Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Słupsk: Dostawa samochodu ciężarowo-terenowego
o ładowności do 6 T, trzyosiowego z blokadą mechanizmu różnicowego ze skrzynią ładunkową trójstronnie wywrotną
Numer ogłoszenia: 168409 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, fax 059 8428406, 8412443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowo-terenowego o ładowności do 6 T, trzyosiowego z blokadą mechanizmu różnicowego ze skrzynią ładunkową trójstronnie wywrotną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowo-terenowego 6x6, posiadającego napęd na trzy osie, koła pojedyncze terenowe ze skrzynią trójstronnie wywrotną o ładowności do 6t, przewidzianego do prac w terenach wydmowo-leśnych, fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2007-2008 roku, o okresie gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące lub 100 000 km przebiegu. Posiada stację ASO w miejscowości: Gdańsk, Koszalin, Słupsk lub w promieniu 15 kilometrów od wymienionych miejscowości. 2.2.Wymagane parametry techniczne: 1.1. Długość 7-8m 1.2. Szerokość 2,5m 1.3. Wysokość do 3,2m 1.4. Ładowność do 6 ton 1.5. DMC do 16000kg 1.6. Kabina trzymiejscowa dzienna, kompaktowa, odchylana 1.7. Silnik napędzany olejem napędowym, turbodoładowany, spełniający normy EURO-4 o mocy nie mniejszej niż 280 KM. 1.8. Napęd tylny z możliwością załączania napędu przedniego 1.9.Skrzynia ładunkowa stalowa trójstronnie wywrotna 2. Pojazd musi posiadać: 2.1.Tachograf 2.2. Pasy bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów 2.3. Regulację położenia kierownicy 2.4. Wspomaganie kierownicy 2.5. Trzy osie napędowe, z możliwością rosłączania napędu przedniego 2.6. Koła pojedyncze na trzech osiach z ogumieniem terenowym z możliwością jazdy na obniżonym ciśnieniu 2.7. Skrzynię ładunkową stalową o wysokości burt 55-60cm o długości 4 do 5 metrów trójstronnie wywrotną na boki z trzema rozpinanymi burtami o ładowności min. 5000kg. 2.8. Wciągarkę linową z zapasem liny nie mniejszym niż 50m, zamontowaną z przodu pojazdu. 2.9. Instalację radiową wraz z głośnikami. 3.0 Klimatyzacja
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.30.00 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.30.00 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione dzień przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ, tj. do dnia 18.08.2008 r. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na dostawę samochodu ciężarowo-terenowego. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ. 6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2.Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3.W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o którym mowa w punkcie 1.1 i 1.6. SIWZ. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach od 1.2 do 1.5 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Wyposażenie ponad pożądane - 5
- 3. Termin dostawy - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski ul. Jana Pawła II 1 pokój nr 518 V piętro 76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Morski ul. Jana Pawła II 1 pokój nr 524 V pietro 76-200 Słupsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa leku zawierającego substancję czynną Meropenem+Vaborbactem - sprawa 54/TP/2024
- Remont tarasu Słupskiego Ośrodka Kultury przy al. 3 Maja 22 w Słupsku
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - III postępowanie
- "Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach"
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.