eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach 13 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalneg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Łomża: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach 13 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 168621 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, fax 086 2164513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach 13 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A. świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach 13 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o łącznej powierzchni 6474,23m², oraz B. świadczenie usług utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych wokół budynków, w których znajdują się siedziby 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o łącznej powierzchni 1410,00m², Zakres usług obejmuje: A. W zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń: 1) Codziennie: a) opróżnianie koszy na śmieci, b) opróżnianie popielniczek, c) w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych - mycie na mokro drzwi w kabinach, luster, glazury w obszarze rozprysku wody przy umywalce (zlewozmywaku), pisuarze, sedesie, bidecie, d) dbanie o higienę urządzeń sanitarnych: umywalki (zlewozmywaki), sedesy, pisuary, bidety (czyszczenie przy użyciu środków czyszczących nie rysujących, z efektem na sucho), e) mycie na mokro wszystkich podłóg w toaletach, pomieszczeniach socjalnych wraz z czyszczeniem spoin przy glazurze i gresie, f) odkurzanie i mycie na mokro wszystkich podłóg twardych: lastryko, terakota, gres, PCV (oprócz korytarzy w piwnicach), g) zaopatrywanie sanitariatów w mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, w ilościach pokrywających dzienne zapotrzebowanie Zamawiającego (w razie ich braku - uzupełnianie na bieżąco w ciągu dnia pracy), h) mechaniczne odkurzanie ze szczotkowaniem podłóg pokrytych wykładziną dywanową, i) odkurzanie i mycie na mokro podestów i schodów, j) odkurzanie nie zakrytych powierzchni mebli (biurek, szaf, regałów i innych mebli biurowych i metalowych) oraz parapetów we wszystkich pomieszczeniach wraz z wytarciem na mokro, k) oczyszczanie z kurzu na sucho: drukarek, niszczarek i powierzchni pod tym sprzętem, l) mycie klamek, m) sprzątanie schodów i wejść do budynków, 2) Co tydzień: a) czyszczenie aparatów telefonicznych, b) mycie całej powierzchni glazury ścian w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych, c) mycie drzwi we wszystkich pomieszczeniach, d) usunięcie śladów rąk z powierzchni drzwi i mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych, e) czyszczenie klatki windy osobowej (w lokalach z windą), f) czyszczenie widocznych plam na wykładzinach w pomieszczeniach biurowych, g) czyszczenie ścian (lamperii) oraz okien na korytarzach, h) mycie na mokro listew ochronnych i wyłączników światła, i) mycie poręczy na klatkach schodowych, krat metalowych; 3) Co miesiąc: a) odkurzanie pokryć mebli tapicerowanych i usuwanie plam, b) odkurzanie kratek wentylacyjnych, c) mycie posadzki korytarzy piwnic, d) sprzątanie pomieszczeń magazynków, składnic akt; 4) Co kwartał: a) czyszczenie wertikali, b) wilgotne czyszczenie dostępnych części grzejników centralnego ogrzewania, c) utrzymanie w czystości wolnych, nie zakrytych części szaf i innych mebli biurowych powyżej zasięgu ręki, d) mycie okien, e) mycie balustrad klatek schodowych; 5) W razie wystąpienia takiej potrzeby w okresie zwiększonej intensywności pracy jednostek (ok. 3 miesiące w roku): a) dodatkowe sprzątanie ogólnej powierzchni dostępnej dla interesantów raz dziennie w godzinach pracy jednostek, b) usuwanie piasku, śniegu, wody i błota pośniegowego, na bieżąco - na wezwanie telefoniczne Zamawiającego. B. W zakresie świadczenia usług utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych: 1) Codziennie: a) oczyszczanie tarasu wejścia i podjazdu dla niepełnosprawnych z piasku (dotyczy wyłącznie części XII zamówienia), papierów i innych nieczystości, wycieraczek zewnętrznych, oraz składowanie tych nieczystości w pojemnikach na śmieci, b) opróżnianie zewnętrznych koszy na śmieci i wynoszenie nieczystości w odpowiednie miejsce, c) utrzymanie terenów zielonych, przycinanie, podlewanie, pielenie usuwanie nieczystości, uprzątnięcie zalegających liści, grabienie liści, d) skuteczne zamiatanie chodników, miejsc utwardzonych i otoczenia śmietnika, e) w okresie zimowym skuteczne usuwanie śniegu, odśnieżanie, usuwanie gołoledzi z chodników, ciągów komunikacyjnych i terenów utwardzonych, odśnieżanie winno być wykonane do godz. 730 i sukcesywnie w ciągu dnia w przypadku opadów śniegu, f) w okresie zimowym skuteczne posypywanie chodników, ciągów komunikacyjnych mieszanką piaskowo - solną w sposób przeciwdziałający poślizgom, g) sprzątanie schodów i wejść do budynków, h) usuwanie piasku, śniegu, wody i błota pośniegowego, i) składanie informacji o zakresie wykonywanych prac oraz powiadamianie o zauważonych usterkach np. uszkodzeniach szyb okiennych lub drzwiowych, wadach w funkcjonowaniu punktów świetlnych, innych awariach, 2) Co tydzień: a) czyszczenie wycieraczek zewnętrznych wejściowych ze śmieci, 3) Co miesiąc: a) strzyżenie trawników, koszenie trawy - w okresie od 01 kwietnia do 30 września

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 74.31.41.00 - 74.31.41.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, b) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości oraz świadczenie usług utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości oraz świadczenia usług utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują jedną usługę sprzątania i utrzymania czystości odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością - cenie oferty Wykonawcy oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji) 2. w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawców uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości oraz świadczenie usług utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, ze złożoną adnotacją, że dane zawarte we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są aktualne, przy czym adnotacja ta musi być datowana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawców niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości oraz świadczenie usług utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych: a) wykaz co najmniej jednej (1) wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi sprzątania i utrzymania czystości z podaniem jej przedmiotu (z uwzględnieniem sprzątanej powierzchni), wartości, dat wykonania/wykonywania i odbiorcy oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (Załącznik nr 3 do Specyfikacji). UWAGA: Wykonawca składający ofertę na niektóre lub wszystkie części zamówienia jest zobowiązany umieścić w wykazie co najmniej jedną (1) usługę odpowiadającą swoim rodzajem (tj. zakresem wykonywanych czynności i sprzątaną powierzchnią) i wartością - cenie oferty Wykonawcy (rozumianej jako suma cen za te części zamówienia, na które Wykonawca złożył ofertę). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w punktach 2 Specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale Specyfikacji w punkcie 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny, 18-400 Łomża, ul. Nowa 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny, 18-400 Łomża, ul. Nowa 2, pokój 109 lub 124.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Augustowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Augustowie przy ul. Słowackiego 56. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 289,30m² w tym 51,05m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 46,10m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 72,90m². Biuro Powiatowe w Augustowie jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Obsługi Wniosków i Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Obsługi Wniosków i Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Białymstoku przy ul. Lipowej 32A. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 1413,00m² w tym 140,40m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 229,50m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 225,10m². Biuro w Białymstoku wyposażone są w 8 pojemników na papier toaletowy w małych rolkach, 8 pojemników na mydło w płynie montowane do ściany oraz 8 pojemników na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Bielsku Podlaskim przy ul. Białowieskiej 113D..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Bielsku Podlaskim przy ul. Białowieskiej 113D. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 552,86m² w tym 48,90m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 149,10m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 107,10m². Biuro Powiatowe w Bielsku Podlaskim jest wyposażone w 3 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 3 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 3 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Grajewie przy ul. Fabrycznej 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Grajewie przy ul. Fabrycznej 4. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 328,26m² w tym 27,60m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 62,40m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 72,20m². Biuro Powiatowe w Grajewie jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Hajnówce przy ul. Piłsudskiego 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Hajnówce przy ul. Piłsudskiego 10. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 387,29m² w tym 74,30m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 87,90m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 90,90m². Biuro Powiatowe w Hajnówce jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Kolnie przy ul. 11 Listopada 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Kolnie przy ul. 11 Listopada 1. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 384,00m² w tym 44,40m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 82,10m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 51,90m². Biuro Powiatowe w Kolnie jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Mońkach przy ul. Białostockiej 51.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Mońkach przy ul. Białostockiej 51. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 366,00m² w tym 58,90m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 76,70m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 81,10m². Biuro Powiatowe w Mońkach jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Sejnach przy ul. Konarskiego 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Sejnach przy ul. Konarskiego 23. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 225,80m² w tym 38,50m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 42,20m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 40,80m². Biuro Powiatowe w Sejnach jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Siemiatyczach przy ul. Ks. Ściegiennego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Siemiatyczach przy ul. Ks. Ściegiennego 1. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 442,25m² w tym 111,25m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 120,90m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 77,30m². Biuro Powiatowe w Siemiatyczach jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Sokółce przy ul. Piłsudskiego 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Sokółce przy ul. Piłsudskiego 8. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 462,13m² w tym 60,35m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 130,40m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 155,80m². Biuro Powiatowe w Sokółce jest wyposażone w 4 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Suwałkach przy ul. Sportowej 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Suwałkach przy ul. Sportowej 22. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 741,64m² w tym 136,20m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 159,40m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 173,40m². Biuro Powiatowe w Suwałkach jest wyposażone w 5 pojemników na papier toaletowy w dużych rolkach, 4 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 4 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. 1 Maja 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. 1 Maja 8. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 355,00m² w tym 24,50m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 63,80m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 66,40m². Biuro Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Powierzchnia terenów zewnętrznych wokół budynku wynosi ogółem 1060,00m².
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Zambrowie przy ul. Al. Wojska Polskiego 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Zambrowie przy ul. Al. Wojska Polskiego 27. Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 526,70m² w tym 48,40m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 118,80m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 99,70m². Biuro Powiatowe w Zambrowie jest wyposażone w 5 pojemników na papier toaletowy w dużych rolkach, 3 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 3 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Powierzchnia terenów zewnętrznych wokół budynku wynosi ogółem 350,00m².
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.