eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa 6 sztuk pojazdów typuQUAD z przyczepą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Szczecin: Dostawa 6 sztuk pojazdów typu: QUAD z przyczepą.
Numer ogłoszenia: 168187 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 6 sztuk pojazdów typu: QUAD z przyczepą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Wydziału Transportu KWP w Szczecinie, ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin.6 sztuk pojazdów typu: QUAD z przyczepą. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w Wymaganiach Technicznych obejmujących: rozdział I - Wymagania ogólne - załącznik do siwz nr 2, rozdział II - Podstawowe wymagania pojazdu typu QUAD - załącznik do siwz nr 3, rozdzial III - Podstawowe wymagania przyczepy do przewozu QUADA - załącznik do siwz nr 4, rozdział IV - Podstawowe wymagania gwarancyjne pojazdu typu QUAD - załącznik do siwz nr 5, rozdział V - Wymagania dotyczące adaptacji pojazdu bazowego typu QUAD na policyjną wersję oznakowaną - załącznik do siwz nr 6,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń , zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp zawartych w załączniku nr1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik do siwz nr 1). 2.Wypełniony/uzupełniony i podpisany formularz Podstawowe wymagania pojazdu typu QUAD - rozdział II.1 - kolumna E - oferowane parametry (załącznik do siwz nr 3), 3.Wypełniony -uzupełniony i podpisany formularz Podstawowe wymagania przyczepy do przewozu QUADA - w rozdziałach: III.1; III.2 - kolumny E - oferowane parametry (załącznik do siwz nr 4), 4.Wypełniony i podpisany formularz Podstawowe wymagania gwarancyjne pojazdu tupu QUAD, w rozdziałach: IV.1 i IV.2 - kolumny E - oferowane parametry (załącznik do siwz nr 5), 5.Wykaz autoryzowanych stacji obsługi (stacji serwisowych) pojazdu QUAD na terenie Polski, wraz z danymi teleadresowymi. 6.Oświadczenie o zobowiązaniu dokonania bezpłatnego instruktażu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu, dodatkowego wyposażenia i zainstalowanych urządzeń oraz bezpłatnych konsultacji przy montażu instalacji antenowej a także zasilania urządzeń łączności radiowej, lub innego sprzętu służbowego. 7.Kserokopię wyciągu ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy, stanowiący przedmiot oferty. 8.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 9.Umowę spółki cywilnej (dotyczy tylko s.c.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/907/Szczegoly_ogloszen.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Plac Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, pok. 302, Zespół ds. Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Plac Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, pok. 302, Zespół ds. Zamówień Publicznych...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.