eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jednorożec › Przetarg na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Jednorożec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Jednorożec: Przetarg na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Jednorożec.
Numer ogłoszenia: 169002 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty, Kultury i Sportu, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, tel. 0-29 751-83-18, fax 0-29 751-83-18.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę oleju opałowego lekkiego do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Jednorożec..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw oleju opałowego lekkiego na potrzeby niżej wymienionych jednostek: a)budynek Publicznej Szkoły Podstawowej im. Adama Chętnika w Jednorożcu b)budynek Filialnej Szkoły Podstawowej w Drążdżewie Nowym c)budynek Filialnej Szkoły Podstawowej w Ulatowo-Pogorzeli d)budynek Filialnej Szkoły Podstawowej w Małowidzu e)budynek Filialnej Szkoły Podstawowej w Połoni f)budynek Publicznego Gimnazjum im. Św. Stanisława Kostki w Jednorożcu g)budynek Publicznego Przedszkola w Jednorożcu h)budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Olszewce i)budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Parciakach j)budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Żelaznej Rządowej k)budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Lipie Zamawiający ustala łączną wielkość zamówienia na ok.100.000 litrów.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy wg art.22 ust.1 ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy). Z postępowania wykluczeni zostaną Dostawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wyklu­czeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta wDostawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu­mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, 7)Dostawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania za­wiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachun­kowej w obliczeniu ceny, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Dostawcy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2)Formularz kalkulacji cenowej z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust1 i art.24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 4)Parafowany przez Dostawcę wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 4 do SIWZ 5)Dokumenty jakości potwierdzające parametry określone dla przedmiotu zamówienia. 6)Kserokopia koncesji poświadczona za zgodność z oryginałem. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych dokumentów wymaga się złożenie dokumentu (upoważnienie, pełnomocnictwo) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1)Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, 2)Wymienione dokumenty mogą być złożone wyłącznie w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605. Tj. dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Dostawcy. W przypadku braku jakiejkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenia dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie przez Dostawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art.26 ust.3 uPZP). Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. 1)Wszystkie dokumenty złożone przez Dostawcę są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. (Zastrzeżone dokumenty). 2)Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 3)Dostawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jednorozec.bipgminy.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty, Kultury i Sportu w Jednorożcu ul. Odrodzenia 14 pok. 1a 06-323 Jednorożec.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty, Kultury i Sportu w Jednorożcu ul. Odrodzenia 14 pok. 1a 06-323 Jednorożec.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.