eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/terapii/kursów zawodowych realizowanych w ramach projektu systemowego POMAGAMY SOBIE na rok 2013 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Bychawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/terapii/kursów zawodowych realizowanych w ramach projektu systemowego POMAGAMY SOBIE na rok 2013 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 168418 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bychawie , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 22, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 81 566 01 27, faks 81 566 12 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbychawa.ebip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/terapii/kursów zawodowych realizowanych w ramach projektu systemowego POMAGAMY SOBIE na rok 2013 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Grupowe zajęcia z z doradcą zawodowym (łącznie 24 godziny: 2 grupy po 10 osób grupa x 12 godzin/grupa) dla 20 uczestników, Cześć 2. Indywidualne i grupowe zajęcia z psychologiem (łącznie 26 godzin: 16 godzin zajęć grupowych oraz po 1 godzinie poradnictwa indywidualnego dla każdego uczestnika) dla 10 uczestników, Część 3. Indywidualne i grupowe zajęcia z pedagogiem (łącznie 36 godzin: 16 godzin zajęć grupowych i po 2 godziny poradnictwa indywidualnego dla każdego uczestnika) dla 10 uczestników, Część 4. Indywidualna terapia psychospołeczna (łącznie 100 godzin: po 10 godzin na uczestnika nie więcej niż 2 godziny tygodniowo na uczestnika) dla 10 uczestników, Część 5. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych (120 godzin grupa, z czego 30 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych) dla 8 uczestników, Część 6. Kurs florysta/bukieciarz (80 godzin z czego 30 godzin szkolenia teoretycznego i 50 godzin szkolenia praktycznego) dla 5 uczestników, Część 7. Kurs kosmetyczno-fryzjerski (obejmujący moduł stylizacja paznokci oraz część fryzjerską) dla 1 osoby (150 godzin z czego część teoretyczna 45 godzin, część praktyczna 105 godzin), Część 8. Kurs fotografii cyfrowej (łącznie 32 godziny z czego 7 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych) dla 10 uczestników.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na rok 2013 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj.: Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415, z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. nr 236, poz. 2365). 2) Złożenie oświadczenia o posiadaniu aktualnego na dany rok kalendarzowy wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych www.ris.praca.gov.pl prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy oraz poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym faktu posiadania aktualnego wpisu do RIS. Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia /nie spełnia (załącznik nr 3 i 5). 3) Złożenie oświadczenia, z którego wynika, że Wykonawca posiada status organizatora kształcenia określony w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/ nie spełnia (załącznik nr 6).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum 2 szkolenia dla jednego typu szkolenia przeprowadzonych dla co najmniej 10 osobowej grupy kursowej (każde szkolenie) współfinansowanych przez Unię Europejską, z podaniem przedmiotu, roku wykonania i odbiorców, zrealizowanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert i załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, Wykonawca musi wykazać doświadczenie w każdym rodzaju przewidzianych szkoleń. Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu, metodą spełnia/nie spełnia (załącznik nr 8 i 9).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że potencjał techniczny szkolenia jest adekwatny do potrzeb w zakresie wykonywanych czynności w realizacji zamówienia w procesie szkolenia teoretycznego i praktycznego. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (załącznik nr 11).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia odpowiednich wykładowców i instruktorów. Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (załącznik nr 8).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (załącznik nr 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejsowych (Załącznik nr 16). 2) Formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty wspólnej, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 4) Zaktualizowany na rok 2013 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj.: Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415, z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. nr 236, poz. 2365). 5) Oświadczenie o posiadaniu aktualnego na dany rok kalendarzowy wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych www.ris.praca.gov.pl prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (Załącznik nr 5). Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym faktu posiadania aktualnego wpisu do RIS. 6) Oświadczenie, z którego wynika, że Wykonawca posiada status organizatora kształcenia określony w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. z 2006r. nr 31, poz. 216)- Załącznik nr 6. 7) Szczegółowy program kursów i szkoleń zawodowych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ uwzględniający warunki zawarte w specyfikacji zamówienia, tj.: nazwę i zakres szkolenia sposób organizacji szkolenia wymagania wstępne dla uczestników szkolenia cele szkolenia plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej szkolenia treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz literatury oraz udostępnianych uczestnikom kursu środków i dydaktycznych informację dotyczącą osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia orz zakres podejmowanych przez tą osobę czynności sposób sprawdzenia efektów szkolenia (postępów w procesie kształcenia) w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca składa program dla każdej z części odrębnie. 8) Wzór świadectwa/zaświadczenia ukończenia kursów, szkoleń (Załącznik nr 3 do umowy). 9) Wzór ankiety oceniającej kursy, szkolenia (Załącznik nr 2 do umowy). 10) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 10). 11) Indywidualna karta terapii psychospołecznej- w przypadku realizacji tej części zamówienia (Załącznik nr 7).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę w przypadkach, gdy: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, szkołami w których realizowany jest przedmiot umowy; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. h) zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, i) zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbychawa.ebip.lublin.pl www.opsbychawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bychawie, ul. M. J. Piłsudskiego 22, 23-100 Bychawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bychawie, ul. M. J. Piłsudskiego 22, 23-100 Bychawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/terapii/kursów zawodowych realizowanych w ramach projektu systemowego POMAGAMY SOBIE na rok 2013 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia grupowe z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe - zajęcia grupowe dla 20 osób w dwóch grupach (2 grupy po 10 osób; po 12 godzin lekcyjnych dla każdej grupy - łącznie 24 godziny) - w formie warsztatów i ćwiczeń. Jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut zajęć + 15 minut przerwy. Zajęcia mogą odbywać się w godzinach 8.00-16.00 w wymiarze nie przekraczającym 6 godzin dziennie. Zajęcia powinny być zorganizowane co najmniej 2 razy w tygodniu (z wyłączeniem niedzieli i świąt) dla 1 grupy oraz 1 raz w tygodniu (wyłącznie w soboty z uwagi na rodzaj grupy tj. ucząca i kształcąca się młodzież) dla 2 grupy. Zakres tematyczny powinien obejmować między innymi: zapoznanie uczestników z problemami w zakresie poruszania się po rynku pracy (w szczególności: poznanie zasad pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, udział w grach symulacyjnych), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy; Wykonawca zapewni odpowiednią salę wykładową na terenie Bychawy, niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia oraz zapewni uczestnikom wyżywienie na czas trwania szkolenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia grupowe i indywidualne z psychologiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) doradztwo psychologiczne - zajęcia grupowe dla 10 osób w wymiarze 16 godzin lekcyjnych dla grupy oraz po 1 godzinie poradnictwa indywidualnego dla każdego uczestnika - łącznie 26 godzin lekcyjnych) w formie warsztatów i ćwiczeń. Zajęcia grupowe mogą odbywać się co najmniej 2 razy w tygodniu (z wyłączeniem niedzieli i świąt) w wymiarze nie przekraczającym 6 godzin lekcyjnych dziennie w godzinach 8.00-16.00. Jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut zajęć + 15 minut przerwy. 2) doradztwo psychologiczne - zajęcia indywidualne - dla 10 osób (po 1 godzinie lekcyjnej na osobę, łącznie 10 godzin lekcyjnych). Zajęcia indywidualne mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Zakres tematyczny powinien obejmować m. innymi.: Zajęcia grupowe - kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych. Tematyka zajęć musi obejmować następujące zagadnienia: a) integracja i funkcjonowanie w grupie, praca w zespole, b) budowanie poczucia własnej wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości, rozpoznanie i analiza własnej wiedzy, umiejętności, zainteresowań, cech osobowości, c) skuteczne motywowanie siebie do działania, zmiana postaw życiowych, d) określanie celów- planowanie i realizacja zamierzonych celów, e) kontakty interpersonalne i autoprezentacja, f) asertywność i radzenie sobie ze stresem. Zajęcia indywidualne - wsparcie uczestników projektu w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących szeroko rozumianej sytuacji życiowej i aktywności zawodowej, pomoc w nabyciu umiejętności psychospołecznych oraz wzmocnieniu aktywności społecznej i motywacji do działania, a także określeniu aktualnych potrzeb edukacyjnych uczestników projektu koniecznych do powrotu na rynek pracy. Wykonawca zapewni odpowiednią salę wykładową na terenie Bychawy, niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia oraz zapewni uczestnikom wyżywienie na czas trwania szkolenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia grupowe i indywidualne z pedagogiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) doradztwo pedagogiczne - zajęcia grupowe i indywidualne dla grupy 10 osób obejmujące: 16 godzin lekcyjnych zajęć grupowych (w formie warsztatów i ćwiczeń) oraz po 2 godziny poradnictwa indywidualnego dla każdego uczestnika - łącznie 36 godzin lekcyjnych. Jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut zajęć + 15 minut przerwy. Zakres tematyczny powinien obejmować m. innymi takie zagadnienia: - Zajęcia grupowe - skuteczność radzenia sobie ze stresem oraz sposoby przezwyciężania; budowanie zaufania, zwiększenie otwartości grupy, poznanie siebie nawzajem, poczucie bezpieczeństwa w grupie, integracja grupy; skuteczna komunikacja interpersonalna; asertywność i postawa asertywna; sposoby pokonywania sytuacji trudnych oraz przełamywania błędnych schematów i stereotypów; sposoby przyjmowania konstruktywnej krytyki; Zajęcia indywidualne - ocena cech osobowości - temperamentu; ocena poziomu lęku; nabycie umiejętności funkcjonowania w codziennym życiu, samoobsługi oraz zaradności życiowej; efektywne uczenie się. Zajęcia grupowe z pedagogiem winny być realizowane przez pedagogów w godzinach od 8.00 do 16.00. Zajęcia powinny być zorganizowane co najmniej 2 razy w tygodniu (z wyłączeniem niedzieli i świąt) w wymiarze nie przekraczającym 6 godzin lekcyjnych dziennie. Zajęcia indywidualne z pedagogiem winny być realizowane przez pedagogów w wymiarze 2 godzin poradnictwa na uczestnika. Wykonawca zapewni odpowiednią salę wykładową na terenie Bychawy, niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia oraz zapewni uczestnikom wyżywienie na czas trwania szkolenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Indywidualna terapia psychospołeczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia indywidualne dla grupy 10 osób - uczącej i kształcącej się młodzieży w wieku powyżej 15 roku życia (po 10 godzin lekcyjnych na osobę - nie więcej niż po 2 godziny zegarowe tygodniowo dla każdej osoby, łącznie 100 godzin lekcyjnych). Jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut zajęć + 15 minut przerwy. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 .Terapia powinna obejmować m. innymi a) poprawę wzajemnych relacji pomiędzy członkami rodziny, b) usprawnienie komunikacji w rodzinie, c) zrozumienie motywów działania swojego i innych, d) naukę zastosowania metod rozwiązywania konfliktów i sporów w zakresie rodzinnym oraz w szerszej społeczności, e) zwiększenie satysfakcji z codziennego bycia razem. Wykonawca zapewni odpowiednie warunki szkoleniowe na terenie Bychawy oraz materiały szkoleniowe oraz wyżywienie na czas trwania kursu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla grupy 8 osób w wymiarze minimum 120 godzin lekcyjnych, z czego 30 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych. W przypadku kursu profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, jedna godzina zajęć teoretycznych i praktycznych oznacza jedną godzinę lekcyjną, która trwa 45 minut + 15 minut przerwy. Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: a) techniki sprzedaży, b) prawne i techniczne aspekty funkcjonowania kas fiskalnych, c) obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży, d) sztuka sprzedawania, pozyskiwanie i obsługa nabywców, e) organizacja działalności handlowej, f) przyjmowanie dostaw towarów oraz ich przygotowanie do sprzedaży, g) dokumentowanie obrotu towaru, operacji rachunkowo - kasowych, h) marketing i reklama, i) budowa i obsługa kas fiskalnych, j) praca przy kasie fiskalnej - rejestracja sprzedaży i programowanie kas fiskalnych, k) obsługa urządzeń dodatkowych wspomagających pracę kasjera: metkownicy, czytnika kodów kreskowych, wagi elektronicznej, terminali kart płatniczych, l) dokumentacja handlowa, ł) etyka zawodu sprzedawcy, m) kultura obsługi klienta. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały i sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych. Każdy z uczestników musi mieć swobodny dostęp do maszyn i urządzeń potrzebnych do nauki zawodu w celu wykonywania ćwiczeń praktycznych. Wykonawca zapewnia odpowiednie warunki szkoleniowe na terenie Bychawy oraz materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych i odpowiedni sprzęt do zajęć praktycznych. Wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie na czas trwania kursu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.53.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs florysta / bukieciarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu florysta/bukieciarz dla 5 osób w wymiarze łącznym minimum 80 godzin, z czego 30 godzin zajęć teoretycznych i 50 godzin zajęć praktycznych. Jedna godzina zajęć teoretycznych oznacza jedną godzinę lekcyjną, która trwa 45 minut + 15 minut przerwy; jedna godzina zajęć praktycznych oznacza 60 minut. Zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (co najmniej 3 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 16.00. Zajęcia teoretyczne nie mogą odbywać się dłużej niż 8 lekcyjnych godzin dziennie, natomiast zajęcia praktyczne nie mogą odbywać się dłużej niż 6 godzin dziennie. Minimalny zakres programowy szkolenia winien obejmować co najmniej: 1) szkolenie teoretyczne: zaznajomienie z fizjologią i anatomią roślin ozdobnych; zaznajomienie z materiałem roślinnym; zaznajomienie ze sposobem utrwalania materiału roślinnego; 2) szkolenie praktyczne: - układanie bukietów na różne okazje; wykonywanie kompozycji roślinnych na różne okazje: ślubne, żałobne, inne okolicznościowe. Wykonawca zapewnia odpowiednie warunki szkoleniowe na terenie Lublina oraz zapewnia materiały szkoleniowe do zajęć teoretycznych i praktycznych (kompozycje kwiatowe wykonane przez uczestnika szkolenia z materiałów suchych i sztucznych będą stanowiły własność OPS w Bychawie). Wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie na czas trwania kursu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs kosmetyczno-fryzjerski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu kosmetyczno-fryzjerskiego (obejmującego moduł stylizacja paznokci oraz część fryzjerską) dla 1 uczestnika w wymiarze 150 godzin, z czego 45 godzin zajęć teoretycznych i 105 godzin zajęć praktycznych. Jedna godzina zajęć teoretycznych oznacza jedną godzinę lekcyjną, która trwa 45 minut + 15 minut przerwy, jedna godzina zajęć praktycznych oznacza 60 minut. Zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (co najmniej 3 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 16.00. Zajęcia teoretyczne nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin lekcyjnych dziennie, natomiast zajęcia praktyczne nie mogą odbywać się dłużej niż 6 godzin dziennie. Celem kursu jest przygotowanie zawodowe dające możliwość podjęcia pracy w przyszłości jako fryzjer, stylista, konsultant lub specjalista branży kosmetyczno-fryzjerskiej. Program szkolenia powinien zawierać: Część kosmetyczna - zajęcia teoretyczne: wyposażenie stanowiska pracy, metody oraz środki do dezynfekcji i sterylizacji , budowa skóry, funkcje skóry, rodzaje cer i ich charakterystyka,pielęgnacja twarzy i ciała w gabinecie kosmetycznym, podstawy dermatologii, podstawy chemii kosmetycznej Część kosmetyczna - Zajęcia praktyczne: wywiad z klientką i dobór odpowiedniego zabiegu; demakijaż oczu, twarzy, szyi i dekoltu; wykonywanie peelingów; masaż twarzy, szyi i dekoltu; nakładanie masek; henna brwi i rzęs; masaż dłoni i stóp. Moduł Stylizacja paznokci: budowa paznokcia; problemy i choroby paznokci; manicure biologiczny i mechaniczny; technika przedłużania; materiały stosowane w stylizacji. Część fryzjerska - zajęcia teoretyczne: technologia i techniki wykonywania prac fryzjerskich; materiałoznawstwo fryzjerskie; organizacja salonu i wyposażenie; kolorystyka; stylistyka i elementy rysunku; chemia preparatów fryzjerskich; bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie. Część fryzjerska - zajęcia praktyczne: praktyczna nauka zawodu; koloryzacja i strzyżenie. Wykonawca zapewni odpowiednie warunki szkoleniowe na terenie Lublina oraz zapewni materiały szkoleniowe do zajęć teoretycznych oraz do zajęć praktycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestnika kursu do grupy kursantów realizujących kurs tożsamy z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewni uczestnikowi wyżywienie na czas trwania kursu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs fotografii cyfrowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu fotografii cyfrowej dla grupy 10 osób - uczącej i kształcącej się się młodzieży w wieku powyżej 15 roku życia. Zajęcia odbywać się będą w ramach jednej grupy. Liczba godzin kursu - min. 32 godziny, z czego część teoretyczna - 7 godzin po 45 minut, - część praktyczna - 25 godzin po 60 minut. Jedna godzina zajęć teoretycznych oznacza jedną godzinę lekcyjną, która trwa 45 minut + 15 minut przerwy, jedna godzina zajęć praktycznych oznacza 60 minut. Zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (co najmniej 3 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 16.00; zajęcia teoretyczne nie mogą odbywać się dłużej niż 7 godzin lekcyjnych godzin dziennie, natomiast zajęcia praktyczne nie mogą odbywać się dłużej niż 6 godzin dziennie. Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie uczestników do świadomego fotografowania oraz obróbki zdjęć. tematyka kursu powinna obejmować co najmniej: Część teoretyczna: Budowa sprzętu fotografii cyfrowej: aparatu fotograficznego - elementy składowe, rodzaje aparatów, rodzaje matryc, rodzaje obiektywów, rodzaje lamp błyskowych, rodzaje kart pamięci. Kompozycja i estetyka obrazu - zagadnienia teoretyczne; Gatunki fotografii, m. in.: fotografia reportażowa, fotografia krajobrazowa, fotografia portretowa, fotografia reklamowa. Część praktyczna: Robienie zdjęć: ustawianie opcji menu, kompozycja obrazu, ostrość, ekspozycja, światło, balans bielu,tryby pracy aparatu; Edycja zdjęć: katalogowanie i archiwizacja zdjęć, zmiana rozmiarów, kadrowanie, kompresja, powiększanie, zmniejszanie obrazu, - retusz zdjęć, kontrast, nasycenie, filtry efektowe, fotomontaż, fotografia czarno-biała, panoramowanie; Drukowanie zdjęć; Praktyczne wskazówki - jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały i sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych. Wykonawca zapewnia odpowiednie warunki szkoleniowe na terenie Bychawy oraz materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych i odpowiedni sprzęt do zajęć praktycznych, w tym zapewnia każdemu uczestnikowi niezbędny sprzęt fotograficzny na czas trwania kursu. Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi kursu płytę CD z nagraniem 20 wybranych fotografii w formacie jpg oraz po 5 wydrukowanych zdjęć - wybranych przez uczestnika - w formacie 20x30. Wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie na czas trwania kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.