eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie Gminy Nieporęt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Nieporęt: Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie Gminy Nieporęt.
Numer ogłoszenia: 169051 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta, Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, fax 022 7670441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie Gminy Nieporęt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych położonych na terenie Gminy Nieporęt - zapewniającego odpowiednie bezpieczeństwo dla wszystkich uczestników ruchu drogowego, obejmujących: 1) odśnieżanie (płużenie) dróg gminnych utwardzonych i nieutwardzonych na całej szerokości jezdni (drogi), 2) posypywanie dróg gminnych utwardzonych mieszanką piaskowo - solną o zawartości soli nie mniej niż 10% na całej powierzchni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.21.13.00 - 90.21.13.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w kwocie 2.000zł (słownie: dwa tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca złoży: 1) oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dokumenty i oświadczenia określone w pkt XI niniejszej SIWZ. 4. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 3) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt XI.1. Dla każdego partnera z osobna. Pozostałe składane są wspólnie. Warunek wysokości polisy musi być spełniony przez każdego partnera indywidualnie - pkt XI.1. ppkt 8. 4) Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wymagania szczegółowe: Wykonawca biorący udział w zamówieniu musi wykazać się posiadaniem sprzętu w ilości co najmniej: a) 2-ch sztuk urządzeń do odśnieżania - o szerokości pługa maksymalnie do 2,0m - 1szt - o szerokości pługa maksymalnie do 4,0m - 2szt b) 2-ch sztuk urządzeń do zwalczania śliskości o napędzie mechanicznym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 4) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat; a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 5) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje); 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 7) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. Z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ; 8) polisę lub innych dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000zł 2. Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą także: - dokument potwierdzający wniesienie wadium 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dodatkowo wraz z ofertą: 1) winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, podpisany przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia 2) wykonawca składa pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 4. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zastosowanie znajduje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. maksymalny czas przystąpienia do akcji zimowej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nieporęt; Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt tel. 0-22/767-04-16, 022/767-04-42, fax 022/767-04-41 pok. 29..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Nieporęt; Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt tel. 0-22/767-04-16, 022/767-04-42, fax 022/767-04-41 pok. 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.