie do 30 dni po odbiorze końcowym robót budowlanych. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do udostępnienia tej dokumentacji i korespondencji na żądanie Zamawiającego w każdym dniu i czasie bez konieczności wyjazdu przedstawicieli Zamawiającego poza teren Miasta Olsztyn 5.64 Archiwizowanie korespondencji oraz dokumentacji związanej z okresem gwarancji i rękojmi obejmującej wykonane roboty budowlane i przekazanie jej Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu gwarancji i rękojmi. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do udostępnienia tej dokumentacji i korespondencji na żądanie Zamawiającego w każdym dniu i czasie bez konieczności wyjazdu przedstawicieli Zamawiającego poza teren Miasta Olsztyn. 5.65 Składanie Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów wykonywania robót budowlano - montażowych / dostaw z przyjętym harmonogramem, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem wymagalności płatności, ocenę wykonawców robót / dostawców, ocenę jakości wykonanych robót i występujących głównych problemów. Raporty Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 7 dni po upływie każdego miesiąca. 5.66 Składanie Zamawiającemu raportów interwencyjnych dotyczących nagłych nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet inwestycji przekazywanych do upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od zdarzenia. 5.67 Składanie Zamawiającemu raportów rozliczeniowych w terminie 14 dni od zakończenia określonego etapu inwestycji określonego w harmonogramie inwestycji. 5.68 Składanie Zamawiającemu wszelkich informacji na piśmie mających znaczenie dla realizacji inwestycji. 5.69 Składanie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej, raz w miesiącu, ilustrującej postęp robót. 5.70 Kontrola kosztów we wszystkich fazach realizacji inwestycji. 5.71 Opracowanie i wdrożenie systemu raportowania, monitorowania, kontroli kosztów i wydatków dotyczących inwestycji. 5.72 Przygotowywanie raportów dotyczących kosztów budowy w formie uzgodnionej z Zamawiającym. 5.73 Analiza kosztów, harmonogramów płatności wykonawców robót / dostawców i przedstawianie jej Zamawiającemu. 5.74 Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym. 5.75 Opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do planowania i finansowania inwestycji, w tym protokołów odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego. 5.76 Dokonanie rozliczenia kosztu zadania inwestycyjnego w terminie 30 dni od daty odbioru końcowego inwestycji, po dokonaniu zapłaty wszystkich faktur przez Zamawiającego oraz przekazanie Zamawiającemu ostatecznej. 5.77 Przygotowanie dokumentów oraz dowodów księgowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami), będących podstawą wprowadzenia do ewidencji księgowej efektów zrealizowanej inwestycji w postaci środków trwałych. 6. Inwestor zastępczy we własnym zakresie zapewnia na potrzeby własne zaplecze socjalno-biurowe oraz łączność i komunikację na placu budowy, a także obsługę biurowo-administracyjną dla potrzeb związanych z pełnieniem funkcji inwestora zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego na terenie Miasta Olsztyn. 7. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inwestor zastępczy winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 8. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. 9. Inwestor zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową ocenianych w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. 10. Inwestor Zastępczy udzieli Zamawiającemu rękojmi na świadczone usługi na okres 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z funduszy unijnych w ramach programu: Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, w ramach poddziałania 1.1.11 Regionalny System Wspierania Innowacji częściowo finansujących realizację projektu pt. Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 676207,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150552,00

  • Oferta z najniższą ceną: 150552,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157993,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.