eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie osuszania oraz izolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych piwnic, wymiany studzienek okiennych, naprawy cokołu i remontu kanalizacji deszczowej w budynku przy ul. Okopowej nr 19 w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-07

Gdańsk: Wykonanie osuszania oraz izolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych piwnic, wymiany studzienek okiennych, naprawy cokołu i remontu kanalizacji deszczowej w budynku przy ul. Okopowej nr 19 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 168932 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125444 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie osuszania oraz izolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych piwnic, wymiany studzienek okiennych, naprawy cokołu i remontu kanalizacji deszczowej w budynku przy ul. Okopowej nr 19 w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie osuszania oraz izolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych piwnic, wymiany studzienek okiennych, naprawy cokołu i remontu kanalizacji deszczowej w budynku przy ul. Okopowej nr 19 w Gdańsku obejmujące: wykonanie izolacji pionowej (56,28 mb) ścian piwnicznych zewnętrznych od strony ulicy Toruńskiej oraz wjazdu i dziedzińca (strona północna, wschodnia i południowa) budynku nr 19, wykonanie od zewnątrz izolacji poziomej (iniekcja krystaliczna) ścian budynku 19 wzdłuż ww długości obwodu, wymiana stolarki piwnic oraz studzienek okiennych, wykonanie wymiany rur spustowych oraz remont lub ewentualna wymiana przykanalików deszczowych odprowadzających wody opadowe do sieci miejskiej od strony ściany północnej, wschodniej i południowej budynku 19, - naprawa strefy cokołowej do poziomu stropu nad piwnicami. 2. Roboty należy wykonać na podstawie opracowania pn.: Etap I - Izolacja zewnętrzna murów piwnic budynku Urzędu Marszałkowskiego Woj. Pomorskiego przy ul. Okopowej 19 oraz naprawa cokołu i kanalizacji deszczowej będącego wyciągiem z projektu budowlanego pn.: Remont i przebudowa części pomieszczeń w budynku Urzędu Marszałkowskiego Woj. Pomorskiego przy ul. Okopowej 19. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę materiały oraz zastosowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, o której mowa w ust. 2, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą certyfikatu, atestu, aprobaty technicznej albo innego dokumentu w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia. 4. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom, jakie zostały określone w STWiOR. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczną. 5. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacji) w ilości trzech egzemplarzy w wersji papierowych i w jednym egzemplarzu na płycie CD. 6. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji, o której mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia projektowe oraz zachować co najmniej wszelkie wymagania, na podstawie których uzyskano pozwolenie na budowę. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. Złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 7. Remont obejmuje w szczególności: 1) Izolacje pionowe i poziome ścian piwnicznych od zewnątrz: a. wykonanie wykopów do głębokości fundamentowania, b. oczyszczenie powierzchni ścian piwnicznych, c. wykonanie izolacji poziomej od zewnątrz metodą iniekcji krystalicznej, d. wykonanie warstwy wyrównawczej oraz warstw izolacyjnych pionowych - wg projektu, e. wymianę studzienek okiennych, f. wymianę stolarki okiennej, g. naprawę cokołu, h. zasypanie wykopów, i. odtworzenie nawierzchni chodnika od ul. Toruńskiej oraz nawierzchni dziedzińca wokół pozostałej części budynku 2) Wymianę rur spustowych oraz remont lub wymianę przykanalików kanalizacji deszczowej waz z udrożnieniem odprowadzenia wody do odpowiadających im studzienek. 8. Roboty będą wykonywane w warunkach utrudnionych. Roboty będą prowadzone na ścianach piwnicznych czynnego obiektu użyteczności publicznej i z tego względu nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę urzędu. Wszystkie roboty o nadmiernej hałaśliwości będą prowadzone wyłącznie po godzinach pracy i w dni wolne od pracy urzędu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie placu budowy (miejsca gdzie będą wykonywane roboty) w taki sposób, aby ograniczyć do minimum przedostawanie się kurzu i pyłu do sąsiadujących pomieszczeń. Do składowania materiałów oraz wykonywania niezbędnych prac przygotowawczych Zamawiający wskaże i udostępni Wykonawcy część parkingu wewnętrznego dziedzińca, który Wykonawca odpowiednio ogrodzi i oznakuje. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki będą musiały być na bieżąco wywożone, nie będą mogły być składowane na terenie parkingu. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. 9. Szczegółowe uregulowania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały wskazane w projekcie Umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załączniku nr 9: Przedmiar robót , załączniku nr 10: Dokumentacja projektowa , załączniku nr 11: STWiOR, 10. Wymagany okres gwarancji: minimum 3 lata, natomiast rękojmi: minimum 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie odbierany protokołami określającymi procentowe zaawansowanie robót. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Wymagany termin realizacji zamówienia 120 dni od dnia zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane EKOINBUD Sp. z o.o., ul. Wielkopolska 5A, 80-810 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243618,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221154,00

  • Oferta z najniższą ceną: 221154,00 / Oferta z najwyższą ceną: 235000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.