To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-23
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie remontu chodnika w ul. Braci Wieniawskich w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Numer ogłoszenia: 168613 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290382 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu chodnika w ul. Braci Wieniawskich w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: a) Projekt wykonawczy branży drogowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno- budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 3 egz., b) W przypadku zaistnienia kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym - projekt branżowy usunięcia tych kolizji - 3 egz., c) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzone na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) - 2 egz. d) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz. 2) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji. 3) Zrealizowanie robót budowlanych w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy oraz zatwierdzoną dokumentację projektową, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 4) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 5) Pełnienie nadzoru autorskiego: a) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji remontu. c) Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji remontu. d) Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. e) Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. f) Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. g) Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 6) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 7) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 8) Uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po wykonaniu robót budowlanych. 9) Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZOSTA ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH STANISŁAW KĘPKA
jakie przetargi wygrała firma
ZOSTA ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH STANISŁAW KĘPKA
- Stanisław Kępka ZOSTA Zakład Robót Drogowych, ul. Onyksowa 11/25, 20-582 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74336,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60270,00
Oferta z najniższą ceną: 60270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79897,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasu budynku handlowo-usługowego przy ul. Lipowej 1 w Lublinie
- Dostawa i montaż systemów bezpieczeństwa w Urzędzie Skarbowym w Hrubieszowie i Urzędzie Skarbowym w Tomaszowie Lubelskim
- Wykonanie usługi wywozu wód odciekowych ze Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów do Punktu Zlewnego Nieczystości Ciekłych przy ul. Azaliowej 6 w Lublinie lub bezpośrednio do Oczyszczalni.
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym, na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap I
- Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wysokie
- "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
- Budowa odcinków dróg rowerowych na obszarze Związku
- Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie
- Zagospodarowanie terenu amfiteatru Pod Skocznią w Istebnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.