eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, Zadanie II - dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Suwałki: Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, Zadanie II - dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45
Numer ogłoszenia: 168686 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach , ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, Zadanie II - dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, obejmująca: 1) stacja robocza - szt. 8, 2) drukarka A4 - szt. 8, 3) drukarka przenośna A4 - 1 szt., 4) zasilacz awaryjny (UPS) - 6 szt., 5) zasilacz awaryjny (UPS) - 1 szt., 6) komputer przenośny - 2 szt., 7) akcesoria komputerowe: przełącznik aktywny - 3 szt., Pamięć DDR2 SO-DIMM - 4 szt., Pamięć DDR3 DIMM - 6 szt., Pamięć DDR2 DIMM - 10 szt., Pamięć microSDHC - 4 szt., Procesor - 1 szt., Płyta główna - 1 szt., Mysz optyczna PS2 - 10 szt., Mysz optyczna USB - 10 szt., Akumulator AA - 24 szt., Akumulator UPS - 1 szt., Przedłużacz USB2 - 10 szt., Backplane - 1 szt., Chusteczki do monitorów LCD - 200 szt, zgodnie z Załącznikiem Nr 1/I do SIWZ - Specyfikacja produktu. Zadanie II - dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, obejmująca: 1) Symantec Endpoint Protection 11 PL - 10 szt., 2) Microsoft Word - 3 szt., 3) Microsoft Office Standard - 7 szt., 4) Microsoft Windows 2008 - 1 szt., 5) Microsoft Exchange CAL - 10 szt., 6) SecureDoc Disc Encryption - 2 szt., 7) Norton Internert Security 2010 BOX PL - 1 szt, 8) ABBYY Lingvo x3 PC + Mobile - 1 szt. zgodnie z Załącznikiem Nr 1/II do SIWZ - Specyfikacja produktu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 3 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia właściciela/ właścicieli firmy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2 3. Do oferty należy dołączyć: a) Specyfikacja produktu - Załącznik Nr 1/I, Załącznik Nr 1/II b) formularz cenowy - Załącznik Nr 4/I, Załącznik Nr 4/II c) parafowany formularz umowy - Załącznik Nr 5/I, Załącznik Nr 5/II d) wymagane certyfikaty i dokumenty określone w Specyfikacji Produktu, stanowiącej Załączniku Nr 1/I do SIWZ. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał dokumentu lub kserokopia z podpisem notarialnie poświadczonym. 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być złożone przez każdy podmiot, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 136.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, obejmująca: 1) stacja robocza - szt. 8, 2) drukarka A4 - szt. 8, 3) drukarka przenośna A4 - 1 szt., 4) zasilacz awaryjny (UPS) - 6 szt., 5) zasilacz awaryjny (UPS) - 1 szt., 6) komputer przenośny - 2 szt., 7) akcesoria komputerowe: przełącznik aktywny - 3 szt., Pamięć DDR2 SO-DIMM - 4 szt., Pamięć DDR3 DIMM - 6 szt., Pamięć DDR2 DIMM - 10 szt., Pamięć microSDHC - 4 szt., Procesor - 1 szt., Płyta główna - 1 szt., Mysz optyczna PS2 - 10 szt., Mysz optyczna USB - 10 szt., Akumulator AA - 24 szt., Akumulator UPS - 1 szt., Przedłużacz USB2 - 10 szt., Backplane - 1 szt., Chusteczki do monitorów LCD - 200 szt, zgodnie z Załącznikiem Nr 1/I do SIWZ - Specyfikacja produktu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, obejmująca: 1) Symantec Endpoint Protection 11 PL - 10 szt., 2) Microsoft Word - 3 szt., 3) Microsoft Office Standard - 7 szt., 4) Microsoft Windows 2008 - 1 szt., 5) Microsoft Exchange CAL - 10 szt., 6) SecureDoc Disc Encryption - 2 szt., 7) Norton Internert Security 2010 BOX PL - 1 szt, 8) ABBYY Lingvo x3 PC + Mobile - 1 szt. zgodnie z Załącznikiem Nr 1/II do SIWZ - Specyfikacja produktu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.