eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa wraz z montażem mebli do świetlicy studenckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Jarosław: Dostawa wraz z montażem mebli do świetlicy studenckiej
Numer ogłoszenia: 168938 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza, ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6244612, fax 016 6244612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli do świetlicy studenckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę krzeseł, stołów oraz wykonanie loży, lady szatni oraz zabudowy baru na podstawie dołączonych do SIWZ rysunków stanowiących część projektu aranżacji wnętrz pomieszczeń świetlicy studenckiej opracowanym przez Art.projekt Wojciech Chmura z siedzibą 37-500 Jarosław ul. Przemyska 5a w grudniu 2007 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.21.00 - Krzesła stołowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.21.00 - Krzesła stołowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych -Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki dodatkowe: ·wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. meble do barów, świetlic, restauracji itp. o wartości netto min 70 000 zł z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców przystępujących do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego: 1.Ofertę należy złożyć -wypełnić i podpisać- na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem-załącznik nr 1 do oferty-wg wzoru; 2.Formularz cenowy-załącznik nr 2 do oferty-wg wzoru; 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-załącznik nr 3 do oferty-wg wzoru; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert-załącznik nr 4 do oferty; 5.Zaakceptowany -parafowany lub podpisany-każda zapisana strona przez oferenta - osobę podpisującą ofertę-Projekt umowy-załącznik nr 5 do oferty-wg wzoru; 6. Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. meble do barów, świetlic, restauracji itp. o wartości netto min 70 000 zł z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie-załącznik nr 6 do oferty-wg wzoru; 7.Zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert-załącznik nr 7 do oferty; 8.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert-załącznik nr 8 do oferty; 9.W przypadku zaoferowania mebli równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis techniczny zaoferowanych mebli oraz dołączyć folder, zdjęcie przedstawiające wygląd faktyczny zaoferowanego mebla w celu wykazania, że rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego-załącznik nr 9 do oferty; 10. Pełnomocnictwo: a/ pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. XII SIWZ podpunkt. 8 - w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum lub spółki cywilnej b/ pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. XII SIWZ podpunkt. 4 - jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną upoważnioną osobę .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszjar.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 Rektorat, dział gospodarczo-inwestycyjny, parter, pokój nr 10.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 Rektorat, dział gospodarczo-inwestycyjny, parter, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.