eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce › Roboty budowlane polegające na przebudowie oraz remoncie budynku Szkoły Podstawowej w Woli Rakowej - Gmina Brójce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Brójce: Roboty budowlane polegające na przebudowie oraz remoncie budynku Szkoły Podstawowej w Woli Rakowej - Gmina Brójce
Numer ogłoszenia: 169055 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Brójce , 95-006 Brójce, woj. łódzkie, tel. 0-42 2140398, 2140392, faks 0-42 2996959, 2278656.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brojce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na przebudowie oraz remoncie budynku Szkoły Podstawowej w Woli Rakowej - Gmina Brójce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie oraz remoncie budynku Szkoły Podstawowej w Woli Rakowej - gm. Brójce Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w: 1. Dokumentacji projektowej (branża budowlana) - zał. nr 6 do SIWZ. 2. Dokumentacji projektowej (branża elektryczna) - zał. nr 7 do SIWZ. 3. Dokumentacji projektowej (branża instalacyjna) - zał. nr 8 do SIWZ. 4. Kosztorysie nakładczym (branża budowlana) - zał. nr 9 do SIWZ. 5. Przedmiarze robót (branża elektryczna) - zał. nr 10 do SIWZ. 6. Kosztorysie nakładczym (branża instalacyjna) - zał. nr 11 do SIWZ. 7. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (branża budowlana) - zał. nr 12 do SIWZ. 8. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (branża elektryczna) - zał. nr 13 do SIWZ. 9. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (branża instalacyjna) - zał. nr 14 do SIWZ. 10. Inwentaryzacji budowlanej wraz z ekspertyzą techniczną budynku Szkoły Podstawowej w Woli Rakowej - zał. nr 15 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny wszystkich pozycji zamieszczonych w kosztorysach nakładczych/przedmiarach poprzez sporządzenie kosztorysów i szczegółowego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy musi zawierać ceny jednostkowe robót (ceny z narzutami) uwzględniając wszystkie elementy robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 14 000 zł. (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1.Pieniądzu-płatne przelewem na konto. 2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3.Gwarancjach bankowych. 4.Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu, Oddział Brójce, nr konta 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040 z adnotacją - wadium do postępowania - 13/2009. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone w treści oferty. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustęp 1 pkt 1 - 4 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: a) wykaże się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły końcowe odbioru robót i referencje) - informację zamieścić w załączniku nr 3, tj.: - co najmniej jednej roboty budowlano-instalacyjnej o łącznej powierzchni użytkowej min. 500 m2 w obiektach użyteczności publicznej wykonanych w ramach max. dwóch umów, lub - co najmniej jednej roboty budowlano-instalacyjnej o wartości min. 450.000 PLN netto (w zakresie której będzie m. in. remont istniejącego budynku, dobudowa budynku, wymiana instalacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) b) wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w szczególności: - kierownika budowy branża budowlana - min. 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi i roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - co najmniej jednej roboty budowlano-instalacyjnej o łącznej powierzchni użytkowej min. 500 m2 w obiektach użyteczności publicznej wykonanych w ramach max. dwóch umów, lub - co najmniej jednej roboty budowlano-instalacyjnej o wartości min. 450.000 PLN netto (w zakresie której będzie m. in. remont istniejącego budynku, dobudowa budynku, wymiana instalacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej). Wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w szczególności: - kierownika budowy branża budowlana - min. 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi. 2.3. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1).Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno - prawnego porozumienia. 2). Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych) podpisuje pełnomocnik. 3).Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2a (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. 2.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1. Oświadczenia - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt. III.2).2. ogłoszenia wykonawcy składają w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. III.2).1. ogłoszenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brojce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretatariat Urzędu Gminy Brójce, 95-006 Brójce 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Brójce, 95-006 Brójce 39..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.