eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Kalisz: 4/kw/08
Numer ogłoszenia: 169122 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7669507.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SZkoła więziennictwa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 4/kw/08.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I 1.Zestaw komputerowy nr 1 szt. 16 2.Zestaw komputerowy nr 2 szt. 3 3.Zestaw serwerowy nr 1 szt. 1 4.Kolorowa drukarka laserowa szt. 1 5.Drukarka laserowa wielofunkcyjna szt. 5 6.Zasilacz UPS typu TOWER szt. 2 7.Zasilacz UPS typu RACK szt. 2 8.Projektor multimedialny szt. 4 9.Zestaw multimedialny nr 1 szt. 3 10.Zestaw multimedialny nr 2 szt. 1 11.Palmtop szt. 1 12.Czytnik kodów kreskowych szt. 1 Część II 1.Duplikator CD/DVD szt. 1 Część III 1.Oprogramowanie Windows 2003 Server szt. 1

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: 1.1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.udzielić co najmniej 3-letniej gwarancji, 1.6.wyrazić zgodę na otrzymanie należności w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktur przez zamawiającego, 1.7.wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, także podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców, 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów (spełnia/nie spełnia).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: a )Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są przedstawić zamawiającemu, umowę regulującą współpracę tych wykonawców: wskazanie celu gospodarczego zgodnego z wykonaniem zamówienia, sposób współdziałania wykonawców przy wykonaniu zamówienia, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z wykonawców, solidarną odpowiedzialność wobec zamawiającego, oznaczenie czasu trwania umowy, obejmującego, przynajmniej, okres wykonania zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z wykonawców do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu gwarancji i rękojmi, zakaz dokonywania w umowie zmian, mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia, bez zgody zamawiającego, wskazanie tzw. Partnera wiodącego - Pełnomocnika, który będzie reprezentował wszystkich wykonawców wobec zamawiającego w czasie wykonywania zamówienia oraz do upływu okresu gwarancji i rękojmi, z którym zamawiający będzie prowadził wszelką korespondencję, oraz na którego rachunek bankowy zamawiający będzie przekazywał należności za wykonanie zamówienia. b )Aktualne zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). c )W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 1.2.Wykonawcy zagraniczni: a )Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 15.3.a), 15.3.b), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. b ) Dokumenty o których mowa w pkt 15.4.a) muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: COSSW Kalisz ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat COSSW w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Wrocłąwska 193-195.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw komputerowy nr 1 szt. 16 2.Zestaw komputerowy nr 2 szt. 3 3.Zestaw serwerowy nr 1 szt. 1 4.Kolorowa drukarka laserowa szt. 1 5.Drukarka laserowa wielofunkcyjna szt. 5 6.Zasilacz UPS typu TOWER szt. 2 7.Zasilacz UPS typu RACK szt. 2 8.Projektor multimedialny szt. 4 9.Zestaw multimedialny nr 1 szt. 3 10.Zestaw multimedialny nr 2 szt. 1 11.Palmtop szt. 1 12.Czytnik kodów kreskowych szt. 1.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Duplikator CD/DVD szt. 1.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Oprogramowanie Windows 2003 Server szt. 1.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.