eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Zakup artykułów żywnościowych wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej" Zadanie AZakup mięsa, wędlin i drobiu wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej Zadanie BZakup artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej Zadanie CZakup warzyw, owoców mrożonek i ryb wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-31

Ogłoszenie nr 16906 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.

Dąbrowa Górnicza: "Zakup artykułów żywnościowych wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej" Zadanie A: Zakup mięsa, wędlin i drobiu wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej Zadanie B: Zakup artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej Zadanie C: Zakup warzyw, owoców mrożonek i ryb wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364269-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3, krajowy numer identyfikacyjny 27785699900000, ul. ul. Gustawa Morcinka  4, 41303   Dąbrowa Górnicza, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 268 86 02, faks 32 268 86 02, e-mail zs3dg@interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup artykułów żywnościowych wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej" Zadanie A: Zakup mięsa, wędlin i drobiu wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej Zadanie B: Zakup artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej Zadanie C: Zakup warzyw, owoców mrożonek i ryb wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) zwanej dalej "Ustawą", o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. 2.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych niezbędnych do funkcjonowania stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej.Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania. 3. Formularz cenowy - Załącznik nr 2A, 2B i 2C do SIWZ zawiera przewidywany wykaz artykułów oraz ich przewidywaną ilość, która będzie zamawiana w 2017 r. Przez dostawę Zamawiający rozumie wniesienie zakupionych artykułów żywnościowych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej przy Zespole Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej.4. Podane w Formularzu cenowym ilości są wielkościami orientacyjnymi (szacunkowymi) ustalonymi na podstawie zamówień (zużycia) za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez Zamawiającego z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza cenowego (załącznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ). 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, które będą przekazywane Wykonawcy przez osoby do tego upoważnione. Każde zamówienie cząstkowe będzie określało rodzaje zamawianych artykułów oraz ich ilości. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia cząstkowego w godz. od 7.00 do 8.00 w dniu następnym po złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego.6. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych) oraz w soboty w przypadku odpracowania innego dnia roboczego, w godzinach od 7.00 do 8.00 na adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół nr 3, 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. G.Morcinka 4. Zamawiający nie będzie składać zamówień w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych tj. w okresie ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych. 7. Dostawca odpowiada za stan jakościowy dostarczanych artykułów żywnościowych. Dostarczane produkty muszą być bezwzględnie świeże oraz muszą charakteryzować się wysoką jakością a ponadto muszą posiadać odpowiedni termin przydatności do spożycia lub datę minimalnej trwałości umożliwiającą identyfikację artykułu spożywczego jak również odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami i przepisami prawa Żywnościowego. 8. Przydatność do spożycia lub minimalna trwałość artykułów żywnościowych: w przypadku warzyw, owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie oceniana organoleptycznie; w przypadku mięsa, jaj, śmietany UHT 30%, sera białego półtłustego musi wynosić co najmniej 5 dni od daty dostawy; w przypadku pozostałych artykułów co najmniej 1 miesiąc od daty dostawy.9. W przypadku dostarczenia artykułów nie nadających się do spożycia, zostaną one zwrócone Wykonawcy na jego koszt. Świeży towar zostanie dostarczony Zamawiającemu w tym samym dniu, na koszt Wykonawcy do godz. 09.30. 10. W przypadku dostarczenia mniejszych ilości niż wymaga Zamawiający lub niezgodnych z zamówieniem, Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia na własny koszt (transport) brakujących ilości lub wymiany mylnie dostarczonego zamówienia w tym samym dniu, na koszt Wykonawcy do godz. 09.30. 11. W przypadkach, gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj. produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu ofertowym nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w Formularzu cenowym. W celu wykazania, że oferowany artykuł równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do podania nazwy i parametrów oferowanego produktu (kolumna w formularzu cenowym).12. Zamówione artykuły Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć własnym specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno - higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego, tj. ul. G.Morcinka 4, 41-303 Dąbrowa Górnicza oraz wnieść do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej. 13. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną. 14. Sposób dostawy oraz dostarczane artykuły spożywcze winny być zgodne z wymogami jakościowymi określonymi w poniższych aktach prawnych: a) Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2015 poz. 594, z późn. zm.) b) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. 2015 poz. 29) c) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2010 r. w sprawie dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. 2010 nr 232 poz. 1525, z późn. zm.) d) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 16 września 2010 r. w sprawie substancji wzbogacających dodawanych do żywności (Dz. U. 2010 nr 174 poz. 1184) e) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie wzoru świadectwa jakości handlowej (Dz. U. 2002 nr 230 poz. 1932). 15. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia do dokonania kontroli zdatności i świeżości do spożycia artykułów spożywczych dostarczonych przez Wykonawcę za pośrednictwem SANEPIDU. 16. Zamówienie będzie realizowane według potrzeb Zamawiającego do wysokości maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15100000-9, 15400000-2, 15500000-3, 15800000-6, 03142500-3, 15300000-1, 15320000-7, 15330000-0, 15220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zakup mięsa, wędlin i drobiu wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52167
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sklep "RZEŹNIK",  ,  ul. Kasprzaka 11,  41-303,  Dąbrowa Górnicza,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54775,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54775,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54775,20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zakup artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT38833
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI" Marian Bała,  ,  ul.Jabłoniowa 5B,  41-214,  Sosnowiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41502,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41502,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41502,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zakup warzyw, owoców mrożonek i ryb wraz z dostawą dla potrzeb Zespołu Szkół nr 3 w Dąbrowie Górniczej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT49116
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI" Marian Bała,  ,  ul. Jabłoniowa 5B,  41-214,  Sosnowiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51768,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51768,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51768,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.