eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa rękawic medycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawyZP/09/14)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-19

Warszawa: Dostawa rękawic medycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/09/14)
Numer ogłoszenia: 168482 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 69 400, faks 22 55 69 403.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic medycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/09/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rekawic medycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie w ilosciach okreslonych w SIWZ: 1) czesc nr 1: rekawice medyczne-diagnostyczne i chirurgiczne; 2) czesc nr 2: rekawice medyczne-diagnostyczne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żada wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia moga ubiegac sie Wykonawcy, którzy: 1)posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalnosci lub czynnosci, jeżeli przepisy prawa nakładaja obowiazek ich posiadania; 2)posiadaja wiedze i doswiadczenie; 3)dysponuja odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)spełniaja warunki dotyczace sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.O udzielenie zamówienia moga ubiegac sie Wykonawcy, którzy nie podlegaja wykluczeniu z postepowania, w okolicznosciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. 3.Zamawiajacy dokona oceny spełniania powyższych warunków (na zasadzie spełnia/nie spełnia) na podstawie złożonych przez Wykonawców oswiadczen i dokumentów, o których mowa w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadaja wymaganiom okreslonym przez Zamawiajacego, Wykonawca musi załaczyc do oferty nastepujace dokumenty: 1) Deklaracje zgodnosci CE lub aktualny certyfikat CE dla oferowanego asortymentu, 2)dla potwierdzenia, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i do używania na terenie Unii Europejskiej zgodnie z ustawa z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z pózn. zm.), zwanej dalej ustawa o wyrobach medycznych - dotyczy asortymentu bedacego wyrobami medycznymi: a)zgłoszenie wyrobu medycznego do Prezesa Urzedu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych* *składa Wykonawca bedacy wytwórca lub autoryzowanym przedstawicielem w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych; b) powiadomienie skierowane do Prezesa Urzedu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego zgodnie z art. 58 ust. 3 ustawy o wyrobach medycznych* *składa Wykonawca bedacy dystrybutorem lub importerem w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych; c)Oswiadczenie Wykonawcy, że nie podlega obowiazkowi zgłoszenia wyrobu medycznego do Prezesa Urzedu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienia do Prezesa Urzedu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego* *składa Wykonawca, który nie podlega obowiazkowi dokonania zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzedu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, o których mowa w lit. a) i b); d Oswiadczenie Wykonawcy o klasyfikacji wyrobu medycznego* *z obowiazku złożenia tego oswiadczenia zwolniony jest Wykonawca, jeżeli dokumenty, o których mowa w lit. a) i b) zawieraja informacje o klasyfikacji wyrobu medycznego, 3) próbki asortymentu, który ma zostac dostarczony, odpowiadajace wymaganiom zawartym w SIWZ - w ilosci 4 par dla każdego rodzaju asortymentu. Próbki należace do Wykonawcy wybranego w postepowaniu w danej czesci, pozostana u Zamawiajacego - próbki należace do innych Wykonawców beda mogły zostac zwrócone po zakonczeniu postepowania, na wniosek danego Wykonawcy lub samodzielnie przez Zamawiajacego, 4)opis lub karta charakterystyki oferowanego asortymentu, który ma zostac dostarczony, odpowiadajacy/a wymaganiom zawartym w SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastepuje sie je dokumentem zawierajacym oswiadczenie, w którym okresla sie także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed własciwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny byc wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku watpliwosci co do tresci dokumentu złożonego przez Wykonawce majacego siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiajacy może zwrócic sie do własciwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbednych informacji dotyczacych przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony na podstawie przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (itp. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej; 4) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto; 5) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (itp. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, właściwościach i składzie, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w Umowie; 6) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu; 7) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie; 8) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań; Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs-przychodnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat (III pietro, pokój nr 321) w siedzibie Zamawiajacego: ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa lub przesłac droga pocztowa na adres Zamawiajacego podany w Sekcji I..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia - przez okres 12 miesiecy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wyczerpania ilosci materiałów ujetych w Kosztorysie/Formularzu asortymentowo-cenowym/, w zależnosci od tego, które ze zdarzen nastapi wczesniej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rekawice medyczne-diagnostyczne i chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rekawic medycznych-diagnostycznych i chirurgicznych w rodzajach i ilosciach okreslonych w SIWZ. Termin wykonania zamówienia - przez okres 12 miesiecy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wyczerpania ilosci materiałów ujetych w Kosztorysie/Formularzu asortymentowo-cenowym/, w zależnosci od tego, które ze zdarzen nastapi wczesniej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rekawice medyczne-diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rekawic medycznychdiagnostycznych w rodzajach i ilosciach okreslonych w SIWZ. Termin wykonania zamówienia - przez okres 12 miesiecy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wyczerpania ilosci materiałów ujetych w Kosztorysie/Formularzu asortymentowo-cenowym/, w zależnosci od tego, które ze zdarzen nastapi wczesniej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.