eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 7 HERKULES POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ W CELU DOSTOSOWANIA DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ -I ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Częstochowa: PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 7 HERKULES POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ W CELU DOSTOSOWANIA DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ -I ETAP
Numer ogłoszenia: 168787 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 7 HERKULES POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ W CELU DOSTOSOWANIA DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ -I ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 7 HERKULES POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ W CELU DOSTOSOWANIA DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ -I ETAP ZGODNIE Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTYM W SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 20000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1. określone w art. 22. ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 233/2007 poz. 1655 z późn. zm.). 1.2. Posiadanie doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum jednego zadania o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto polegającego na zrealizowaniu w budynku zamieszkania zbiorowego o kubaturze min. 25000 m3 i remontowanej powierzchni min. 8000 m2, robót budowlanych wewnętrznych w zakresie: wykonanie lub wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie, wymiana lub rozbudowa systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem, ochrony przeciwpożarowej, wykonanie wewnętrznych prac ogólnobudowlanych i wykończeniowych. Wyżej wymieniony warunek może być spełniony w ramach jednego zamówienia albo łącznie w kilku zamówieniach o łącznej wartości min. 1 000 000 zł. brutto, z których każde dotyczy obiektu zamieszkania zbiorowego o kubaturze min. 25000 m3 i remontowanej powierzchni min. 8000 m2. Budynek zamieszkania zbiorowego należy definiować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002, Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) 1.3. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków wymienionych w punkcie poprzedzającym w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa poniżej, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich dokumentów, oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. W przypadku, gdy dla realizacji zamówienia Wykonawca nie dysponuje samodzielnie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 1.4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia zawodowego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zrealizowanych przez siebie zamówień w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto polegających na zrealizowaniu w budynku zamieszkania zbiorowego o kubaturze min. 25000 m3 i remontowanej powierzchni min. 8000 m2 robót budowlanych wewnętrznych w zakresie: wykonanie lub wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie, wymiana lub rozbudowa systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem, ochrony przeciwpożarowej, wykonanie wewnętrznych prac ogólnobudowlanych i wykończeniowych. Wykaz musi zawierać określenie zakresu robót (rodzaju robót wchodzących w zakres zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem robót w zakresie wskazanym wyżej), kubaturę remontowanego budynku wraz z wielkością remontowanej powierzchni, wartość brutto robót, miejsca realizacji oraz daty realizacji rozumiane jako podanie dat dziennych (dzień, miesiąc i rok) rozpoczęcia i zakończenia robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia objęte wykazem zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi wykonanie robót z należytą starannością przykładowo mogą być referencje rzetelnego ich wykonania wystawione przez poprzednich zamawiających, protokoły odbioru końcowego, dokumenty potwierdzające zwrot zabezpieczeń należytego wykonania robót w całości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 69 pok. 30, 42-200 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69 Sekretariat Kanclerza, pok. 28, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.