eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabowa › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2009/2010 NA TERENIE GMINY ŁABOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Łabowa: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2009/2010 NA TERENIE GMINY ŁABOWA
Numer ogłoszenia: 168849 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabowa , Łabowa 38, 33-336 Łabowa, woj. małopolskie, tel. 018 4711284, faks 018 4711266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2009/2010 NA TERENIE GMINY ŁABOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - świadczenie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych położonych na terenie Gminy Łabowa w sezonie zimowym 2009 / 2010 . 2. W zakres usługi wchodzą czynności polegające na usuwaniu śniegu i likwidacji śliskości zimowej. Do zimowego utrzymania przewidziano 27863m dróg gminnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym Zamawiający warunek będzie sprawdzał na podstawie: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; - dysponują potencjałem technicznym tj. posiadają sprawne w pełni jednostki sprzętowe lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu na okres realizacji niniejszego zamówienia w ilościach : a. Wykonawca składający ofertę na realizację usługi od 1 do 2 zadań winien wykazać, że dysponuje minimum 2 jednostkami sprzętowymi do odśnieżania i zwalczania śliskości wraz z obsługą ; b. Wykonawca składający ofertę na realizację usługi w zakresie większym niż dwa zadania winien wykazać, że dysponuje minimum 3 jednostkami sprzętowymi do odśnieżania i zwalczania śliskości wraz z obsługą; c. posiadają środki łączności zapewniające możliwość kontaktu z Zamawiającym przez całą dobę - minimum 1 środek łączności; - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. personel do obsługi sprzętu posiadający stosowne uprawnienia do obsługi pojazdów, którymi będzie świadczona usługa w ilości jak określono dla potencjału technicznego. Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: a. złożonych przez Wykonawcę wykazów - potencjał techniczny, kadrowy b. dokumentów, z których wynika prawo dysponowania pojazdami i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na okres obowiązywania umowy 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 Zamawiający spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 3 i 4 będzie oceniał na podstawie : a. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych należy przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty, które mogą być przedstawione w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał sprzęt którym będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a postanowienia dot. Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców (konsorcjum) do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/ konsorcjum/ wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali wymienione warunki w pkt.2 b,c . 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów zawartych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz.605 oraz z 2008r Nr 188 poz.1155) tj. zamiast dokumentu o którym mowa w rozdz. V ust.2 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łabowa Łabowa 38 33-336 Łabowa pok. Nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łabowa Łabowa 38 33-336 Łabowa pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Maciejowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano w obwodzie 4900 m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie drogi Łabowa-Uhryń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano odcinek 7200 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg Łabowa Wyżna; Łabowa - Łabowiec - Stara Droga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano 2400 m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Łabowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano 9110 m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Krzyżówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano 2603 m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Nowa Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano 1650 m dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.