eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa sprzętu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Katowice: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 168213 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277014 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę: 15 szt. drukarek laserowych monochromatycznych A4 z dupleksem, 1 szt. drukarki laserowej kolorowej A4 z dupleksem, 12 szt. drukarek przenośnych do notebooka, 2 szt. skanerów A4 z podajnikiem, 10 szt. komputerów stacjonarnych typ I, 2 szt. komputerów stacjonarnych typ II, 9 szt. komputerów przenośnych typ I, 6 szt. komputerów przenośnych typ II, 60 szt. monitorów komputerowych, 17 szt. monitorów komputerowych panoramicznych oraz 129 szt. modułów pamięci RAM do komputerów posiadanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, w pełni wartościowy i nadający się do używania zgodnie z jego przeznaczeniem. Oferowany sprzęt winien posiadać deklaracje zgodności CE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca wraz z każdą drukarką dostarczy kompletny zestaw materiałów eksploatacyjnych umożliwiających korzystanie z urządzenia natychmiast po dostawie. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe, tego samego producenta co urządzenie. Nie dopuszcza się stosowania materiałów startowych. Pod pojęciem dupleks użytym w opisie drukarek laserowych (pkt 1 i pkt 2 formularza opis przedmiotu zamówienia) należy rozumieć funkcję automatycznego wydruku dwustronnego (bez ingerencji użytkownika). Moduły pamięci RAM objęte przedmiotem zamówienia zamawiane są dla konkretnych posiadanych już przez Zamawiającego komputerów. Zamawiający nie określa (nie wskazuje) producentów (pochodzenia) zamawianych pamięci RAM. Istotne jest, aby zaoferowane przez Wykonawcę pamięci RAM współpracowały bezkolizyjnie z komputerami, dla których są zamawiane. Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu równoważnego do opisanego w SIWZ, w zakresie, w jakim wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, a także w zakresie wskazanych norm (certyfikatów, standardów) z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 196290 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WASKO S.A., ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 196290
  • Oferta z najniższą ceną: 196290 oferta z najwyższą ceną: 242278
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.