Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Szczecin: USŁUGA SERWISOWANIA SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH EKSPLOATOWANYCH
W ZACHODNIOPOMORSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AGENCJI RESTRUKTURYZACJI
I MODERNIZACJI ROLNICTWA WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH.
Numer ogłoszenia: 168704 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny , ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza, państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SERWISOWANIA SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH EKSPLOATOWANYCH W ZACHODNIOPOMORSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisowania i napraw 22 sztuk samochodów służbowych, eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych. 2.Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przeglądy okresowe, gwarancyjne (dotyczy samochodów marki Suzuki), pogwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, w tym naprawy blacharskie i lakiernicze, 3) bieżące naprawy będące wynikiem awarii wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, 4) przeglądy klimatyzacji samochodowych (dotyczy samochodów marki Skoda, Suzuki). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - świadczenie usług dla samochodów marki Renault i Fiat, nie objętych gwarancją w tym: Renault Thalia 1,4 16 V - 9 sztuk, Fiat Albea 1,4 8 V Fresh - 1 sztuka, Fiat Panda 1,1 8 V Actual - 1 sztuka. Zadanie nr 2 - świadczenie usług dla samochodów marki Skoda Octavia 1,6 Tour, nie objętych gwarancją - 3 sztuki. Zadanie nr 3 - świadczenie usług dla samochodów marki Suzuki Jimny 1,3 JLX, objętych gwarancją - 8 sztuk. 5.Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie Szczecina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego . Wykonawca musi podać w formularzu ofertowym adres stacji obsługi. 6.Przedmiot zamówienia dla zadań nr 2,3 musi być realizowany przez autoryzowaną stację obsługi upowżaniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych dla samochodów marki skoda i suzuki. 7.Przeglądy o których mowa w pkt. 3 będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta. Przeglądy gwarancyjne dla samochodów marki Suzuki, przeglądy pogwarancyjne dla samochodów marki Skoda oraz przeglądy klimatyzacji samochodowych dotyczą zadania nr 2 i 3. 8.Dostarczenie samochodu przez Zamawiającego do stacji obsługi zostanie potwierdzone w dokumencie Zlecenie usługi, który zostanie wydany Zamawiającemu. 9.Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez strony, nie dłuższym niż 5 dni, przy czym termin przyjęcia przez Wykonawcę samochodu na przegląd lub naprawę nie może być dłuższy niż 3 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście). 10.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej kalkulacji w Zleceniu usługi na wykonanie przeglądu lub naprawy podczas przyjęcia samochodu. Pracownik Zamawiającego po analizie zatwierdzi kalkulację i przekaże Wykonawcy do realizacji (osobiście, mailem lub faksem). Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy. 11.Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta samochodu, o oznaczeniach O, Q lub P wg przepisów motoryzacyjnego wyłączenia blokowego GVO, 12.Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych, wynikających z katalogu norm czasowych wyznaczonych przez producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych. 13.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi a na użyte części zamienne i materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez producenta . 14.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ objętych świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami. Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 2,3 do oferty należy dołączyć Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez Wykonawcę autoryzacji (świadectwo, zezwolenie, licencję, lub inny dokument) lub umowy dealerskiej upoważniające do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych samochodów marki skoda i suzuki lub te dokumenty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega prawo do zmiany w wykazie samochodów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia, zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie akneksu do umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT. Zamawiający przewiduje zmiany organizacyjne Stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby, zmiany osób wskazanych do kontaktu w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Zachodniopomorski Oddział Regionalny
ul. Szafera 10
71-245 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin Kancelaria pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów marki Renault i Fiat wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych dla samochodów marki Renault i Fiat w tym Renault Thalia 1,4 16 V 9 sztuk, Fiat Albea 1,4 8 V Fresh - 1 sztuka, Fiat Panda 1,1 8 V Actual - 1 sztuka. Samochody nie objęte gwarancją..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów marki Skoda wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych dla samochodów marki Skoda Octavia 1,6 Tour 3 sztuki. Samochody nie objęte gwarancją..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów marki Suzuki wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie napraw i serwisowania samochodów wraz z wymianą części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych dla samochodów marki Suzuki Jimny 1,3 JLX 8 sztuk, objętych gwarancją..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Roboty budowlane w zakresie bieżącej konserwacji w pomieszczeniach biurowych oraz na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur z obszaru właściwości Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
- Wykonanie robót remontowych i izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych w budynkach użytkowych przy ul. Jagiellońskiej 33 i ul. Ściegiennego 42 w Szczecinie, w podziale na dwie części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.