eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › Remont mostu w ciągu ul. 1-go Maja w Godowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Syrynia: Remont mostu w ciągu ul. 1-go Maja w Godowie.
Numer ogłoszenia: 168617 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni, ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, woj. śląskie, tel. 032 4517607; 032 4517415, fax 032 4517607.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu w ciągu ul. 1-go Maja w Godowie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mostu na rzece Szotkówka w ciągu ul. 1-go Maja w Godowie, polegający na zabezpieczeniu przed dalszą degradacją elementów obiektu oraz zapewnieniu bezpiecznego użytkowania. ZAKRES PRAC REMONTOWYCH: 1) Most Zakres prac remontowych w obrębie mostu obejmuje: - rozbiórkę warstw nawierzchni i izolacji na obiekcie (do poziomu betonowego pomostu), - rozbiórkę balustrad oraz zamontowanych przy podporach stalowych wsporników pod czynne urządzenia obce, - skucie gzymsów oraz górnej powierzchni skrajnych pasm płytowych do górnego poziomu segmentu wewnętrznego, - montaż nowych stalowych konstrukcji wsporczych istniejących urządzeń obcych po stronie górnej wody, - wykonanie na ustroju nośnym nowej płyty wyrównawczej, ułożenie hydroizolacji pomostu oraz wykonanie nowych płyt chodnikowych z monolitycznymi belkami gzymsowymi, - uzupełnienie ubytków betonu na powierzchni ustroju nośnego oraz wsporników, - montaż barieroporęczy sztywnych w obrębie obiektu, - wykonanie nowej nawierzchni jezdni i chodników na obiekcie, - reprofilację i umocnienie stożków nasypu powyżej istniejącego umocnienia skarp. 2) Droga Zakres prac remontowych na odcinkach dojazdowych do obiektu mostowego: - sfrezowanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni na odcinkach dojazdowych i skrzyżowaniu ul.1-go Maja z ul. Glinki, - wykonanie rozbiórki nawierzchni w miejscach korekty przekroju poprzecznego jezdni, - wykonanie korekty przebiegu trasy w planie - wykonanie korekty szerokości przekroju poprzecznego jezdni na odcinkach dojazdowych, - wykonanie fragmentu chodnika prawostronnego od ul. Glinki do początku mostu (patrząc w kierunku centrum Godowa), - wykonanie nowej warstwy ścieralnej jezdni na dojazdach i skrzyżowaniu, - wyprofilowanie krawędzi skrzyżowania ul.1-go Maja z ul. Glinki, - przebudowę chodników na odcinku zmiany geometrii przekroju poprzecznego jezdni. Szczegółowy zakres robót wg załączonego do Specyfikacji przedmiaru robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 5500,00zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: c) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej budowy, przebudowy lub remontu obiektu mostowego o wartości min. 150.000,00zł brutto. d) wykonali w/w prace należycie, e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi odpowiednie kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem, który będzie pełnił funkcję kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania robót na obiektach mostowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, f) winni dysponować potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia m.in.: - kocioł do produkcji asfaltów twardolanych i lanych - 1szt. - rozkładarka do asfaltów twardolanych i lanych - 1szt., a także: g) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3 oraz w ust. 2 pkt. 1,3,5,6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). h) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, i) wniosą wadium w wysokości: 5500,00zł /słownie: pięćtysięcypięćsetzłotych/ 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4. Dowód wpłaty wadium 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 9. dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 10.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia, 11.wykaz sprzętu

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WODZISŁAWIU Z SIEDZIBĄ W SYRYNI 44-361 SYRYNIA UL. RACIBORSKA 3.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 09:00, miejsce: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WODZISŁAWIU Z SIEDZIBĄ W SYRYNI 44-361 SYRYNIA UL. RACIBORSKA 3 sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.