eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-Osada › Odbudowa drogi gminnej nr 110960L w miejscowości Tomaszówka od km 0+700 do km 1+222,10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Komarów-Osada: Odbudowa drogi gminnej nr 110960L w miejscowości Tomaszówka od km 0+700 do km 1+222,10
Numer ogłoszenia: 169072 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada, Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 6153102 w. 50, fax 084 6153185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarow.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej nr 110960L w miejscowości Tomaszówka od km 0+700 do km 1+222,10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Roboty naierzchniowe słownik uzupełniajacy CPV 45111000-9 A. Warstwa odsączajaca słownik uzupełniajacy CPV 45233000-9 - koryto wykonane pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni głębokości 50 cm, grunt kat. II-IV na poszerzeniach z transportem urobku i wbudowaniem gruntu w pobocza - m2 36,2, - koryto wykonane pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni głębokosci 40 cm, grunt kat. II-IV na poszerzeniach z wbudowaniem gruntu w pobocza - m2 97, - wykonanie warstwy odsączajacej z piasku grubości 20 cm po zagęszczeniu na poszerzeniu - m2 133,2 B Podbudowa słownik uzupełniajacy CPV 45233000-9- mechaniczne oczyszczenie podbudowy stabilizowane cementem - m2 1869,4, - wykoinanie pobudowy z tłucznia kamiennego grubości 12 cm, warstwa dolna, na poszerzeniu - m2 133,2, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego grubści 8cm, warstwa górna, na poszrzeniu - m2 133,2 - wyrównanie istniejacej podbudowy miesznka mineralno-bitumiczną - t 136,7, - wyrównmanie istniejacej podbudowy materiałem kamiennym - m3 4,1, C. Nawierzchnia słownik uzupełniajacy CPV 45233000-9 - skropienie istniejacej podbudowy emulsja asfaltową - m2 1869,4, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR1-2, grubość warstwy 5 cm - m2 1869,4, Oznakowanie słownik uzpełnbiający CPV 45233000-9, - ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50 - szt. 6 - przymocowanie tablic do znaków słuków typu A - szt. 5, - przymocowanie tablic znaków do słuków o powierzchni ponad 0,3 m2 typu E-4 - szt. 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga sie ubiegać wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynnosci, jeżeli ustwy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień, - posiadaja niezbedna wiedzę doswiadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamównienia, - nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamównienia na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełnią wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesiecy oferta nie spełniajaca wymagań SIWZ lub ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Warunek Nr 1 Poswiadczenie posiadania uprawnien do wykonywania okreslonej działalności. Znaczenie warunku spełnia- nie spełnia 1. Wykonawca dołączy do oferty nastepujace dokumenty poświadczajace oraz oswiadczenia: a) formularz ofertowy, zał Nr 1 b) kosztory ofertowy zał. Nr 1 c) oswiadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w zwiazku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawionego nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, e) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posioadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objkętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem, f) aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, wystwionej nie wcześniej i 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika uerzędu skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oraganu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminmu składania ofert, Ocena warunku spełnia- nie spełnia bez znaczenia punkotowego. Warunek Nr 2 Znaczenie spełnia - nie spełnia. Potwierdzenie posiadanego potencjału technicznego i pracowników zdolnych do wykonania zamówienia: a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednium sprzetem technicznym do wykonania zamówienia Dokument - wykaz niezbednego sprzętu do wykonania zamówienia. b) pracownicy zdolni do wykonania zamówienia Dokument - wykaz pracowników wg specjalności gwarantujących wykonanie zamówienia. Ocena posiadanbia niezbednej wiedzy i doświadczenia. Wykonawca przedłozy wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres jest krótszy za ten okres robót budowlanych odpowiadajacych swoim rodzjem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każda. Wykaz robót wraz referencjami, opiniami lub innymi dokumentami potwierdzjącymi wykonanie z należyta starannością. Referencje powinny być ułożone w kolejności zgodnej z wykazem wykonanych robót. Ocena spełnienia warunku bez znaczenia punktowego. Warunek Nr 3 Znaczenie spełnia- nie spełnia. Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca przedłoży: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzjacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena warunku spełnia- nie spełnia bez znaczenia punktowego. Warunek Nr 4 Ocenie podlegać będzie oferowana cena. Ocena warunku dokonywana będzie nastepująco: Wykonawca, który przedłoży najkorzystnieja cenowo ofertę na wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów Ocena ofert bedzie dokonywana wg następujacych zasad: - kryterium ceny - wskaźnik C C - najniższa oferowana cena brutto spośród zakwalifikowanych ofert Wartośc badanej oferty x 100
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy ( zał. Nr 1), b) Kosztorys ofertowy ( zał. Nr 2), c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3), d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotacje właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jw. e) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem, f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. . W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dołączy do oferty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każde oraz daty i miejsca wykonania Wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz robót z referencjami, opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie powinny być ułożone zgodnie z wykazem wykonanych robót. zał nr 5 b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Zał nr 6 c) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zał nr 7 d) potwierdzeń, że osoby które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branży drogowej W celu potwierdzenia sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia dołączy do oferty: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. . Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy. Jeżeli kserokopia załączonego dokumentu będzie nieczytelna lub budziła wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz zaświadczeń zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI podpunkt d, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty o których mowa w pkt. 2 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .Dokument o którym mowa w pkt. 2 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w pkt. 4 c) jeżeli oferta wykonawców, wykonawców których mowa w pkt.. 4 została wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. d) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. e) warunki określone w ust. VI punkt 1 lit. c i d musi spełniać każdy z wykonawców pozostałe warunki mogą spełniać łącznie 5. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. - oferta nie spełniajaca wymagań SIWZ lub ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarow.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Komarowie-Osadzie ul. Rynek 15 22-435 Komarów-Osada I pietro, pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Komarowie-Osadzie ul. Rynek 15 22-435 Komarów-Osada I pietro, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.