Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-02
Jelenia Góra: Informatyzacja SPZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze -wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (zintegrowana instalacja telefoniczna i komputerowa) .
Numer ogłoszenia: 168231 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informatyzacja SPZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze -wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (zintegrowana instalacja telefoniczna i komputerowa) ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Informatyzacja SPZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze -wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (zintegrowana instalacja telefoniczna i komputerowa)- zgodnie z danymi wyszczególnionymi w załączniku nr 8 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : 3000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , (na potwierdzenie należy dołączyć wykaz min. dwóch wykonanych dostaw o wartości min. 250000,00 zł brutto ( każda) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - za spełnienie tego wymogu zostaną uznane tylko te zamówienia , które rozpoczęto i zakończono w okresie w ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ Zamawiający będzie posługiwał sie kryteriami : spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ oraz dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - na podstawie załączonego wzoru , zał. nr 1, b)potwierdzenie wniesienia wadium, c)ofertę cenową - zgodnie z załączonym formularzem ofertowym , zał. nr 1 , d)niezbędne atesty i dopuszczenia wymagane prawem na oferowany sprzęt - zgodnie ze szczegółowym opisem technicznym ( wymagania gwarancyjne), e)określenie terminu realizacji usługi / dostawy - należy uzupełnić w formularzu -załącznik nr 1 , f) określenie warunków gwarancji i serwisu wg. formularza - zał. nr 1, g)określenie terminu instalacji i uruchomienia wg. formularza - zał. nr 1 h)określenie terminu i sposobu płatności: przelew min. 30 dni ; płatne w dwóch równych ratach, pierwsza rata płatna w terminie 30 dni po zakończeniu zadania , druga w terminie do 30 dni od daty płatności pierwszej raty, po dostawie instalacji i uruchomieniu, potwierdzonych obustronnie podpisanym protokołem zdawczo - odbiorczym oraz spełnieniu wszystkich warunków umownych, na podstawie faktury VAT )- należy wpisać do formularza oferty zał. nr 1 , i) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, j) oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy PZP - ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 2 ), k) oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 3 ), l) wykaz wykonanych dostaw, usług ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), ł) wypełniony formularz art. 36 ust.4 Pzp - ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 5), m) wypełniony formularz art. 44 Pzp - ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 6 ), n) zaakceptowany wzór umowy - (zgodnie z załączonym formularzem, załącznik nr 7 ) Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ SZPITAL WOJEWÓDZKI ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra- Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024 (niski parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO - SEKRETARIAT SZPITALA poik. 171.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej:Priorytet 8 Modernizacja Infrastruktury Ochrony Zdrowia na Dolnym Śląsku RPO dla Woj. Dolnośląskiego na lata 2007-2013...
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- KPN/13/2024 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w formule "zaprojektuj - wybuduj - wyposaż"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont odcinków drogi powiatowej (dawna DW366)" - w ramach zadania opisanego w OPZ.
- KPN/12/2024 "Kontynuacja realizacji robót budowlanych III etapu inwestycji: Centrum Przyrodniczo-Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego Pałac Sobieszów - Etap III/C - Wnętrza Spichlerza
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Usługa monitorowania w trybie ciągłym systemów teleinformatycznych oraz sieci Ministerstwa Sportu i Turystyki (SOC) oraz reagowania na pojawiające się zdarzenia (NOC)
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie
- 41.24Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa stanu ochrony zdrowia poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu......"
- "Modernizacja sieci elektrycznej w SOSW w Nowogardzie".
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.