To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-17
Poznań: Roboty uzupełniające do zamówienia nr NT.2.212.11.2015 - wykonanie prac naprawczych oraz modernizacji instalacji oświetlenia awaryjnego oraz sieci teleinformatycznej na INEA Stadionie w Poznaniu ul. Bułgarska 1
Numer ogłoszenia: 168227 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157947 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8357901, faks 61 8334651.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające do zamówienia nr NT.2.212.11.2015 - wykonanie prac naprawczych oraz modernizacji instalacji oświetlenia awaryjnego oraz sieci teleinformatycznej na INEA Stadionie w Poznaniu ul. Bułgarska 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty uzupełniające do zamówienia nr NT.2.212.11.2015 - wykonanie prac naprawczych oraz modernizacji instalacji oświetlenia awaryjnego oraz sieci teleinformatycznej na INEA Stadionie w Poznaniu ul. Bułgarska 1.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 13.24.13.00 - 13.24.13.00 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENEA LOGISTYKA sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180328,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211648,78
Oferta z najniższą ceną: 211648,78 / Oferta z najwyższą ceną: 211648,78
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wszczęte postępowanie wyczerpuje przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych : zamówienie zostało wszczęte w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,( umowa na Prace naprawcze instalacji oświetlenia awaryjnego oraz sieci teleinformatycznej na INEA Stadionie w Poznaniu, ul. Bułgarska 17 została zawarta w dniu 04.05.2015r. ); zaproszenie skierowane zostało do Wykonawcy zamówienia podstawowego ( ENEA LOGISTYKA sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań) wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego stanowi, nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, -przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; -zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; -zamówienia uzupełniające było przewidziane w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; -zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Przeglądy konserwacyjne, naprawy i utrzymanie techniczne instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie drogi podziemnej ul. Hasa oraz w tunelu Trasy W-Z w Łodzi.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.