eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Dostawa i montaż linii do higienizacji osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w miejscowości Cedrowice, gmina Ozorków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Ozorków: Dostawa i montaż linii do higienizacji osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w miejscowości Cedrowice, gmina Ozorków.
Numer ogłoszenia: 168974 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o., ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 2771400, fax 042 2771401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opkspzoo.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż linii do higienizacji osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w miejscowości Cedrowice, gmina Ozorków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobór, dostawa i montaż linii higienizacji osadów ściekowych. Wymagana wydajność urządzenia dozowania wapna 140kg CaO/godz. Instalacja higienizacji osadu ma być dobrana konstukcyjnie do istniejącej prasy osadu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000 zł przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 82, poz. 560), czyli w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr Bank Pekao S.A. I o Zgierz: 59 1240 3057 1111 0000 3437 8348 z dopiskiem wadium. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Informacje dodatkowe o zamówieniu: 1.1. Wykonawca odpowiada za kompletność linii higienizacji osadu, która po montażu ma zapewnić pełne wymieszanie wapna palonego z masą osadu przy maksymalnej wydajności urządzeń. Jeżeli niniejsza SIWZ nie wymienia elementów lub urządzeń mających wpływ na sprawne działanie linii odwadniającej i ciągu higienizacji lub zawiera błędy, to Wykonawca niezwłocznie powinien zawiadomić o tym Zamawiającego w trybie zapytań do SWIZ . 1.2. Termin realizacji zamówienia. 1.2.1 Dostawa, montaż i rozruch ciągu higienizacji osadu powinien być wykonany do 15.12.2008 1.2.2 Strony zastrzegają sobie prawo do naliczania kar umownych w przypadkach i w wysokości wyszczególnionych w projekcie umowy. 1.3 Gwarancja. 1.3.1 Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie oświadczenie, że udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji, przekazując Zamawiającemu w dniu odbioru kartę gwarancyjną. 1.4 Wykonawcy uprawnieni do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4.1 O zamówienie mogą ubiegać się podmioty, które: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie produkcji lub handlu urządzeniami służącymi ochronie środowiska lub budowy i wyposażania oczyszczalni ścieków. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4.2 Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 1, na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 1.5 Wykonawcy wykluczeni z udziału w przetargu. 1.5.1 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 1 i 2 i nie spełniających warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007r. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z póź. zm.). 1.5.2 Wykonawca składa Oświadczenie o prawie do ubiegania się o zamówienie publiczne, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Nie dołączenie do oferty oświadczenia lub dołączenie oświadczenia negatywnego powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 1.1 Poświadczenie o statusie prawnym Wykonawcy (aktualny odpis z właściwego rejestru, stwierdzający stan prawny firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a dla gospodarstw pomocniczych i zakładów budżetowych - zaświadczenie o statusie prawnym jednostki i osobach upoważnionych do zaciągania zobowiązań, wydanych przez jednostkę nadrzędną) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedsiębiorcy spółki cywilnej załączają ponadto umowę spółki. Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 1.2 Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu dostawy, wartości, daty dostawy oraz nazw odbiorców. 1.4 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100.000 zł. Jeżeli ubezpieczenie jest w innej walucie niż PLN, to Zamawiający przeliczy ją po kursie NBP, ogłoszonym w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert. Uwaga: Wykonawca załącza w/w dokumenty w oryginale lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opkspzoo.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Ozorkowie, ul.Żwirki 30, 95-035 Ozorków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Ozorkowie, ul.Żwirki 30, 95-035 Ozorków, pokój 209.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.09.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.