eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Roboty remontowo-budowlane i instalacyjne w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Kielce: Roboty remontowo-budowlane i instalacyjne w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
Numer ogłoszenia: 168367 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Kielcach , ul. Warszawska 46, 25-312 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3645127, 3645123, faks 041 3446560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane i instalacyjne w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane i instalacyjne składające się z 5 zadań: 1) Zadanie nr 1- roboty malarskie zewnętrznych elementów metalowych budynku, 2) Zadanie nr 2 - naprawa pionowej izolacji przeciwwilgociowej w miejscu dylatacji brył budynki na poziomie piwnic, 3) Zadanie nr 3 - naprawa i konserwacja ram konstrukcji i szyb zespolonych aluminiowo-szklanej ściany kurtynowej, 4) Zadanie nr 4 - wymiana nawierzchni podłóg w WC dla klientów i w korytarzu przy wiatrołapie wyjścia ewakuacyjnego, 5) Zadanie nr 5 - wykonanie instalacji ogrzewania odladzającego części skośnych aluminiowo-szklanej ściany kurtynowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.50.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest udokumentowanie przez składających ofertę na część 3 zamówienia przynajmniej jednego montażu ściany metalowo-szklanej w budynkach, wykonanej z konstrukcji metalowej wypełnionej szybami zespolonymi oraz przynajmniej jednej instalacji odladzającej powierzchnię zewnętrzną budynku (podjazd, chodnik, podest, dach).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • składający ofertę na część 3 zamówienia wykażą dysponowanie pracownikami będącymi wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia (świadectwo kwalifikacji), o którym mowa w Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r, Nr 89, poz. 625, ze zmianami) i Rozporządzeniach do ustawy, do pracy przy urządzeniach, instalacjach i sieciach elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą będącą wykonywać zamówienie posiadającą uprawnienia na stanowisku eksploatacji i dozoru.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • składający ofertę na część 3 zamówienia wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony na sumę nie niższą niż 100 tysięcy złotych na jedno zdarzenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Kielcach ul. Warszawska 46, 25-312 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Kielcach ul. Warszawska 46, 25-312 Kielce, Biuro przepustek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty malarskie zewnętrznych elementów metalowych budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty malarskie zewnętrznych elementów metalowych budynku obejmują: 1) malowanie konstrukcji, rynien, obróbek blacharskich zadaszenia przed wejściem głównym do budynku, 2) malowanie drzwi stalowych, 3) malowanie obróbek blacharskich, rynien i bramy do boksu rozładunkowego, 4) malowanie bram wjazdowych do garażów sztuk 4 wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, 5) malowanie ekranów attykowych z blachy na ścianach sali operacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa pionowej izolacji przeciwwilgociowej w miejscu dylatacji brył budynku na poziomie piwnic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pionowej izolacji przeciwwilgociowej w miejscu dylatacji brył budynku na poziomie piwnic obejmuje: 1) demontaż i ponowny montaż opaski z betonowej kostki brukowej; 2) demontaż i ponowny montaż krawężników betonowych grubości 6 cm; 3) ręczne wykopanie i zasypanie wykopu; 4) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej (preparaty uszczelniające, 2 x papa na lepiku); 5) zabezpieczenie studzienek kablowych na czas wykonywania robót ziemnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa i konserwacja ram konstrukcji i szyb zespolonych oraz wykonanie instalacji ogrzewania odladzającego części skośnych aluminiowo-szklanej ściany kurtynowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja ram konstrukcji i szyb zespolonych oraz wykonanie instalacji ogrzewania odladzającego części skośnych aluminiowo-szklanej ściany kurtynowej obejmuje: 1) demontaż i montaż elementów okiennych ściany kurtynowej; 2) udrożnienie wewnętrznej instalacji odwadniającej konstrukcji aluminiowej; 3) wymiana uszczelek przy elementach okiennych; 4) poprowadzenie instalacji zasilającej i ułożenie instalacji grzewczej na obróbkach blacharskich skośnych części aluminiowo-szklanej ściany kurtynowej i skośnych ścian przylegających. 5) wykonanie wymuszonej wentylacji przestrzeni stropodachu przy skośnej części aluminiowo-szklanej ściany kurtynowej poprzez wykonanie otworów w stropie 2 piętra. 6) izolacji termicznej przestrzeni wentylowanej przy aluminiowo-szklanej ścianie kurtynowej. 7) drobne naprawy tynku przed malowaniem w pomieszczeniach budynku biurowego powierzchni przylegającej do aluminiowo-szklanej ściany kurtynowej; 8) roboty malarskie w pomieszczeniach budynku na powierzchniach ścian i sufitów przylegających do aluminiowo-szklanej ściany kurtynowej; 9) montaż i demontaż zewnętrznych rusztowań przy aluminiowo-szklanej ścianie kurtynowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.10.00-0, 45.31.50.00-8, 45.32.00.00-6, 45.26.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.21.20-8, 45.26.21.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na instalację odladzającą (przewody grzejne i zasilające) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana nawierzchni podłóg w WC dla klientów i w korytarzu przy wiatrołapie wyjścia ewakuacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni podłóg w WC dla klientów i w korytarzu przy wiatrołapie wyjścia ewakuacyjnego obejmuje: 1) demontaż istniejącej terakoty i wykładziny podłogowej; 2) skucie wylewki betonowej; 3) wykonanie wylewki samopoziomującej; 4) ułożenie terakoty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.