eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczkowice › Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach systemów wspomagających zarządzanie i monitorowanie dla Jednostki Realizującej Projekt -Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Buczkowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Buczkowice: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach systemów wspomagających zarządzanie i monitorowanie dla Jednostki Realizującej Projekt -Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Buczkowice.
Numer ogłoszenia: 168111 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Buczkowice , ul. Lipowska 730, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990066 w. 15, 39, faks 033 4990066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach systemów wspomagających zarządzanie i monitorowanie dla Jednostki Realizującej Projekt -Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Buczkowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW 1 - 4 szt.: 1. Płyta główna: Raid 1, Grafika zintegrowana, DVI, Karta sieciowa, USB, AUDIO. 2. Procesor: 2 rdzenie, 2048-3072 KB pamięci podręcznej L2. 3. Pamięć: Nie mniej niż 2GB RAM, nie więcej niż 3 GB, tryb dwukanałowy. 4. Dyski: 2 x HDD (Raid 1), nie mniej niż 160 GB, nie mniej niż 8 MB Cashe, 7400 obr/min. 5. Nagrywarka DVDRW. 6. Klawiatura przewodowa, standard, profil niski, z podstawką pod nadgarstki, połączenie USB. 7. Mysz przewodowa optyczna/laserowa nie mniej niż 800 dpi, połączenie USB. 8. Obudowa stojąca ATX, panel przedni USB, Słuchawki, Mic. 9. Zasilacz PFC, AFC. 10. Monitor 22cale, proporcje 16:10, DVI, norma ENERGY STAR. 11. UPS. 12. Czytnik kart. 13. Listwa zasilająca. 14. System operacyjny: Windows Vista 32-bit SP1 upgrade do Windows 7 32-bit. 15. Pakiet biurowy MS OFFICE PRO 2007 OEM + nośnik instalacyjny. 16. Microsoft Project 2007 OEM (1 licencja). ZESTAW 2 - 1 SZT.: 1. Płyta główna: Raid 1, Karta sieciowa, USB, AUDIO, PCI-Express. 2. Procesor: 4 rdzenie, nie mniej niż 6144 KB pamięci podręcznej L3. 3. Pamięć: 3 GB, tryb trójkanałowy. 4. Karta graficzna z przeznaczeniem do pracy w aplikacjach graficznych, PCI-Express. 5. Dyski: 2 x HDD (Raid1) nie mniej niż 320 GB, nie mniej niż 16MB Cashe, 7400 obr/min. 6. Nagrywarka DVDRW. 7. Klawiatura przewodowa, standard, profil niski, z podstawką pod nadgarstki, połączenie USB. 8. Mysz przewodowa optyczna/laserowa nie mniej niż 800 dpi, połączenie USB. 9. Obudowa stojąca ATX, panel przedni USB, Słuchawki, Mic. 10. Zasilacz PFC, AFC. 11. Monitor 22cale, proporcje 16:10, DVI, norma ENERGY STAR. 12. UPS. 13. Czytnik kart. 14. Listwa zasilająca. 15. System operacyjny: Windows Vista 32-bit SP1 upgrade do Windows 7 32-bit. 16. Pakiet biurowy MS OFFICE PRO 2007 OEM + nośnik instalacyjny. 17. AUTOCAD 2009 pełna wersja. 18. Microsoft Project 2007 OEM. Urządzenie laserowe wielofunkcyjne: 1. Rozmiar kopii: A3-A6R. 2. Prędkość kopiowania nie mniej niż 20 kopii na minutę. 3. Rozdzielczość kopiowania nie mniej niż 600x600 dpi. 4. Drukowanie kolorowe. 5. Fax. 6. Skaner. 7. Ciągłe kopiowanie 1-999 kopii. 8. Zoom 25-400%. 9. Podawanie papieru: - 1 kaseta A3 - 1 kaseta A4 - podajnik ręczny 10. Dupleks. 11. Średnie obciążenie miesięczne 10.000 kopii. Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. 1. Rozmiar kopii: A4. 2. Prędkość kopiowania nie mniej niż 16 stron na minutę. 3. Rozdzielczość kopiowania nie mniej niż 600x600 dpi. 4. Średnie obciążenie miesięczne 1.000 kopii. Drukarka laserowa - 1 szt. 1. Rozmiar kopii: A4. 2. Prędkość kopiowania nie mniej niż 16 stron na minutę. 3. Rozdzielczość kopiowania nie mniej niż 600x600 dpi. 4. Średnie obciążenie miesięczne 1.000 kopii. Telefon - 5 szt.: 1. Wyświetlacz. 2. Wyświetlanie numeru przychodzącego. 3. Długi czas rozmów. 4. Książka telefoniczna. 5. Powtarzanie ostatnio wybieranego numeru. 6. Telefonu muszą współpracować z centralą telefoniczną PLATAN Alfa plus Aparat cyfrowy: 1. Szerokokątny obiektyw nie mniej niż z 20-krotnym zbliżeniem. 2. Optyczny stabilizator obrazu. 3. Matryca o rozdzielczości nie mniej niż 10 megapikseli. 4. Szybkie fotografowanie w trybie ciągłym w pełnej rozdzielczości. 5. Technologia wykrywania twarzy. 6. Eliminowanie rozmycia obrazu. 7. Duży wyświetlacz LCD. 8. Optymalny kontrast. Przenośna pamięć zewnętrzna (pendrive) - 5 szt. minimum 2 GB.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez wszystkich uczestników ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) t.j. wykonać w okresie ostatnich 3 lat , przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 2)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez wszystkich uczestników ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). c) wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Buczkowice ul.Lipowska 730 , 43-374 Buczkowice biuro 14a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Buczkowice ul.Lipowska 730, 43-374 Buczkowice biuro nr 4 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.