Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Gryfino: Świadczenie usług pocztowych
Numer ogłoszenia: 16846 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfino , ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162011, faks 091 4162702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (listów), które będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529). 2. Wykaz szacunkowych ilości przesyłek: Przesyłki krajowe do 350 g 1. listowe nierejestrowane ekonomiczne - Gab. A - 3 100 szt.; Gab. B - 30 szt. 2. listowe nierejestrowane priorytetowe - Gab. A - 100 szt.; Gab. B - 10 szt. 3. listowe rejestrowane ekonomiczne - Gab. A - 3000 szt.; Gab. B - 10 szt. 4. listowe rejestrowane priorytetowe - Gab. A - 40 szt.; Gab. B - 10 szt. 5. listowe rejestrowane ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - Gab. A - 14 500 szt.; Gab. B - 200 szt. 6. listowe rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - Gab. A - 120 szt.; Gab. B - 20 szt. 7. listowe z zadeklarowaną wartością ekonomiczne do 50,00 zł - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 8. listowe z zadeklarowaną wartością priorytetowe do 50,00 zł - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 9. listowe rejestrowane ekonomiczne z zadeklarowaną wartością do 50,00 zł - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 10. listowe rejestrowane priorytetowe z zadeklarowaną wartością do 50,00 zł - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 11. listowe rejestrowane ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru z zadeklarowaną wartością do 50,00 zł - Gab. A - 60 szt.; Gab. B - 1 szt. 12. listowe rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru z zadeklarowaną wartością do 50,00 zł - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. Przesyłki krajowe od 350 g do 1 000 g 1. listowe nierejestrowane ekonomiczne - Gab. A - 30 szt.; Gab. B - 1 szt. 2. listowe nierejestrowane priorytetowe - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 3. listowe rejestrowane ekonomiczne - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 4. listowe rejestrowane priorytetowe - Gab. A - 1szt.; Gab. B - 1 szt. 5. listowe rejestrowane ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - Gab. A - 20 szt.; Gab. B - 60 szt. 6. listowe rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. Przesyłki krajowe od 1 000 g do 2 000 g 1. listowe nierejestrowane ekonomiczne - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 2. listowe nierejestrowane priorytetowe - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 3. listowe rejestrowane ekonomiczne - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 4. listowe rejestrowane priorytetowe - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 5. listowe rejestrowane ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. 6. listowe rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - Gab. A - 1 szt.; Gab. B - 1 szt. Przesyłki zagraniczne (Europa łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) do 50 g 1. listowe nierejestrowane ekonomiczne - 10 szt. 2. listowe nierejestrowane priorytetowe - 10 szt. 3. listowe rejestrowane ekonomiczne - 10 szt. 4. listowe rejestrowane priorytetowe - 10 szt. 5. listowe rejestrowane ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 10 szt. 6. listowe rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 10 szt. Przesyłki zagraniczne od 50 g do 100 g 1. listowe nierejestrowane ekonomiczne - 1 szt. 2. listowe nierejestrowane priorytetowe - 1 szt. 3. listowe rejestrowane ekonomiczne - 1 szt. 4. listowe rejestrowane priorytetowe - 1 szt. 5. listowe rejestrowane ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 1 szt. 6. listowe rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 1 szt. Przesyłki zagraniczne od 100 g do 350 g 1. listowe nierejestrowane ekonomiczne - 1 szt. 2. listowe nierejestrowane priorytetowe - 1 szt. 3. listowe rejestrowane ekonomiczne - 1 szt. 4. listowe rejestrowane priorytetowe - 1 szt. 5. listowe rejestrowane ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 1 szt. 6. listowe rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 1 szt. Przesyłki zagraniczne od 350 g do 500 g 1. listowe nierejestrowane ekonomiczne - 1 szt. 2. listowe nierejestrowane priorytetowe - 1 szt. 3. listowe rejestrowane ekonomiczne - 1 szt. 4. listowe rejestrowane priorytetowe - 1 szt. 5. listowe rejestrowane ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 1 szt. 6. listowe rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 1 szt. Przesyłki od 500 g do 1 000 g 1. listowe nierejestrowane ekonomiczne - 1 szt. 2. listowe nierejestrowane priorytetowe - 1 szt. 3. listowe rejestrowane ekonomiczne - 1 szt. 4. listowe rejestrowane priorytetowe - 1 szt. 5. listowe rejestrowane ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 1 szt. 6. listowe rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 1 szt. Przesyłki od 1 000 g do 2 000 g 1. listowe nierejestrowane ekonomiczne - 1 szt. 2. listowe nierejestrowane priorytetowe - 1 szt. 3. listowe rejestrowane ekonomiczne - 1 szt. 4. listowe rejestrowane priorytetowe - 1 szt. 5. listowe rejestrowane ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 1 szt. 6. listowe rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 1 szt. zwrócone niedostarczone przesyłki listowe - 1 000 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstąpił od opisania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstąpił od opisania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstąpił od opisania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstąpił od opisania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość 1) zmian redakcyjnych umowy, 2) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, 3) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy (pok. 28), ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, Biuro Obsługi Interesantów, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Gryfino
- Zakup i dostawa płyt drogowych na potrzeby remontu dróg gminnych
- "Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Wełtyń o długości 2,68 km" II postępowanie
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, w sezonie 2024/2025 z podziałem na 2 zadania
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Żyrardowie
- Przedmiotem zamówienia jest "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej."
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i niedoręczonych zwrotów listów oraz paczek dla ŚCO w Kielcach
- USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.