Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Kartuzy: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008.
Numer ogłoszenia: 168312 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, fax 058 6811522.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://zdp.kartuzy.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu środków uszorstniających /zapewnionych przez Zamawiającego/ oraz odśnieżanie nawierzchni dróg - osprzęt dostarcza zamawiający przy użyciu niżej wymienionych jednostek sprzętowych: I. w siedzibie Obwodu Drogowego w Sierakowicach: - 3 nośniki sprzętowe min. klasy samochód samowyładowczy Jelcz - 1 koparko ładowarka min. klasy Ostrówek do załadunku mieszanki piaskowo solnej oraz wg uznania kierownika obwodu do odśnieżania II. w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach: - 4 nośniki sprzętowe min. klasy samochód samowyładowczy Jelcz - 1 koparko ładowarka min. klasy Ostrówek do załadunku mieszanki piaskowo solnej. III. w przypadku trudnych warunków atmosferycznych na wezwanie: - 1 równiarka min. klasy SHM 4120A (z własnym osprzętem) - 1 pług wirnikowy (z własnym osprzętem) - 5 ciągników kołowych z własnym pługiem min. klasy URSUS 1020 Każda jednostka sprzętowo-transportowa jest oddzielną częścią zamówienia. Szczegółowy zakres prac określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych. Sytuacja finansowa: Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 10000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Potencjał kadrowy Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. Potencjał sprzętowy Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu oraz posiadać telefon komórkowy. Doświadczenie zawodowe Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (1) Formularz oferty /załącznik nr 1/- nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, natomiast dopuszcza się składanie ofert częściowych. (2) Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. (3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy /załącznik nr 2/. (4) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec właściwego Organu Podatkowego oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub że uzyskał zgodę .na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /załącznik nr 2/. (5) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, - oświadczenie /załącznik nr 3/; w przypadku braku podwykonawców obowiązkowo dołączyć druk. (6) Opis ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia /załącznik nr 4/. (7) Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia), /załącznik nr 5/. (8) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, z udokumentowaniem źródeł ich pozyskania (np.: kserokopia dowodu rejestracyjnego, kserokopia umowy kupna - sprzedaży), /załącznik nr 6/ (9) Parafowany projekt umowy /załącznik nr 7/. Dokumenty o których mowa w punkcie (2) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę, pozostałe dokumenty w oryginale. II. Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: (1) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.I ppkt.(1) - (9) od każdego podmiotu (2) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, (3) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów oraz (4) zawierać umowę pro forma spółki (cywilnej lub spółki prawa handlowego), która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//zdp.kartuzy.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych Kartuzy ul.Gdańska 26 83-300 Kartuzy pokój 26.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduje
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych Kartuzy ul.Gdańska 26 83-300 Kartuzy pokój 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nośnik 1-Samochód samowyładowczy min. klasy Jelcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 655 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nośnik 2-Samochód samowyładowczy min. klasy Jelcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 655 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nośnik 3-Samochód samowyładowczy min. klasy Jelcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 655 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nośnik 4-Samochód samowyładowczy min. klasy Jelcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 655 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nośnik 5-Samochód samowyładowczy min. klasy Jelcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 655 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nośnik 6-Samochód samowyładowczy min. klasy Jelcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 655 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nośnik 7-Samochód samowyładowczy min. klasy Jelcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 655 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nośnik 8- Koparko-Ładowarka min. klasy Ostrówek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 330 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nośnik 9- Koparko-Ładowarka min. klasy Ostrówek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 330 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Nośnik 10- Równiarka min. klasy SHM 4120A z własnym osprzętem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 110 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nośnik 11- Pług wirnikowy z własnym osprzętem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 110 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Nośnik 12 Ciągnik kołowy z własnym pługiem klasy min. URSUS 1020.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Nośnik 13 Ciągnik kołowy z własnym pługiem klasy min. URSUS 1020.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Nośnik 14 Ciągnik kołowy z własnym pługiem klasy min. URSUS 1020.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Nośnik 15 Ciągnik kołowy z własnym pługiem klasy min. URSUS 1020.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Nośnik 16 Ciągnik kołowy z własnym pługiem klasy min. URSUS 1020.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Realizacja projektu Klub Integracji Społecznej +
- Przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku pokolejowego w m. Kartuzy w celu nadania mu funkcji społecznych - etap I, etap II, etap III
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- Modernizacja części drogi powiatowej 1907G na odcinku Prokowo - Sianowo realizowanej w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.