eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Budowa drogi w zakresie rozbudowy drogi gminnej Nr 107467B na odcinku Pietrzykowo Wyszki - Pietrzykowo Gołąbki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Bielsk Podlaski: Budowa drogi w zakresie rozbudowy drogi gminnej Nr 107467B na odcinku Pietrzykowo Wyszki - Pietrzykowo Gołąbki
Numer ogłoszenia: 168447 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136051 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w zakresie rozbudowy drogi gminnej Nr 107467B na odcinku Pietrzykowo Wyszki - Pietrzykowo Gołąbki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w zakresie rozbudowy drogi gminnej Nr 107467B na odcinku Pietrzykowo Wyszki - Pietrzykowo Gołąbki o długości 1388,12 m. Rozbudowa polegać będzie na: -wykonaniu konstrukcji nawierzchni jezdni -poprawie odwodnienia poprzez pogłębienie istniejących rowów oraz przebudowie i -budowie przepustów -przebudowie istniejących zjazdów gospodarczych, -ułożeniu rur osłonowych na kablach telekomunikacyjnych. Opis przyjętych rozwiązań projektowych. Parametry techniczne. -droga klasy D -kategoria ruchu KR 2 -szerokość jezdni 5,0 m -szerokość poboczy 1,0 -1,5 m -spadek poprzeczny jezdni 2 procent -spadek poprzeczny poboczy 6 procent Rozwiązania sytuacyjne. Projektowany przebieg drogi wynika z ustaleń szczegółowego planu zagospodarowania terenu. Wierzchołki łuków poziomych oraz początek i koniec trasy zastabilizowano w terenie z dowiązaniem do trwałych punktów terenowych. Niweleta drogi. Niweletę dostosowano do istniejących zjazdów gospodarczych. Drogę dowiązano wysokościowo do istniejącej nawierzchni żwirowej na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 1688B. Niweletę opracowano w państwowym układzie wysokościowym. Spadki i łuki pionowe: spadki podłużne niwelety wynoszą do 0,30 procent do 2,48 procent zaprojektowano dwanaście łuków pionowych o promieniach R=1000, 1500 i 2000 m. Konstrukcja i technologia nawierzchni. Warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50-70 dla kategorii ruchu KR 2 grubości 5 cm wg PN-S-96025 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50-70 dla kategorii ruchu KR 2 grubości 4 cm Zjazdy gospodarcze. nawierzchnia bitumiczna szerokości 1,0 do 1,5 m podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50-70 dla kategorii ruchu KR 2 grubości 5 cm. nawierzchnia żwirowa. nawierzchnia żwirowa grubości 15 cm Pobocza. nawierzchnia żwirowa grubości 5 cm Odwodnienie. Odwodnienie jezdni jest rozwiązane metodą powierzchniowego spływu wód opadowych i roztopowych do istniejących rowów przepustów. Istniejące rowy wymagają oczyszczenia i pogłębienia celem prawidłowego odbioru wód. Istniejące przepusty wymagają przebudowy. W miejsce istniejącego przepustu z rur betonowych o średnicy 0,60 m i długości L=6,5 m w km 0+305,00 zostanie wbudowany przepust rurowy z rur HDPE o gładkiej ściance wewnętrznej oraz spiralnie karbowanej zewnętrznej o średnicy 0,60 m i długości L=8,5 m. Po obu stronach przepustu wlotu i wylotu, dno i skarpy zostaną umocnione brukowcem na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. W miejsce istniejącego przepustu z rur betonowych fi 0,60 m i długości L=7,5m w km 0+615,00 zostanie wbudowany przepust rurowy z rur HDPE o gładkiej ściance wewnętrznej oraz spiralnie karbowanej zewnętrznej o średnicy 0,60 m i długości L= 10,0 m. Po obu stronach przepustu wlotu i wylotu, dno i skarpy zostaną umocnione brukowcem na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. W km 0+840,00 zaprojektowano przepust rurowy z rur HDPE o gładkiej ściance wewnętrznej oraz spiralnie karbowanej zewnętrznej o średnicy 0,30 m i długości L=9,0 m. Po obu stronach przepustu wlotu i wylotu, dno i skarpy zostaną umocnione brukowcem na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Oba przepusty należy ułożyć z jednoprocentowym pochyleniem. Do wykonania podsypki przyjęto piasek o średnicy do 20 mm, natomiast do zasypki mieszankę żwirowo - piaskową o średnicy ziaren 0 - 31,5 mm. Zasypkę należy wykonać warstwowo z odpowiednim jej zagęszczaniem co 20- 30 cm. Pod zjazdami gospodarczymi i na drogi boczne zaprojektowano przepusty z rur HDPE o średnicy 0,30 mm i długości L=6,0 m. Dno i skarpy po obu stronach przepustu należy zabezpieczyć darniną. Uzbrojenia projektowane. Nie projektuje się dodatkowego uzbrojenia terenu niezwiązanego z drogą. Istniejące zawory wodociągowe będą wymagały regulacji pod względem wysokościowym. Regulację tę należy przeprowadzić pod nadzorem pracownika nadzorującego sieć. Na istniejące kable telekomunikacyjne pod utwardzanymi zjazdami, należy ułożyć rury osłonowe dwudzielne AROT o średnicy 58 mm. Wyburzenia, wywłaszczenia, wycinka drzew. Inwestycja nie wymaga wyburzeń ani wycinki istniejącego drzewostanu. Projektowana droga nie mieści się w istniejących liniach rozgraniczających, a zatem zachodzi konieczność zajęcia dodatkowego terenu, część działek należy podzielić i wywłaszczyć.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 848918,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 765592,01

  • Oferta z najniższą ceną: 765592,01 / Oferta z najwyższą ceną: 892342,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.