eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wyposażenia do obsługi obiektów oraz łodzi w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Wrocław: Dostawa wyposażenia do obsługi obiektów oraz łodzi w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I
Numer ogłoszenia: 168139 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do obsługi obiektów oraz łodzi w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia do obsługi obiektów oraz łodzi w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obsługi obiektów oraz łodzi w ramach Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I. 2. Dostarczone towary muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz zgodne z opisem. Zamawiający w zał. nr 03 do SIWZ przedstawił minimalne parametry techniczne towarów, które spełniałyby założone wymagania techniczne i jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do budynku socjalno-gospodarczego znajdującego się na terenie miasta Nysa w czasie godzin pracy Zamawiającego tj. w godzinach od 700 do 15 00 od poniedziałku do piątku. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w n/w terminach: 1) wyposażenie obiektów - dot. poz. 21 do 23 oraz 27 do 34 tabeli wg pkt. 11.1 zał. nr 03 Opis przedmiotu zamówienia - do dnia 10.12.2015r. 2) pozostałe towary opisane w tabelach w pkt. 11.1 oraz 11.2 zał. nr 03 Opis przedmiotu zamówienia - do dnia ... (kryterium oceny ofert, zgodnie z ofertą Wykonawcy, lecz nie dłużej niż do dnia 18.12.2015r.). 5. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera: Zał.03 - Opis przedmiotu zamówienia; Zał.03.1 Rys.rozmieszcz.drzwi balkonowych; Zał.03.2 - Zdj. brodzików; Zał.03.3 - Rys. rozmieszcz. uchwytów WC; Zał.04 -Formularz cenowy Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 24 m-ce licząc od daty odbioru końcowego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00 - Narzędzia 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 39.52.57.00 - Pasy ratunkowe 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 38.11.00.00 - Przyrządy nawigacyjne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.64.20.00 - Elektroniczna aparatura do wykrywania 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 39.83.00.00 - Środki czyszczące 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. Należy wypełnić załączony wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 01 do SIWZ oraz załączniki: 1a-Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1b-Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 1d-Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy) 1e-Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 lit. d Ustawy Pzp. Oferta cenowa winna być podana w wypełnionym formularzu ofertowym. Formularz ofertowy oraz załącznik nr 1a oraz 1e należy przedstawić w oryginale. Załącznik nr 1b, oraz 1d (jeżeli dotyczy) do Formularza ofertowego należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku Wykonawców występujących wspólnie) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wyceniona tabela Formularza cenowego Wykonawca winien ją opracować w układzie zgodnym z układem tabeli Formularza cenowego, stanowiącego zał. nr 04 do SIWZ. Dokument ten winien posiadać datę sporządzenia, podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument należy przedstawić w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 91
  • 2 - Termin wykonania zamówienia ( z wyłącz. poz. 21-23 oraz 27-34 tabeli - Zał. nr 03 pkt. 11.1), gdzie wymagany termin do - 9

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia do umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 02 do SIWZ. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w Umowie do dokonywania określonych czynności, nie stanowią zmiany Umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie, wraz z załącznikiem w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru. 3. Zgodnie z postanowieniami SIWZ, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 4. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 5 poniżej mogą nastąpić pod następującymi warunkami: a) zmiany zostaną dokonane na piśmie w formie aneksu do Umowy, b) okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany zostaną wskazane w preambule aneksu do Umowy, c) konieczność dokonania zmian uzasadniona będzie, co najmniej jedną z okoliczności wymienionych w ust. 5 poniżej. 5. Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia, co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) wystąpienia zaakceptowanej przez Zamawiającego uzasadnionej konieczności zmiany terminu wskazanego w Umowie, w tym terminu wykonania przedmiotu Umowy, spowodowaną w szczególności zmianą terminów realizacji Projektu, okresu kwalifikowania wydatków lub okresu obowiązywania Umowy na dofinansowanie, 2) dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności: a) może obniżyć koszt realizacji przedmiotu Umowy, b) może przyczynić się do podniesienia bezpieczeństwa wykonania przedmiotu Umowy, c) może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu Umowy, d) może przyczynić się do usprawnienia, podniesienia efektywności, korzystnego dla Zamawiającego skrócenia terminu realizacji wykonania przedmiotu Umowy, 3) gdy zmiany Umowy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego Umowy, numeracji jednostek redakcyjnych, śródtytułów lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy, 4) w przypadku uchwalenia lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego lub miejscowego oraz wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych Funduszu Spójności, a także zmiana decyzji administracyjnych, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu ogłoszenia postępowania, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian Umowy, w szczególności dotyczy to zmiany ustawowej stawki VAT, 5) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy wynikać będzie z umów, wytycznych, zaleceń, decyzji lub innych dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucje finansujące Projekt, 6) w przypadku zmiany, rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub stwierdzenia nieważności Umowy na dofinansowanie, 7) w przypadku nieotrzymania, uchylenia, zmiany, cofnięcia lub stwierdzenia nieważności Decyzji Komisji Europejskiej o udzieleniu dofinansowania Projektu 8) podczas wykonania przedmiotu Umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania albo aktualizacji poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy, 9) obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta, 10) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych, 11) zmiana typu oferowanych towarów: zmiana jest dopuszczalna, jeżeli przed terminem dostawy zostanie zmodyfikowany lub wycofany z rynku bądź wystąpi przejściowy brak danego artykułu - wówczas może nastąpić zamiana na inny równoważny o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach technicznych, 12) w przypadku zaistnienia innej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć na etapie zawierania Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.rzgw.gov.pl; bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 16 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata: 11,48 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.:Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej -Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet III: Zarządzanie zasobami i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.