Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-06-28
Poznañ: ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18 wraz z terenem przyleg³ym
Numer og³oszenia: 168825 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu , ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.powiat.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18 wraz z terenem przyleg³ym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18 wraz z terenem przyleg³ym. Us³uga winna byæ ¶wiadczona zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005 Nr 145, poz. 1221 ze zm.). Wymagany maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Starostwa - max. 7 minut od momentu zg³oszenia. Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca posiada³ min trzy grupy interwencyjne na terenie miasta Poznania, w tym min. dwie w³asne grupy interwencyjne na terenie miasta Poznania, oraz ¿e ka¿da z grup sk³ada siê z min. dwóch pracowników ochrony, wyposa¿onych w broñ krótk± paln± i ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, w oznakowanym samochodzie wyposa¿onym w ¶rodki ³±czno¶ci radiotelefony i telefony komórkowe..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.800,00 z³.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e posiadanie Koncesji MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
ZZamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, min. 3 us³ug ca³odobowej ochrony, o warto¶ci min. 250 000,00 z³ brutto ka¿da, na obiektach o kubaturze nie mniejszej ni¿ 5 000 m3.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia bêd±: - pracownicy ochrony - umundurowani i wyposa¿eni w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm. i rozporz±dzeniem RM z dnia 30 czerwca 1998 r. w sprawie szczegó³owych warunków i sposobów u¿ycia przez pracowników ochrony ¶rodków przymusu bezpo¶redniego Dz. U. z 1998 r. Nr 89 poz. 563, wyposa¿enie w radiotelefony i telefony komórkowe, latarki, oznakowany samochód (dot. grupy interwencyjnej) - dowódcy zmiany - umundurowani i wyposa¿eni w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm. i rozporz±dzeniem RM z dnia 30 czerwca 1998 r. w sprawie szczegó³owych warunków i sposobów u¿ycia przez pracowników ochrony ¶rodków przymusu bezpo¶redniego Dz. U. z 1998 r. Nr 89 poz. 563, wyposa¿enie w radiotelefony i telefony komórkowe, latarki
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia w szczególno¶ci odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ug, posiadaj± niezbêdne kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie do wykonania zamówienia tj. - pracownicy ochrony (w tym równie¿ pracownicy grupy interwencyjnej) - licencja pracownika ochrony fizycznej min. I stopnia, po¶wiadczenie bezpieczeñstwa o klauzuli min. ZASTRZE¯ONE - dowódcy zmiany - licencja pracownika ochrony fizycznej II stopnia, po¶wiadczenie bezpieczeñstwa o klauzuli min. ZASTRZE¯ONE
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie przedmiotowego warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 150 000,00 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
o¶wiadczenie i¿ Wykonawca posiada min trzy grupy interwencyjne na terenie miasta Poznania, w tym min. dwie w³asne grupy interwencyjne na terenie miasta Poznania, oraz ¿e ka¿da z grup sk³ada siê z min. dwóch pracowników ochrony, wyposa¿onych w broñ krótk± paln± i ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, w oznakowanym samochodzie wyposa¿onym w ¶rodki ³±czno¶ci radiotelefony i telefony komórkowe
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wype³niony formularz ofertowy o tre¶ci zgodnej z za³±czonym do SIWZ wzorem; 2) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium; 3) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertê podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o tre¶ci wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upowa¿nienie do pe³nienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z Wykonawców.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 1) w siedzibie Zamawiaj±cego, pok. 103; 2) listem poleconym za pobraniem, 3) pobraæ z ww. strony internetowej. W przypadkach o których mowa w pkt 1 i 2 pobierana bêdzie op³ata w wysoko¶ci 13 z³..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w Starostwie Powiatowym w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18 pokój nr 002.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowc± - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napêdem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 ³azienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprz±tanie pomieszczeñ biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpo¶rednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, czê¶æ 2."
- "¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób i mienia oraz ca³odobowego nadzoru nad urz±dzeniami systemu monitorowania budynków S±du Rejonowego w O¶wiêcimiu"
- Us³uga ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajêcznie pod adresami: - Plac Jagielloñski 1, 98-300 Wieluñ (siedziba g³ówna), (...)
- ¦wiadczenie us³ug ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Pañstwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiêbiorczo¶ci w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.