eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frysztak › Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanal



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Frysztak: Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak.
Numer ogłoszenia: 168964 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak. Zakres opracowania obejmuje: 1. Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak. projekt należy opracować na aktualnych podkładach geodezyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, dokumentacja powinna zawierać min. aktualne wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów 2. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zakresu robót objętych projektem oraz specyfikacji technicznych. 3. Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich wymaganych uzgodnień z osobami fizycznymi i prawnymi oraz instytucjami w tym także uzyskanie prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane w formie umów cywilno - prawnych z właścicielami gruntów, 4.Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania prawomocnej decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego , decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji oraz prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 5. Opracowanie wyciągu z dokumentacji technicznej (projekt i opis techniczny), który może być wymagany przy składaniu wniosku o przyznanie dofinansowania projektów realizowanych w ramach środków UE- na pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Opracowanie niezbędnej dokumentacji geologiczno- inżynieryjnej dla projektowanych obiektów 7. Opracowanie raportu oceny oddziaływania na środowisko projektowanej inwestycji o ile będzie wymagany. 8. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanej inwestycji. 9. Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie pozwoleń wodno - prawnych włącznie z decyzją pozwolenia wodno-prawnego. 10. Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie przekroczenia siecią dróg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00zł słownie: dwa tysiące złotych do dnia 09.06.2009 r. do godz. 10:00 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2. Parafowany projekt umowy. II.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia, że: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.Dokumenty potwierdzające , że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień 4. Wykaz osób i podmiotów , podwykonawców , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności 6. Wykaz osób do kontaktu Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak , ul. Ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Frysztak pokój numer 8 - sekretariat, ul.ks.W.Blajera 20 , 38-130 Frysztak.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.