eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › sukcesywne dostawy systemów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu oraz zaburzeń statyki narządów miednicy, systemów taśmowych, narzędzi do usuwania resekowanych narządów, klipsów tytanowych wraz z klipsownicami i syntetycznych materiałów kościo-zastępczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Gdynia: sukcesywne dostawy systemów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu oraz zaburzeń statyki narządów miednicy, systemów taśmowych, narzędzi do usuwania resekowanych narządów, klipsów tytanowych wraz z klipsownicami i syntetycznych materiałów kościo-zastępczych
Numer ogłoszenia: 168793 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy systemów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu oraz zaburzeń statyki narządów miednicy, systemów taśmowych, narzędzi do usuwania resekowanych narządów, klipsów tytanowych wraz z klipsownicami i syntetycznych materiałów kościo-zastępczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy systemów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu oraz zaburzeń statyki narządów miednicy, systemów taśmowych, narzędzi do usuwania resekowanych narządów, klipsów tytanowych wraz z klipsownicami i syntetycznych materiałów kościo-zastępczych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych i ocennych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.16.80.00-5, 33.19.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1) karty katalogowe pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem), zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ dot. Grup: 1, 2, 4, 5 2) deklaracja zgodności/ certyfikat CE - potwierdzające zgodność oferowanego produktu z europejskimi wymaganiami bezpieczeństwa dla wyrobu medycznego, z uwzględnieniem klasy do której należy oferowany wyrób - Grupa 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora, 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy; 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11, 81 - 348 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1 - Systemy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu oraz zaburzeń statyki narządów miednicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu. Sterylny zestaw jednorazowego użytku. Metoda zakładania inside-outside. - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2 - Systemy taśmowe do leczenia WNM oraz systemy siatkowe do leczenia zaburzeń statyki narządu rodnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)System taśmowy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu zakładany załonowo - 2 szt. 2)Minimalnie inwazyjny system do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet, implantowany poprzez jedno niewielkie nacięcie podcewkowe pochwy(1,0-1,5 cm) Implantacja systemu w wewnętrznych warstwach mięśni otworu zasłonowego implantowanego za pomocą łukowato wygiętej igły z rekojścją, która pozwala na precyzyjne ustalenie miejsca położenia implantu - 10 szt. 3)Minimalnie inwazyjny system operacji taśmowej wykorzystujący podejscie załonowe, pozwalający na podcewkową implantację samomocującej się, monofilamentowej taśmy polipropylenowej z możliwością śródoperacyjnej regulacji siły napiecia taśmy - 20 szt. 4)System do leczenia statyki narzadów miednicy mniejszej ukobiet - 20 szt. 5)System siatkowy do leczenia zaburzeń statyki narzadów miednicy typu recto-cele. -1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3 - Narzędzie 1 x użytku do usuwania resekowanych narządów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Narzędzie laparoskopowe do usuwania resekowanych narządów sterylne, jednorazowego użytku - 300 op. 2) Jałowe worki do usuwania resekowanych narządów - 12 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4 - Klipsy tytanowe wraz z klipsownicami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylne klipsy tytanowe o podwójnych szczękach do appendektomii X-Large z haczykowatą zapinką na końcu szczek, jednorazowego użytku - 10 op. 2) Endoskopowy aplikator klipsów do appendektomii, X-LARGE, - 1 szt. 3) Aplikator klipsów do apendectomii metodą klasyczną X-LARGE - 2 szt. 4) Klipsy tytanowe średnio - duże zamykane oczkowo tj. zamykane poprzez zetknięcie końców ramion klipsa a następnie zwarcie ramion na całej długości -600 szt. 5) Klipsy tytanowe duże zamykane oczkowo tj. zamykane poprzez zetknięcie końców ramion klipsa a następnie zwarcie ramion na całej długości - 243 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5 - Syntetyczny materiał kościo-zastępczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Syntetyczny materiał kościo-zastepczy w granulkach przeznaczony do wypełniania ubytków kostnych w trakcie operacji z zakresu ortopedii i traumatologii. Zbudowany z czystego resorbowanego ß-trójfosforanu wapnia, biokompatybilny przyspieszający osteointegrację oraz resorbcję. Parametry: porowatość - 60-80 procent połaczonych ze sobą porów o rozmiarach 200-500 mikronów średnica granulek 2-3 mm, objetość 10 cm3 - 25 op 2.Syntetyczny materiał kościo-zastępczy w granulkach przeznaczony do wypełniania ubytków kostnych w trakcie operacji z zakresu ortopedii i traumatologii. Zbudowany z czystego resorbowanego ß-trójfosforanu wapnia, biokompatybilny przyspieszajacy osteointegrację oraz resorbcję. Parametry: porowatość - 60-80 procent połaczonych ze sobą porów o rozmiarach 200-500 mikronów średnica granulek 2-3 mm, objetość 20 cm3 -5 op. 3.Membrana do rekonstrukcji chrząstki stawowej na bazie kwasu hialuronowego do leczenia ubytków chrzęstnych i chrzęstno - kostnych. Wymiary membrany 2x2 cm, grubość 2 mm, średnica włókna 10 mikronów, gramatura 120 g/m2. Elastyczna, łatwo przywierająca do powierzchni na którą zostanie nałożona,nie wymagajaca dodatkowej fiksacji, prosta w aplikacji również w metodzie artroskopowej - 2 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.