eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebownisko › Remont przepustu w ciągu drogi gminnej nr 108805 w miejscowości Stobierna w km 4+718, gmina Trzebownisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Trzebownisko: Remont przepustu w ciągu drogi gminnej nr 108805 w miejscowości Stobierna w km 4+718, gmina Trzebownisko
Numer ogłoszenia: 168974 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebownisko , Trzebownisko 976, 36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie, tel. 017 7713700, faks 017 7713719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebownisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przepustu w ciągu drogi gminnej nr 108805 w miejscowości Stobierna w km 4+718, gmina Trzebownisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Remont przepustu w ciągu drogi gminnej nr 108805 w miejscowości Stobierna w km 4+718, gmina Trzebownisko Zamówienie obejmuje wykonanie remont przepustu w ciągu drogi gminnej nr 108805 w miejscowości Stobierna w km 4+718 zgodnie z projektem oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmować będzie: Ściana wlotu przepustu W ramach remontu przewiduje się doklejenie do istniejącej żelbetowej ściany wlotu przepustu nowej ściany. Szerokość ściany w części górnej (gzyms) wynosi 6,85 m, szerokość dołem (ława fundamentowa) wynosi 4,45 m. Ze względu na niweletę drogi wysokość ściany wlotu jest zmienna i wynosi 3,87 m po stronie lewej (patrząc zgodnie z nurtem potoku) oraz 3,58 m po stronie prawej. Grubość ściany wlotu wynosi 0,3 m, grubość ławy fundamentowej 0,5 m, jej szerokość całkowita wynosi 1,3 m. Szerokość gzymsu 0,6 m (gzyms posiada spadek 4% w kierunku drogi). Ściana wlotu posiada dwie żelbetowe przypory grubości 0,3 m, szerokości 1,0 m oraz wysokości 1,5 m. Zbrojenie ściany wlotu zrealizowano stalą A IIIN, średnicy O 12, beton konstrukcji - C 25/30. Ścianę wlotu należy połączyć z częścią istniejącą za pomocą prętów zamocowanych na głębokość 0,15 m w wywierconych uprzednio otworach średnicy O 14 wypełnionych zaprawą cementową. Część przelotowa Wszelkie uszkodzenia w postaci pęknięć żelbetowej części przelotowej przepustu należy naprawić poprzez wykonanie iniekcji zaczynem cementowym. W celu wzmocnienia części przelotowej zastosować należy wkładkę z owalnej konstrukcji z blachy falistej (68x13x2,5 mm). Fundament pod częścią stalową stanowi kruszywo naturalne o grubości warstwy 0,3 m. W przestrzeń pomiędzy konstrukcję stalową, a istniejącą część żelbetową wtłoczyć należy zaprawę cementową. Ściana wylotu przepustu W ramach remontu należy wykonać rozkucie istniejącej żelbetowej ściany wylotu przepustu oraz ponowne jej wykonanie. Szerokość ściany w części górnej (gzyms) wynosi 7,60 m, szerokość dołem (ława fundamentowa) wynosi 6,50 m. Ze względu na niweletę drogi wysokość ściany wylotu jest zmienna i wynosi 3,50 m po stronie lewej oraz 3,81 m po stronie prawej. Grubość ściany wylotu wynosi 0,3 m, grubość ławy fundamentowej 0,5 m, jej szerokość całkowita wynosi 2,2 m. Szerokość gzymsu 0,6 m (gzyms posiada spadek 4% w kierunku drogi). Zbrojenie ściany wylotu zrealizowano stalą A IIIN, średnicy O 12 i O 16, beton konstrukcji - C 25/30. Elementy wyposażenia obiektu Nawierzchnię nad przepustem następujących warstw: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 4 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20 cm zasypka przepustu z piasku drobnego, Is=0,98 Zabezpieczenie antykorozyjne Powierzchnie fundamentów (na obu końcach obiektu) stykające się z gruntem należy zabezpieczyć za pomocą izolacji bitumicznych. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu Przy krawędziach zewnętrznych obiektu (na gzymsach) wykonać należy barieroporęcz sztywną stalową zakotwioną w gzymsach. Odwodnienie obiektu Odwodnienie obiektu zrealizowane będzie jako powierzchniowe. Wpływ obiektu na środowisko Konstrukcja obiektu nie będzie wpływała niekorzystnie na środowisko w fazie jego eksploatacji. W trakcie remontu mogą wystąpić negatywne wpływy na środowisko, zwłaszcza w postaci hałasu i wibracji. Podczas prac remontowych należy wykonać siatki zabezpieczające przed spadaniem okruchów betonu w nurt potoku. Teren budowy po jej zakończeniu będzie uporządkowany, a wszelkie odpady usunięte przez wykonawcę robót. Na wykonane roboty wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat UWAGA! Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Państwa, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości równej lub większej niż 100 000 zł brutto każda wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli osoba która będzie kierowała robotami ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi - Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, lub działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, lub wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy, b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze w sytuacji, gdy dotychczasowy kierownik z przyczyn losowych nie może dalej wykonywać powierzonych mu czynności. c) wystąpienie okoliczności związanych z zastosowaniem innej technologii wykonania robót spowodowanej w szczególności niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń, pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pojawieniem się nowszej technologii wykonania robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. d) strony dopuszczają możliwość wykonania robót zamiennych, nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej i SIWZ, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Podstawą do zmiany umowy jest protokół konieczności podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. e) konieczność zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np.w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebownisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzebownisko, 36 - 001 Trzebownisko 976.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Trzebownisko, 36 - 001 Trzebownisko 976, pokój nr 18 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.