eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Utrzymanie czystości i porządku na terenach Miasta Wrocławia w Rejonie G.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Wrocław: Utrzymanie czystości i porządku na terenach Miasta Wrocławia w Rejonie G.
Numer ogłoszenia: 16880 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, fax 0-71 3734906, 3550866.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenach Miasta Wrocławia w Rejonie G..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie usług - prac polegających na: UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENACH MIASTA WROCŁAWIA W REJONIE G 2. Usługi realizowane będą na terenach zewnętrznych, w obszarze Rejonu Miasta Wrocławia oznaczonego lit. G, zlokalizowanego w granicach Miasta Wrocławia, o powierzchni 85 899,00 mkw. 3. Czynności przewidziane do wykonania w ramach realizacji niniejszej umowy: 1) czynności zapewniające utrzymanie czystości i porządku na terenach zewnętrznych Miasta Wrocławia, (tj. tereny poza osłonami śmietnikowymi/miejscami wyznaczonymi do czasowego gromadzenia odpadów, oraz chodniki w ciągach komunikacyjnych, objęte przedmiotem umowy), obejmujące: a) sprzątanie powierzchniowe terenów zewnętrznych (tj. chodników położonych w ciągach komunikacyjnych oraz terenów poza osłonami śmietnikowymi/miejscami wyznaczonymi do czasowego gromadzenia odpadów), wskazanych przez Zamawiającego, wykonywane w sposób zapewniający utrzymanie czystości i porządku, a nadto z częstotliwością nie rzadziej niż - 3 razy w tygodniu; b) usuwanie (zbieranie) wszelkich odpadów znajdujących się na terenach zewnętrznych, objętych przedmiotem umowy, w tym również: - odpadów pochodzących z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych (w szczególności gruz z rozbiórek i remontów oraz inne zmieszane odpady budowlane), znajdujących się poza osłonami śmietnikowymi/miejscami wyznaczonymi do czasowego gromadzenia odpadów; - odpadów wielkogabarytowych, znajdujących się poza osłonami śmietnikowymi/miejscami wyznaczonymi do czasowego gromadzenia odpadów, realizowane w sposób zapewniający utrzymanie czystości i porządku - według potrzeby wynikającej ze stanu zanieczyszczenia, c) usuwanie (zbieranie) odpadów biodegradowalnych - powstałych w wyniku naturalnych procesów wegetacji roślin (drzew i krzewów), w szczególności opadłych z drzew liści, obumarłych gałęzi drzew i krzewów itp., znajdujących się na terenach zewnętrznych, objętych przedmiotem zamówienia, d) wywóz odpadów wyszczególnionych wyżej w pkt b) oraz w pkt c) obejmujący takie czynności jak: załadunek odpadów na środki transportowe Wykonawcy, transport i rozładunek odpadów w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów; e) utrzymanie należytego porządku i czystości w miejscu i czasie załadunku odpadów oraz w obrębie wykonywanych prac porządkowych; f) przekazanie zebranych odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, bądź też przekazanie odpadów (określonych przepisami prawa) osobom niebędącym przedsiębiorcami, w celu ich wykorzystania, jeżeli Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, 2) dodatkowe czynności związane z utrzymaniem terenów zewnętrznych Miasta Wrocławia w okresie zimowym: a) oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota terenów objętych przedmiotem zamówienia, tj. schodów i wyjść z klatek schodowych, schodów (działki drogowe), chodników wzdłuż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, chodników wewnątrzosiedlowych, jezdni wewnątrzosiedlowych, dojść do osłon śmietnikowych/miejsc wyznaczonych do czasowego gromadzenia odpadów oraz innych ciągów ruchu we wnętrzach międzyblokowych tzw. udepty - np. dojścia do garaży, itp., obejmujące w szczególności: - odśnieżanie terenów, polegające na zgarnięciu śniegu z powierzchni w/w terenów, - zgarnięcie błota pośniegowego z powierzchni w/w terenów, - likwidacje śliskości oraz oblodzeń poprzez zbijanie, kruszenie i usunięcie lodu oraz gęsto ubitego śniegu, b) zapobieganie i likwidacja śliskości poprzez: - posypywanie piaskiem schodów i wyjść z klatek schodowych, - posypywanie piaskiem wszystkich ciągów pieszych, - posypywanie piaskiem lub innym środkiem dopuszczonym do używania na drogach publicznych oraz ulicach i placach - jezdni wewnątrzosiedlowych (także w razie wystąpienia gołoledzi), c) hałdowanie śniegu i lodu w pryzmy, d) oczyszczanie terenów ze środków używanych do zapobiegania i likwidacji śliskości; 3) czynności w zakresie postępowania z odpadami, kontroli oraz prowadzenia dokumentacji: a) postępowanie z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska - określonymi w aktualnych przepisach prawa, w tym również w obowiązujących przepisach prawa miejscowego, a nadto ponoszenie stosownych opłat związanych z gospodarowaniem odpadami; b) własna kontrola w zakresie prawidłowości realizowanych prac; c) sporządzanie oraz przedkładanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań, a nadto wszelkiej dokumentacji wymaganej przepisami prawa w zakresie gospodarowania odpadami. 4. Odpady wymagające usunięcia w ramach realizacji przedmiotu umowy: 1) rodzaj i grupy odpadów wymagających usunięcia w ramach realizacji przedmiotu umowy, wstępnie zostały zakwalifikowane do: - grupy 20 - odpady komunalne, łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie; - grupy 17 - odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej, tj.: odpady zaklasyfikowane do podgrupy 17 01 - odpady materiałów i elementów budowlanych oraz infrastruktury drogowej (np. beton, cegły, płyty, ceramika), z wyłączeniem odpadów o kodzie: 17 01 06, odpady zaklasyfikowane do podgrupy 17 02 - odpady drewna, szkła i tworzyw sztucznych z wyłączeniem; odpadów o kodzie: 17 02 04; odpady zakwalifikowane do podgrupy 17 08- materiały konstrukcyjne zawierające gips oraz odpady zaklasyfikowane do podgrupy 17 09 - inne odpady z budowy, remontów i demontażu, o kodzie: 17 09 04; - grupy 16 - odpady nieujęte w innych grupach, tj.: odpady zaklasyfikowane do podgrupy 16 01 - o kodach: 16 01 03; 16 01 17; 16 01 18; 16 01 19; 16 01 20; 16 01 22; 16 01 99, odpady zaklasyfikowane do podgrupy 16 06, podgrupy 16 80, 2) ilość odpadów - przewidywane przez Zamawiającego szacunkowe ilości odpadów wymagających usunięcia w ramach realizacji przedmiotu umowy: - około 200,00 ton odpadów budowlanych (typu: gruz i inne zmieszane odpady budowlane) - w okresie 12 miesięcy (w ciągu roku); - około 100,00 ton odpadów gabarytowych - w okresie 12 miesięcy (w ciągu roku); - do wyliczenia szacunkowej ilości odpadów biodegradowalnych przyjęto z jednego ha średnioważoną: 1,85 m3/ha (1 m3 = 180 kG ), - około 0,5 kg/m2 /miesiąc pozostałych odpadów wymagających usunięcia, a nie wymienionych wyżej. 3) podaną wyżej w pkt 2 średnioroczną ilość odpadów wymagających usunięcia, a nadto średnioroczną ilość odpadów wyliczoną w oparciu o przyjęte wyżej wskaźniki należy traktować jako orientacyjną, mając na uwadze, iż w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany bowiem będzie do utrzymania czystości i porządku na terenach zewnętrznych, tj. usuwania faktycznej ilości odpadów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66571,73 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku na terenach Miasta Wrocławia w Rejonie G.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABC SERVICE Sp. z o.o., ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 66571.73
  • Oferta z najniższą ceną: 66571.73 / oferta z najwyższą ceną: 66571.73
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.