eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie na zasadzie zaprojektuj i zbuduj zadania pn.Budowa miejsc do ważenia pojazdów (wagi preselekcyjne) w wybranych lokalizacjach w granicach administracyjnych miasta Szczecin wjazd/wyjazd/do/z miasta.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-29

Szczecin: Wykonanie na zasadzie zaprojektuj i zbuduj zadania pn.: Budowa miejsc do ważenia pojazdów (wagi preselekcyjne) w wybranych lokalizacjach w granicach administracyjnych miasta Szczecin wjazd/wyjazd/do/z miasta.
Numer ogłoszenia: 168495 - 2016; data zamieszczenia: 29.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105345 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na zasadzie zaprojektuj i zbuduj zadania pn.: Budowa miejsc do ważenia pojazdów (wagi preselekcyjne) w wybranych lokalizacjach w granicach administracyjnych miasta Szczecin wjazd/wyjazd/do/z miasta..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wykonanie na zasadzie zaprojektuj i zbuduj zadania pn.: Budowa miejsc do ważenia pojazdów (wagi preselekcyjne) w wybranych lokalizacjach w granicach administracyjnych miasta Szczecin - wjazd/wyjazd z/do miasta. Kody CPV: 45316210-0 Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego 42923000-2 Maszyny ważące i wagi 42961300-3 System kontroli ruchu pojazdów 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 34970000-7 Urządzenia monitorowania ruchu 45232332-8 Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa miejsc do ważenia pojazdów (wagi preselekcyjne) w wybranych lokalizacjach w granicach administracyjnych miasta Szczecin - wjazd/wyjazd z/do miasta zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno- Użytkowym. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w umowie (zał. Nr 8 do siwz) oraz Programie Funkcjonalno- Użytkowym wraz z innymi dokumentami opracowanymi przez THINKIT COLSULTING Sp. z o.o., ul. Kosiarzy 32, 02-953 Warszawa, stanowiącym załącznik nr 10 do siwz 3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) Opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji umożliwiającej prowadzenie robót budowlanych, bądź uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, dla wszystkich 5 lokalizacji, 2) Pełnienia nadzoru autorskiego dla zaprojektowanych robót. 3) Wykonania robót budowlanych. 4) Wykonania dokumentacji powykonawczej. 5) Udziału w oddaniu wykonanych obiektów do eksploatacji. 6) Usuwania wad i usterek w ramach rękojmi 4. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) Dostosowanie parametrów geometrycznych drogi i przystosowanie ich do montażu specjalistycznych urządzeń do ważenia pojazdów (wagi preselekcyjne) w wybranych lokalizacjach w ciągu dróg publicznych w mieście Szczecin. 2) Montaż kompleksowego systemu pomiarowego (wagi preselekcyjne) w wybranych lokalizacjach w ciągu dróg publicznych w mieście Szczecin. 3) Montaż kompleksowego systemu niezbędnego do obsługi systemu pomiarowego oraz infrastruktury technicznej (sieci elektryczne itp.), 4) Instalację wszelkich niezbędnych urządzeń i obiektów związanych z obsługą i działaniem urządzeń pomiarowych. 5) Prace wykonawcze obejmują następujące lokalizacje: - Lok WIM 1 - ul. Cukrowa (przy granicach miasta Szczecin) - Lok. WIM 2 - ul. Krygiera (rejon drogi przy rzece Odrze Wschodniej) - Lok. WIM 3 - ul. Zegadłowicza (przy granicach miasta Szczecin) - Lok. WIM 4 - ul. Gdańska (rejon Basenu Górniczego) Uwaga: Prace wykonawcze dotyczące lokalizacji WIM nr 5 - ul. Batalionów Chłopskich (1+1 pas ruchu) nie są przedmiotem niniejszego zamówienia, wobec powyższego kosztów robót budowlanych wykonania tej lokalizacji nie należy ujmować w ofercie cenowej Wykonawcy. W przypadku wykonawstwa tych robót zostaną one wykonane w ramach odrębnego zamówienia (zam. uzupełniające). 5. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień (dla wszystkich 5 lokalizacji): 1) Projekt budowlany i wykonawczy dotyczący przedmiotu zamówienia na mapie do celów projektowych, Tabeli Elementów Rozliczeniowych, kosztorysu w formie TER, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie umożliwiającym wykonanie inwestycji zgodnie załączonym PFU w minimum następujących branżach: a) Inwentaryzacja stanu istniejącego, b) Drogowa, c) Mostowa, d) Sygnalizacja uliczna, e) Zieleń (w tym inwentaryzacja istniejącej zieleni, plan wycinek i przesadzeń), f) Stała organizacja ruchu, g) Czasowa organizacja ruchu na czas budowy, h) Usuniecie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu oraz z istniejącymi obiektami, i) Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (w tym badania gruntowo-wodne), j) elektryczna, k) informatyczna. 2) Dokumentacje należy wykonać w następujących ilościach: a) Projekt budowlany, wykonawczy, wszystkich branż - po 4 egz. b) Informacja bioz i projekt zieleni - po 4 egz. c) Dokumentacja geologiczno - inżynierska (w tym badania gruntowo-wodne) - 4 egz. d) Specyfikacje techniczne - 4 egz. e) Tabela Elementów Rozliczeniowych oraz kosztorys w formie TER - po 4 egz. 3) Uzyskanie dokumentu umożliwiającego prowadzenie robót budowlanych tj. decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, 4) Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z powszechnie obowiązującym stanem prawnym oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji, opinii i zatwierdzeń dokumentacji wymaganych obowiązującymi przepisami. 5) Wersję elektroniczną dokumentacji projektowej (Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy STWiORB, Przedmiary, Kosztorysy itp.)- 2 egz. Wersja elektroniczna dokumentacji- Materiały należy przekazać w wersji PDF oraz w wersji edytowalnej. a) Wersja edytowalna- wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, zestawienia, przedmiary robót itp. należy zapisać w formatach Microsoft Word lub Microsoft Excel, a kosztorysy wyłącznie w formacie Excel. Wszystkie materiały rysunkowe należy zapisać w formacie AutoCad (przekazane z właściwym stylem wydruku).Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. b) Wersja pdf- zeskanowana dokumentacja w kolorze wraz z podpisami. 6) Uzyskanie mapy do celów projektowych oraz wykonania inwentaryzacji i odkrywek niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy we własnym zakresie. 7) Projekt czasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy w zakresie niezbędnym dla prowadzenia robót objętych kontraktem wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami w przypadku konieczności zaktualizowania lub dostosowania do stanu faktycznego np. skoordynowania z innymi inwestycjami, które będą realizowane w rejonie przedsięwzięcia. 8) Projekt stałej organizacji ruchu i jej uzgodnienie (Policja, Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego i inne jednostki) oraz uzyskanie jej zatwierdzenia - decyzja wydana przez odpowiedni organ tj. Urząd Miasta Szczecin - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. 9) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 10) W terminie 7 dni od przekazania placu budowy, Wykonawca przekaże dla Zamawiającego Programy Zapewnienia Jakości (PZJ) dla wszystkich rodzajów robót, opisujące m.in. przyjętą przez Wykonawcę technologię wykonania robót. PZJ powinien zapewnić zamawiającemu możliwość kontroli realizacji przedmiotu zamówienia m.in. poprzez bezzwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wszystkich bieżących dokumentów związanych z funkcjonowaniem PZJ oraz gwarantować prawo do akceptacji decyzji naprawy wad i skutków błędów popełnionych przez Wykonawcę. PZJ powinien być zatwierdzony przez Zamawiającego. 11) Rysunki powykonawcze sporządzane na bieżąco w miarę postępu robót. 12) Dokumentacja fotograficzna i archiwalna dla wszystkich prowadzonych robót, w szczególności dla robót zanikających. 13) Dokumentację Powykonawczą w wersji papierowej sporządzoną w 3 egzemplarzach, zawierającą w szczególności: a) Dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonywania robot oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, zgodnie z art. 57 ust 1 i 2 ustawy Prawo budowlane. b) Protokoły z prób, sprawdzeń, pomiarów i badań. c) Protokoły odbioru, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót oraz zmianami aktualizacją użytków gruntowych i ewentualnymi zmianami w zakresie własności gruntów , skala mapy 1:500 w kolorach). d) Dokumentacja geodezyjna winna być wykonana zgodnie z Warunkami Technicznymi - pismo GEODETY MIASTA , nr BGM - II.6631.4.2014.ES Szczecin, z dnia 01 kwietnia 2015 r. - zał. nr 10 do siwz. e) Stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa, jakości i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowania materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 14) Dokumentację powykonawczą jak w pkt 13) sporządzoną w wersji elektronicznej na płytach CD - 2 egz. Dokumentacja powinna być zapisana w formatach obsługiwanych przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, AutoCAD, przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu budowlanego, wykonawczego tj. pliki tekstowe - docx, rtf, txt; pliki obliczeniowe -xlsx, rysunki techniczne - dwg, dxf; obrazy bmp, jpg (w rozdzielczości 400-600 dpi). Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 15) Wykonawca sporządzi wykaz ilości i wartości robot zrealizowanych w ramach Umowy (zarówno w wersji elektronicznej, jak i drukowanej) dla zakończonych Elementów Rozliczeniowych, w uzgodnieniu z Inżynierem Kontraktu Zamawiającym. Wykaz należy sporządzić w rozbiciu wymaganym dla celów ewidencji środków trwałych- 3 egz. 16) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie nadzoru autorskiego nad zgodnością realizacji przebudowy a dokumentacją projektową, oraz wykonanie wszelkich opracowań wynikłych z sprawowania nadzoru autorskiego. Koszty nadzoru autorskiego Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. 6. W ramach nadzoru autorskiego wykonawca zobowiązany jest do: 1) Kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem, w toku wykonywania robót budowlanych, 2) Uzgadniania i oceny zasadności wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłaszanych w toku wykonywania robót budowlanych. 3) Udziału w komisjach, naradach technicznych, Radach Budowy, spotkaniach. 4) Udzielania wszelkich wyjaśnień dotyczących wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej. 5) Udziału w odbiorze inwestycji i w czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia projektowanej zdolności funkcjonalnej obiektów. 6) Sprawowaniu aktywnego nadzoru, weryfikacja, opiniowanie, dobór oraz koordynacja w zakresie szczegółowych rozwiązań wykonawczych. 7. Warunki wykonawstwa: 1) Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt: a) do bezpośredniego zapoznania się z terenem planowanej inwestycji, b) do opracowania dokumentacji projektowej - projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskania na jej podstawie dokumentu umożliwiającego prowadzenie robót budowlanych, w imieniu zamawiającego oraz uzyskania dziennika budowy, c) do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, lub jeżeli dokumentacja projektowa wymusi zmianę stałej organizacji ruchu do jej wykonania, d) do dostarczenia, zainstalowania i obsługiwania wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak; zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pieszych i pojazdów, oraz do zabezpieczenia i zapewnienia stałych warunków widoczności tych zapór i znaków w dzień i w nocy, co jest nieodzowne ze względów bezpieczeństwa, e) do wykonania pomiarów geodezyjnych - wyniesienia projektu w terenie, inwentaryzacji zanikających prac, pomiary powykonawcze łącznie z kompletną mapą powykonawczą, f) do wykonania dokumentacji powykonawczych, g) do poniesienia innych kosztów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 2) Przed złożeniem wniosku o dokument umożliwiający realizację zadania, Wykonawca przekaże Zamawiającemu 1 egzemplarz projektu budowlanego w celu uzyskania wstępnej opinii o zgodności opracowanej dokumentacji z przedmiotem zamówienia w zakresie ogólnych rozwiązań projektowych. Zamawiający bez zbędnej zwłoki wyda opinię wraz ze zgodą na złożenie wniosku o dokument umożliwiający realizację zadania. 3) Roboty należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień, oraz obowiązującymi przepisami 4) Wykonawca musi zapewnić osoby do opracowania projektu oraz kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad. Kierownik budowy ma obowiązek stałego nadzoru wykonywanych prac. 5) Wszystkie roboty zanikające winny być kontrolowane, a ich wykonanie potwierdzone w dzienniku budowy. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów, 7) Kierowanie i nadzór nad robotami oraz wykonaniem projektu sprawowany będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących samodzielne funkcje w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. Zmiana nastąpić może jedynie na osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu określonemu w siwz. 8) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokoły z pomiarów, badań i sprawdzeń do protokołu odbioru końcowego, jako warunek tego odbioru. 9) Dopuszcza się do stosowania jedynie materiały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Materiały winny być opatrzone znakiem budowlanym B - jeżeli są zgodne z polską normą (PN) lub krajową aprobatą techniczną oraz zostały poddane ocenie zgodności lub znakiem CE jeżeli są zgodne z europejską normą zharmonizowaną lub w przypadku ich braku z europejską aprobatą techniczną oraz zostały poddane ocenie zgodności. 10) Organizacja robót : a) roboty ziemne i rozbiórkowe należy prowadzić w sposób zabezpieczający istniejące uzbrojenie podziemne oraz istniejące obiekty. Koszty zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia oraz istniejących obiektów przez Wykonawcę nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączone w ceny jednostkowe, b) w pobliżu drzew oraz uzbrojenia podziemnego wykopy należy wykonywać ręcznie, c) roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami umowy, SIWZ, dokumentacją projektową, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień, d) Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w umowie lub ustaleń z Zamawiającym, e) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych zgodnie w szczególności z projektem czasowej organizacji ruchu oraz zasadami bhp, f) przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zawiadomić poszczególnych użytkowników infrastruktury podziemnej i nadziemnej o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz potrzebie zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót. g) roboty w zakresie zieleni winny być wykonywane przez firmę specjalistyczną w zakresie terenów zielonych, h) Wykonawca zobowiązany jest do podawania bieżących ogłoszeń w prasie, radiu i telewizji lokalnej o uciążliwościach związanych z prowadzonymi robotami. ( Zapis dotyczy przypadku, w którym Wykonawca podczas robót spowodowałby utrudnienia na drodze publicznej (np. zajęcie jednego pasa ruchu). W takim przypadku należy powiadomić media lokalne, zarządcę drogi oraz policję w terminie 3 dni przed takim przypadkiem. Sytuacja taka winna wynikać z harmonogramu robót wykonawcy, jeżeli wykonawca nie przewiduje ww. utrudnień nie będzie potrzeby publikacji ogłoszeń). i) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania środków ostrożności i zabezpieczenia przed zanieczyszczeniami zbiorników i cieków wodnych przed płynami lub substancjami toksycznymi, natomiast powietrze przed pyłami i gazami oraz możliwością powstania pożaru, przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej, j) do uporządkowania terenu po zakończeniu robót; odtworzenia ewentualnych uszkodzonych elementów i przywrócenia ich do stanu z dnia przejęcia placu budowy, w tym do ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni- uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 11) Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych, nieuwzględnionych w harmonogramie realizacji robót, niezbędne jest wydłużenie czasu pracy (ponad czas ustawowy) w dni robocze lub wykonywanie robót w dni ustawowo wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym. 12) Zamawiający lub jego przedstawiciel może zażądać wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzających. Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, jeśli wykażą one, że pomiary zasadnicze były nieprawidłowe. 13) Jeżeli w dokumentacji przetargowej wystąpią nazwy własne należy traktować je jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela. 14) Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (w przypadku wystąpienia takiego obowiązku) i zapewnić wszelkie niezbędne dokumenty w celu uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 8. Klauzule dodatkowe: 1) Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, przekaże: a) Harmonogram Realizacji Zadania (rzeczowy), określający kolejność i zakres wykonywania prac projektowych, robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót, który będzie podlegał Akceptacji Zamawiającego lub jego przedstawiciela, b) wypełniony kosztorys ofertowy dla wszystkich lokalizacji, wg wzoru stanowiącego element PFU tj. kosztorysu wskaźnikowego, którego końcowa wartość nie może się różnić od ceny ofertowej. 2) Wykonawca będzie na bieżąco aktualizował Harmonogram Realizacji Zadania i przedkładał go do akceptacji Zamawiającego w przypadku jego każdorazowej zmiany w celu jego omówienia podczas Rad Budowy. Ponadto na każdorazowy wniosek Zamawiającego lub jego przedstawiciela Wykonawca będzie aktualizował Harmonogram Realizacji Zadania i przedkładał go do akceptacji Zamawiającego lub jego przedstawiciela. 3) Zamawiający na dzień przekazania placu budowy wyznaczy osoby pełniące nadzór inwestorski. 4) Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przekaże Zamawiającemu: a) Zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu z uzgodnieniami, b) Wykaz sposobów zagospodarowania odpadów, c) Szczegółowy harmonogram realizacji robót, określający terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót z uwzględnieniem koniecznej koordynacji robót związanych z przezbrojeniem istniejących sieci wg dokumentacji technicznej oraz z uwzględnieniem organizacji ruchu drogowego, który będzie podlegał Akceptacji Zamawiającego 5) Wykonawca winien Przedstawiać raport pisemny przedstawiający aktualny stan realizacji przedmiotu umowy (w odstępach uzgodnionych z Zamawiającym) - co najmniej raz na dwa tygodnie. Począwszy od przekazania placu budowy należy dołączać dokumentację fotograficzną. W przypadku obaw o termin realizacji zadania, Zamawiający może zwiększyć częstotliwość dostarczania raportów. 6) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót, 7) Wykonawca uzgodni z Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie: a) warunki przyjmowania i wydawania materiałów drogowych do depozytu miejskiego w Szczecinie, b) procedury pozyskiwania materiałów kamiennych i betonowych. W przypadku materiałów drogowych nienadających się do ponownego użycia np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się przeróbką i utylizacją, c) warunki spełnienia wymogów niezbędnych do odbioru ostatecznego robót realizowanych w pasie drogowym, d) oczyszczenie terenu z wszelkich zalegających tam przeszkód, śmieci wraz z usunięciem i wywiezieniem ich z terenu budowy. 8) Tymczasowe zajęcie terenów, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgadnia we własnym zakresie i na swój koszt. 9) Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagające wywozu np. materiał z rozbiórki obiektów budowlanych, gruz, urobek ziemny, materiał z karczowania i wycinki drzew i krzewów itp. będą stanowiły własność Wykonawcy. 10) Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia14 grudnia 2012 r. z późniejszymi zmianami winien prowadzić gospodarkę odpadami zgodnie z ww. ustawą, w tym ilościową i jakościową ewidencję odpadów. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 11) W przypadku materiałów nienadających się do ponownego użycia należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się przeróbką i utylizacją. Koszty z tego tytułu dla Wykonawcy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w ceny jednostkowe. 12) Materiały pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Gminy Miasto Szczecin reprezentowanej przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Pozyskane materiały powinny być odtransportowane do magazynu depozytowego mieszczącego się przy ul. Narzędziowej 37 w Szczecinie. Koszty z tego tytułu dla Wykonawcy nie podlegają odrębnej za?płacie i przyjmuje się, że są włączone w ceny jednostkowe Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Warunków przyjmowania i wydawania materiałów drogowych do depozytu miejskiego w Szczecinie oraz Procedur pozyskiwania materiałów kamiennych i betonowych - zał. nr 10 do siwz - dok. techn. 13) Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z Programu Funkcjonalno- Użytkowego, a także uwzględnił utrudnienia czasowe i koszty wynikające z etapowego wykonywania robót np. zabezpieczenia dla ruchu samochodowego, i pieszego, nawierzchnie tymczasowe itp. 14) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, b) zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p.poż., c) zapewnienie bezpieczeństwa i praw właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy i w razie roszczeń z ich stron powinien je rozpatrywać i załatwiać bez zbędnej zwłoki. Brak reakcji ze strony Wykonawcy, bądź opieszałość w załatwianiu roszczeń będzie upoważniała zamawiającego do pokrycia kwot zaspokajających roszczenia z należnych płatności Wykonawcy, d) oznaczenie terenu budowy i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, f) zgłaszanie Przedstawicielowi Zamawiającego robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) wykonanie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia, jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, h) ścisłej współpracy z przedstawicielem Zamawiającego, Nadzorem Autorskim i Zamawiającym, i) wycinka powinna być poprzedzona wykonaniem oględzin, czy nie znajdują się na nich gniazda ptaków. 9. Odbiór końcowy: 1) Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy. 2) Podstawą wykonania przedmiotu umowy będzie wpis do dziennika budowy o zakończeniu robót, potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego. 3) Odbiór końcowy przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu końcowego odbioru. 4) Na dzień odbioru końcowego Wykonawca dostarczy: I. Dokumentację powykonawczą zawierającą m.in.: a) Dokumentację projektową z naniesionymi zmianami. b) Recepty i ustalenia technologiczne. c) Dzienniki Budowy i Karty Obmiaru (oryginały). d) Wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodnie z STWiORB oraz PZJ (Program zapewnienia jakości). e) Atesty, aprobaty i deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów. f) Rysunki (dokumentacje) na wykonanie robót towarzyszących oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń. g) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu. h) Kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. i) Inwentaryzację materiałów drogowych na przekazaniu placu budowy, protokół przekazania materiałów z odzysku na magazyn ZDiTM, protokół likwidacji materiałów niezdatnych do ponownego wbudowania- całość potwierdzona przez Inspektora Nadzoru i Inżyniera Kontraktu. II. Inne dokumenty wynikające z technologii robót, dokumentacji i specyfikacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.62.10-0, 42.92.30.00-2, 42.96.13.00-3, 45.23.14.00-9, 45.23.22.00-4, 34.97.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm DUORS Sp. z o.o. (lider) oraz SAFE Co. Ltd Sp. z o.o., ul. Podwale Grodzkie, 80-895 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3374700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2801001,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2801001,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3541200,55

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.