eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białe Błota › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W MIEJSCOWOŚCIACH NA TERENIE GMINY BIAŁE BŁOTA W SEZONACH ZIMOWYCH 2007-2008 ; 2008-2009 ; 2009-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Białe Błota: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W MIEJSCOWOŚCIACH NA TERENIE GMINY BIAŁE BŁOTA W SEZONACH ZIMOWYCH 2007-2008 ; 2008-2009 ; 2009-2010
Numer ogłoszenia: 168897 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3239090, fax 052 3239080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialeblota.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.bialeblota.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W MIEJSCOWOŚCIACH NA TERENIE GMINY BIAŁE BŁOTA W SEZONACH ZIMOWYCH 2007-2008 ; 2008-2009 ; 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) mechaniczne odśnieżanie dróg za 100m², 2) mechaniczne posypywanie dróg za 100m² ( bez materiałów), 3)uzupełnianie piasku w skrzyniach cena za 1 skrzynię, 4)dostawa skrzyń na piasek cena za 1 skrzynię, 5) cena za 1 tonę piasku, 6)cena za 1 tonę soli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 2. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z charakterem zamówienia. 2.3 W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano wykonanie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat o podobnym zakresie wraz z datami i adresami odbiorców. Wykazane zamówienia należy udokumentować referencjami wystawionymi przez odbiorców usługi. 2.4 .W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca wystawi oświadczenie, że jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia wszelkich spraw dotyczących złożonych. dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty cenowej (wzór - zał. nr 1 do specyfikacji). 2. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę ( co najmniej jedno) w okresie ostatnich trzech lat o podobnym charakterze (wzór - zał. nr 2 do specyfikacji) wraz z załączonymi referencjami. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 , nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 3 do specyfikacji). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla wykonawcy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych. 6. Oświadczenie Wykonawcy o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 7. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia wraz z ich kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, uprawnienia) (wzór zał. nr 4 do specyfikacji). 8. Kserokopie uprawnień pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. 9. Wykaz posiadanego sprzętu i środków transportu (wzór - zał. nr 5 do specyfikacji) o wymaganym standardzie, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, niezbędnego do właściwego i terminowego wykonania zamówienia, kserokopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu i środków transportowych do eksploatacji ( dowody rejestracji , ubezpieczenie OC). 10. Oświadczenie Wykonawcy, że jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia, 11. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy (wzór - zał. nr 6 do specyfikacji). 12. Wykaz ewentualnych podwykonawców oraz części zamówienia, za które będą odpowiedzialni podwykonawcy. 13. Kopię umowy regulującej współpracę wykonawcy z podwykonawcami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialeblota.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Białe Błota 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój Nr 24 sekretariat (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.