eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostarczenie urządzeń zabezpieczenia elektronicznego i ich podłączenie w Zamku w Gołuchowie oraz w Gmachu Głównym MNP w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Poznań: Dostarczenie urządzeń zabezpieczenia elektronicznego i ich podłączenie w Zamku w Gołuchowie oraz w Gmachu Głównym MNP w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 168242 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568132, faks 061 8515898.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie urządzeń zabezpieczenia elektronicznego i ich podłączenie w Zamku w Gołuchowie oraz w Gmachu Głównym MNP w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie urządzeń zabezpieczenia elektronicznego i ich podłączenie w Zamku w Gołuchowie - Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, 63 - 322 Gołuchów oraz w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9, 61 - 745 Poznań. 2. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) Zamek w Gołuchowie: a) rozbudowa istniejącego systemu SSWiN - KD - funkcjonującego w oparciu o urządzenia firmy GE Interlogix - Advisor MASTER polegająca na dostarczeniu nw. urządzeń i ich zaprogramowaniu: 1.odbiornik radiowy typu ATS 1230 - 3 szt. 2.czujka podczerwieni radiowa typu RF 425I4 - 4 szt. 3.czujka inercyjna radiowa typu RF 620I4 - 70 szt. 4.czujniki zalania wodą - 4 szt. 5.analizator do czujników zalania1 szt. 6.skrętka UTP kat.5 - 60 m 7. wykucie, zaprawa i pomalowanie bruzd- 60 m b)dostarczenie nw. podzespołów, ich podłączenie do istniejącego okablowania oraz uruchomienie i zaprogramowanie systemu SAP: 1. Centrala Systemu Sygnalizacji Pożaru - 1 kpl. 2.optyczna czujka dymu z gniazdem montażowym - 75 szt. 3.bezprzewodowa optyczna czujka dymu z gniazdem montażowym baterie w zestawie- 66 szt. 4.czujka optyczno-temperaturowa z gniazdem montażowym- 4 szt. 5.interfejs radiowy, składający się z obudowy, płytki z zaciskami, oraz układu elektronicznego- 20 szt. 6.przycisk ROP z obudową IP 54- 23 szt. 7.sygnalizator akustyczny zewnętrzny - 4 szt. 8.sygnalizator optyczny zewnętrzny - 4 szt. 9.wyłącznik różnicowo - prądowy P312 16A30mA - 1 szt. 10.wyłącznik nadprądowy 6A S301 6A - 1 szt. 11.bezpiecznik przepięciowy Z3I041- 1 szt. 12.moduł przekaźnikowy 10A250Vac - 8 szt. 13.korytko perforowane 60x40 do przewodów elektrycznych - 8 m 15.przewód YzTKSYekw 1x2x1,0 - 250 m Wymagania techniczne dla systemu sygnalizacji pożaru: system musi być adresowalny, analogowy, powinien zapewniać współpracę z czujkami i ręcznymi ostrzegaczami pożarowymi bezprzewodowymi i przewodowymi. Zasięg transmisji radiowej na otwartej przestrzeni min. 200m. Każda czujka i ręczny ostrzegacz pożarowy powinien być indywidualnie adresowalny i zdalnie programowalny. powinien umożliwiać pełną obsługę całego systemu z centrali, w tym wyświetlać wszystkie zdarzenia z całego systemu i jednocześnie zapewnić możliwość obsługi (aktywacji, testowania, zablokowania, resetowania) dowolnego elementu w całym systemie z dowolnej centrali, powinien zapewniać ustawianie charakterystyki i czułości detektorów zdalnie - poprzez pętlę dozorową z indywidualnym ustawianiem czułości każdego sensora, oraz szybkości działania w ramach granic dopuszczalnych przez certyfikat i normy PN EN 54. Możliwość indywidualnej parametryzacji czujek jest konieczna dla indywidualnego dopasowania czułości i odporności na fałszywe alarmy każdej czujki do warunków środowiskowych chronionego pomieszczenia, powinien zapewniać wykonywanie automatycznych raportów serwisowych dla wszystkich elementów pętli dozorowej z zapisywaniem wartości zabrudzonych czujek, daty produkcji, numeru seryjnego, numeru logicznego, wszystkie czujki, przyciski ROP, powinny być wyposażone w zintegrowany izolator zwarć dla zwiększenia odporności systemu na uszkodzenia i ułatwienia serwisu systemu m.in. przez precyzyjne lokalizowanie miejsca wystąpienia usterek pętli dozorowych, wszystkie elementy pętli dozorowych muszą być w pełni zdalnie programowo adresowalne adresem logicznym i jednocześnie muszą posiadać unikalny numer seryjny umieszczony na urządzeniu i odczytywany zdalnie poprzez pętlę dozorową. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: pomalowania czujek (urządzeń) na taki kolor, aby scalały się z kolorem podłoża na którym mają być zamontowane (malowanie, w takim zakresie, w jakim jest to możliwe ze względu na zasadę działania montowanych urządzeń), sprawdzenia zasięgu i działania czujek przed zamontowaniem na stałe odbiorników i czujek bezprzewodowych, rozprowadzenia okablowania dla 4 czujek zalania wodą w pomieszczeniach piwnicznych, naniesienia na mapy graficzne obiektu elementów dołączonych do systemu alarmowego w programie TITAN 2, demontażu urządzeń starego systemu (1 centrala ppoż.; 160 szt. czujek ppoż.; 11 szt. ROP), zagipsowania i pomalowania miejsc po demontażu ww urządzeń, z uwzględnieniem koloru ścian w danym pomieszczeniu, utylizacji urządzeń i czujek ppoż. po demontażu systemu (3 czujki jonizacyjne, pozostałe optyczne i termiczne), inwentaryzacji wykonanego okablowania systemu SAP oraz ewentualne poprawienie okablowania, przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu SAP, przekazania zamawiającemu trzech egzemplarzy instrukcji obsługi systemu SAP, przekazania po zakończonych pracach w formie pisemnej wszystkich kodów zabezpieczających urządzenia wraz z dokumentacją techniczną, scalenia rzutów architektonicznych, polegającego na naniesieniu na jednym dokumencie powykonawczym wszystkich elementów modernizowanych systemów zabezpieczeń (SSWiN, SAP). c) przeniesienie szafy serwerowej wraz ze sprzętem z pomieszczenia wartowni, znajdującej się na parterze do pomieszczenia piwnicznego. W szafie zainstalowane są: urządzenia systemu CCTV funkcjonujące w oparciu o program BVMS firmy Bosch. Obsługują one: 50 kamer IP, przełączniki sieciowe, serwer, macierze dyskowe, przełącznicę światłowodową, patch-panele światłowodowe i miedziane wraz z systemem odgromowym oraz dwie rackowe rozdzielnie elektryczne. Wykonawca zobowiązany jest do: położenia nowego okablowania strukturalnego, światłowodowego i miedzianego oraz zasilającego z UPS w piwnicy (15 metrów), wykonania niezbędnych pomiarów i ponownego skonfigurowania i uruchomienia systemu CCTV. d) przesunięcie rozdzielni elektrycznej o 50 cm w prawą stronę, należy wziąć pod uwagę konieczność sztukowania 2 przewodów 5 - żyłowych i uporządkowanie okablowania rozdzielni wraz z demontażem zbędnych kabli. e) przeniesienie wyłącznika oświetlenia zewnętrznego: wymagane jest zastosowanie następujących materiałów: wyłącznika DPX 125A - 3 szt.; cewka wyzwalająca - 1 szt.; wyłącznika do oświetlenia - 1 szt.; zabezpieczenia - 1 szt.; przewodu LGY 50 mm2 - 15 m; końcówki kablowej CU - 10 szt.; tulejki kablowej CU50 - 4 szt.; maskownicy do DPX - 1 kpl. f)ustawienie i podłączenie UPS w nowej lokalizacji, g)wykonanie trzech podestów z profilu stalowego uzupełnionych kratownicą ze stali ocynkowanej do szafy serwerowej, rozdzielni elektrycznej, oraz UPS. Profile te mają być zamocowane na wysokości 250 mm od podłoża betonowego. Po zakończeniu prac montażowych należy dokonać połączeń wyrównawczych i pomiarów zerowania ochronnego. 2) Gmach Główny: a)dostarczenie nw. czujek ppoż., ich podłączenie, uruchomienie i zaprogramowanie oraz naniesienie na mapy graficzne w systemie SAP Honeywell: 1.liniowa czujka dymu z lustrem pryzmatycznym (zasięg do 50m) + moduł monitorujący szt. 1 2.adresowalna czujka optyczna + gniazdo szt. 2 3.wykucie, zaprawienie i pomalowanie bruzdy mb. 20 4.przewód YzTKSYekw 1x2x1,0 mm2 mb. 50 5.przewód YDY 3x1mm2 mb. 15 6.zasilacz 230VAC24VDC + akumulator 7Ah kpl. 1 b) dostarczenie nw. urządzeń, ich podłączenie do systemu CCTV: 1.UPS - zewnętrzny; moc wyjściowa pozorna 6000VA; moc wyjściowa czynna 5,4 kW; napięcie wej. - wyj. 230V; częstotliwość napięcia wej.- wyj. 50Hz , złącza wyjściowe minimum 4 x zasilanie; z możliwością montażu w szafie Rack szt.2 2. Kamera kopułowa - zewnętrzna - 1 szt. 3. Kamera kompaktowa na podczerwień do obserwacji w trudnych warunkach - 3 szt. 4. Kamera kolorowa dualna z funkcją WDR + uchwyty wewnętrzne, zasilanie kamer 230 V AC - 5 szt. 5. Obiektyw - 5 szt. 6. Dyski twarde 2 TB z technologią WD Green Power współpracujące z rejestratorami cyfrowymi UTC Fire and Security TVR60 serii TruVision - 8 szt. 7. Skrętka kat.6 mb. 1200 8. Przewód YDY 3X1,5mm2 mb. 300 9. Rura karbowana fi 38 mb. 600 10. Wykucie, zaprawienie i pomalowanie bruzd oraz położenie okablowania m. 100 11. Pomalowanie ściany (farba kolorowa - beżowa) m2 200 12. Przewód koncentryczny typu RG 59 mb. 200 13. System satelicki (dla 32 kamer) oparty o krosownicę LTC 8600, wersja oprogramowania 7.80. kpl. 1 14. Switch PoE z możliwością podłączenia światłowodu - 24 portowy szt. 1 15. Rejestrator hybrydowy z dyskami twardymi min. 8 TB współpracujący z urządzeniami znajdującymi się na wyposażeniu CCTV firmy UTC Fire and Security szt. 1 16. Szafa Rack 19 wysokość 2000 mm głębokość 570 mm + 5 półek szt. 1 17. Oświetlacz podczerwieni do 80m, kąt 90 stopni, 220V zewnętrzny - 5 szt. 18. mechaniczne przebijanie otworów w ścianach, stropach z cegły o długości przebicia do 1 m. -śr. rury garbowanej fi 38 otw. 8 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) podłączenia UPS-ów do istniejącej instalacji systemu CCTV, b) montażu dysków twardych w rejestratorach cyfrowych, oraz ponownego uruchomienia i skonfigurowania rejestratorów, c) rozprowadzenia instalacji CCTV w miejscach wskazanych przez użytkownika, d) montażu i uruchomienia dostarczonych kamer CCTV w wyznaczonych miejscach budynku MNP oraz przyłączenia 3 kamer analogowych do nowego okablowania a także podłączenia oświetlaczy podczerwieni do ww kamer, e) pomalowania pomieszczenia na kolor taki jaki był przed wykonanymi pracami, f) ustawienia szafy Rack, zaprogramowania krosownicy wraz z systemem satelickim dla 32 kamer, oraz podłączenia i zaprogramowania rejestratora. 3) Wytyczne ogólne: Zamawiający wymaga: a) udzielenia 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia (Gmach Główny i Zamek w Gołuchowie), b) wykonania dokumentacji powykonawczej wszystkich systemów w formie pisemnej, w trzech egzemplarzach, c) przekazania instalacji alarmowej po dwu tygodniowej eksploatacji próbnej. 4) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie podłączony dostarczony sprzęt elektroniczny - w Gmachu Głównym Galerii Malarstwa i Rzeźby al. Marcinkowskiego 9 w Poznaniu, oraz na Zamku w Gołuchowie, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty z p. Wojciechem Smokowskim - Z-cą Szefa Ochrony, tel. 61 856-80-04. 5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania nazw producentów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt nie może być gorszy pod względem jakościowym i technicznym, od tego który wymaga Zamawiający. Ponadto sprzęt taki musi spełniać funkcję, jakiej ma służyć i musi być kompatybilny z pozostałymi urządzeniami tak aby zespół zamontowanych urządzeń dawał zamierzony efekt. W przypadku złożenia oferty równoważnej konieczne jest dołączenie do oferty specyfikacji technicznej równoważnego urządzenia w celu umożliwienia weryfikacji zgodności z przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia prowadzonych w formie zabezpieczenia technicznego (zgodnie z art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zmianami)).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jeden raz dostarczył i podłączył urządzenia systemu SAP, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto, oraz przynajmniej jeden raz dostarczył i podłączył urządzenia systemu CCTV, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają przynajmniej licencje pierwszego stopnia w zakresie zabezpieczenia technicznego, oświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (od 1.03.2011r. Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utratą zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia z dnia 1 grudnia 2008r (Dz. U. Nr 229, poz. 1528).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) terminów wykonania niniejszej umowy z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć, w chwili zawarcia umowy, w szczególności w przypadku: a) wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, b) wystąpienia siły wyższej, c) zawieszenia wykonywania prac przez Zamawiającego na skutek stwierdzonych nieprawidłowości przy wykonywaniu przedmiotu niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnp.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja zamówień publicznych, pok. nr 209 al. Marcinkowskiego 9, 61 - 745 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 10:30, miejsce: sekretariat MNP Al. Marcinkowskiego 9, 61 - 745 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.