eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Wykonanie remontu ulicy Poznańskiej w Łomży na odcinku 788,33 m od granicy pasa kolejowego w kierunku ul. Poligonowej z wyłączeniem odcinka obejmującego most na rzece Łomżyczce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Łomża: Wykonanie remontu ulicy Poznańskiej w Łomży na odcinku 788,33 m od granicy pasa kolejowego w kierunku ul. Poligonowej z wyłączeniem odcinka obejmującego most na rzece Łomżyczce
Numer ogłoszenia: 168148 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ulicy Poznańskiej w Łomży na odcinku 788,33 m od granicy pasa kolejowego w kierunku ul. Poligonowej z wyłączeniem odcinka obejmującego most na rzece Łomżyczce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Poznańskiej w Łomży na odcinku 788,33 m od granicy pasa kolejowego do ul. Poligonowej, a dokładnie do połączenia z odnowioną nawierzchnią na wysokości zatoki autobusowej przed skrzyżowaniem z ul. Poligonową z wyłączeniem odcinka 9,9 m obejmującego most na rzece Łomżyczce wraz wykonaniem remontu skrzyżowania z ul. Akademicką. Remont ulicy Poznańskiej będzie polegał na: - wykonaniu nowej jezdni o szer. 10,00 m z poszerzeniem do 12,5 m w rejonie dojazdu do przejazdu kolejowego i wykonaniu nowego skrzyżowania z ulicą Akademicką o pełnej nowej konstrukcji, z tym że na dojeździe do mostu (odcinki o długości ok. 10 m ze zwężeniem do 7 m z każdej strony mostu) będzie remont częściowy, - wykonaniu zatok autobusowych, - wykonaniu chodników, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, zjazdów na posesje, - budowie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Akademicką, - budowie dodatkowych punktów oświetlenia drogowego oraz przebudowie odcinków linii kablowych oświetlenia drogowego i odcinków linii kablowej SN 15 kV, - przebudowie elementów kanalizacji deszczowej i 2 odcinków wodociągu. Główny zakres robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe jezdni, wjazdów i chodników oraz elementów kanalizacji deszczowej . 2. Wykonanie nowej jezdni o pełnej nowej konstrukcji i nawierzchni z betonu asfaltowego: w tym warstwa ścieralna gr. 5 cm, warstwa wiążąca gr. 8 cm, podbudowa zasadnicza gr. 10 cm, na podbudowie pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm i na warstwie odsączającej z piasku gr. 25 cm o łącznej powierzchni 9146,00 m2 . 3. Wykonanie remontu nawierzchni istniejącej w rejonie mostu (frezowanie śr. 6 cm i wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej) o łącznej powierzchni 205,60 m2 . 4. Wykonanie 2 zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej wys. 16 cm o łącznej powierzchni 192,80 m2 . 5. Wykonanie chodników z kostki betonowej Polbruk szarej o gr. 6 cm i łącznej powierzchni 2118,00 m2 6. Wykonanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej Polbruk kolorowej bez fazki o gr. 6 cm i łącznej powierzchni 286,00 m2 7. Wykonanie ciągu pieszo-rowerowego z kostki betonowej Polbruk kolorowej bez fazki o gr. 6 cm i łącznej powierzchni 496,00 m2 8. Wykonanie zjazdów z kostki betonowej Polbruk gr 8 cm o łącznej pow. 882,00 m2 . 9. Budowa dodatkowego oświetlenia ulicy obejmującego wykonanie linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 o długości 128 m, linii uziemiającej - bednarka długości 70 m, wykonanie trzech punktów świetlnych - postawienie 2 słupów wys. 12 m typu ORION P z wysięgnikiem 1,5m i postawienie 1 słupa wys. 12 m typu AGENA P z wysięgnikiem 0,3/6 m oraz montaż na nich opraw typu OUSa-250 z lampami sodowymi o SON-TPP 250 W. Przebudowa istniejących linii kablowych nn - 64 m, przełożenie kabla SN-15kV - 33 m, zabezpieczenie linii SN-15kV rurami osłonowymi - 90 m, zabezpieczenie istniejących kabli nn (oświetleniowych) rurami osłonowymi - 116 m, zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych rurami osłonowymi - 16 m, pomiary elektryczne linii kablowych. 10. Wykonanie sygnalizacji świetlnej obejmującej: budowę kanalizacji kablowej -114 m, budowę linii uziemiającej bednarka - 125 m, budowę linii sygnalizacyjnych - 498 m, budowę linii zasilających - 96 m, budowa i montaż szafy sterującej - 1 szt. budowa studni kablowych SK-1 - 6 szt. budowa i montaż masztów sygnalizacyjnych do latarń sygnałów ulicznych - 8 szt. budowa i montaż sygnalizatorów z wysięgnikiem - 3 szt. budowa i montaż latarń sygnałow ulicznych LED - 14 szt. budowa i montaż kamer detekcji - 3 szt. 11. Wykonanie kanału deszczowego z rur betonowych wipro o średnicy 300 mm i długości 29 m, wykonanie przykanalików z rur betonowych wipro o średnicy 200 mm i łącznej długości 280 m, wykonanie studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm - 3 szt. (w tym 1 szt. na istniejącym kanale), wykonanie wpustów deszczowych z rur betonowych wipro o średnicy 500 mm - szt 30. 12. Przebudowa odcinków wodociągu z rur PE Dn 160 mm - 11,0 m i Dn 110 mm - 16,5 mb, przebudowa hydrantu naziemnego - 1 szt. 13. Regulację pionową studzienek na kanalizacji sanitarnej i deszczowej z kompleksowym ich remontem, wymianą płyt nastudziennych i włazów - 32 szt. 14. Kompleksowy remont i regulację pionową studzienek na wszystkich innych istniejących urządzeniach podziemnych. 15. Plantowanie, humusowanie i obsianie trawą skarp - 68,75 m. 16. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego ulicy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonanie remontu odcinka ulicy Poznańskiej o długości 19,27 m, który znajduje się na działce nr 40385 stanowiącej pas kolejowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 40 000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 06.07.2011r. do godz. 09:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa lub przebudowa ulic obejmująca roboty drogowe, wykonanie sieci kanalizacyjnych oraz budowę lub przebudowę oświetlenia lub linii energetycznych kablowych), z których jedna musi być o wartości brutto min. 2.000.000 zł i dwie o wartości brutto min. 1.000.000 zł.. Zamawiający nie wymaga, aby każda z wykazanych robót zawierała jednocześnie wszystkie w/w zakresy robót, wymaga natomiast aby w każdej wystąpiły dwie branże, z których jedna musi być drogowa o wartości min. 70 % wskazanych wartości robót tj. w jednej roboty drogowe muszą być o wartości min. 1.400.000 zł, a w dwóch pozostałych o wartości min. 700.000 zł. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Wykazu robót i dokumentów potwierdzających, że wyszczególnione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oswiadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej po jednej osobie, które posiadają kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych kanalizacyjnych, budowy dróg oraz w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należą do właściwych izb samorządu zawodowego oraz mają doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami budowlanymi. Osoba do kierowania robotami elektrycznymi musi mieć ponadto uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatacje urządzeń elektroenergetycznych. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie: - dostarczonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako: kierownik budowy i kierownicy robót w poszczególnych branżach posiadają wymagane uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) - w specjalnościach i zakresie odpowiednim do funkcji, należą do właściwych izb samorządu zawodowego oraz każda z tych osób ma min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz, że kierownik robót elektrycznych ma uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatacje urządzeń elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 1.000.000. zł. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel (po uwzględnieniu ewentualnej franszyzy redukcyjnej). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie: - dostarczonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i - dostarczonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołaczyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów. 2. Kosztorysy uproszczone. 3 Harmonogram rzeczowo-finansowy. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo dla podmiotu wiodącego do reprezentowania ich w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego zakończenia robót, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających czy szczególnie utrudniających prowadzenie robót (długotrwałe opady deszczu, burze, zbyt niskie temperatury na prowadzenie robót).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lomza.pl.bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, pok. 217, II piętro. Cena SIWZ w wersji papierowej 100 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, pok. 102 (sekretariat Zastępców Prezydenta Miasta), I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie planowane jest do realizacji w ramach projektu: Remont ulicy Poznańskiej od AL. Legionów do ul Poligonowej- dofinansowanego z budżetu Państwa z Programu Wieloletniego pod nazwą: Narodowy program przebudowy dróg lokalnych 2008-2011. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki pochodzące z budżetu Państwa nie zostaną mu przyznane, lub będą przyznane w niższej wysokości niż planował zamawiający..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.