eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Obsługa techniczna i naprawa bieżąca pojazdów samochodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Łask: Obsługa techniczna i naprawa bieżąca pojazdów samochodowych
Numer ogłoszenia: 16810 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6770900, faks 043 6770709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa techniczna i naprawa bieżąca pojazdów samochodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie obsług technicznych w ramach okresowych przeglądów przebiegowych i technicznych oraz wykonywanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych Zamawiającego wg opisu poszczególnych części wraz z wykorzystaniem montowanych w czasie napraw serwisowych części zamiennych na pojazdach samochodowych eksploatowanych w Jednostce Wojskowej 1158. Zamówienie podzielono na pięć części, zgodnie z opisem w formularzu cenowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.31.00-1, 50.11.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 270,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. dla części I - 120,00 PL, 1.2. dla części II - 60,00 PLN, 1.3. dla części III - 290,00 PLN, 1.4. dla części IV - 200,00 PLN, 1.5. dla części V - 600,00 PLN, 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: wadium na Obsługę techniczną i naprawę bieżącą pojazdów samochodowych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 21.01.2013r. do godz. 11:00. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.9., Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 5.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Z zastrzeżeniem pkt 8.9. zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy 6.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6.2. który został wykluczony z postępowania, 6.3. którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8.2 i 8.8.3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż 1. posiada uprawnienia Autoryzowanej stacji Obsługi (ASO) dla danego typu pojazdów w części zamówienia I, II, III, V. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, na potwierdzenie warunku o posiadaniu niezbędnej fachowej wiedzy do wykonania napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów zgodnie z technologią producenta poszczególnych marek pojazdów - Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż 1. posiada stacjonarne warsztatów naprawczych, oprzyrządowania i wyposażenia oraz, że personel wykonujący naprawy i obsługi został przeszkolony w zakresie napraw i realizacji obsługi technicznych pojazdów - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. posiada własny potencjał techniczny, umożliwiającego badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. posiada własny potencjał techniczny, umożliwiający odholowanie i przewiezienie uszkodzonego sprzętu Zamawiającego z miejsca awarii do własnego warsztatu naprawczego w formie kserokopii dowodu rejestracyjnego holownika bądź lawety potwierdzonej, za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż 1. posiada stacjonarne warsztatów naprawczych, oprzyrządowania i wyposażenia oraz, że personel wykonujący naprawy i obsługi został przeszkolony w zakresie napraw i realizacji obsługi technicznych pojazdów - Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wzór umowy parafowany przez Wykonawcę - z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 3 do SIWZ; 3. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ; 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 5. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; 6. potwierdzenie wniesienia wadium. 7. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści punktu 6. niniejszej specyfikacji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1158 ul. 9-go Maja 95 98-100 Łask.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy do dnia 21.01.2013 r. do godz. 11:00 składać osobiście w kancelarii jawnej w budynku sztabu jednostki pokój nr 127..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa techniczna i naprawa pojazdów OPEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie obsług technicznych w ramach okresowych przeglądów przebiegowych i technicznych oraz wykonywanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych Zamawiającego wg opisu poszczególnych części wraz z wykorzystaniem montowanych w czasie napraw serwisowych części zamiennych na pojazdach samochodowych eksploatowanych w Jednostce Wojskowej 1158. Zamówienie podzielono na pięć części, zgodnie z opisem w formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa techniczna i naprawa pojazdów FORD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie obsług technicznych w ramach okresowych przeglądów przebiegowych i technicznych oraz wykonywanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych Zamawiającego wg opisu poszczególnych części wraz z wykorzystaniem montowanych w czasie napraw serwisowych części zamiennych na pojazdach samochodowych eksploatowanych w Jednostce Wojskowej 1158. Zamówienie podzielono na pięć części, zgodnie z opisem w formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa techniczna i naprawa pojazdów FIAT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie obsług technicznych w ramach okresowych przeglądów przebiegowych i technicznych oraz wykonywanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych Zamawiającego wg opisu poszczególnych części wraz z wykorzystaniem montowanych w czasie napraw serwisowych części zamiennych na pojazdach samochodowych eksploatowanych w Jednostce Wojskowej 1158. Zamówienie podzielono na pięć części, zgodnie z opisem w formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa techniczna i naprawa autobusów SOLBUS, AUTOSAN-LIDER, AUTOSAN H10, STAR THEMA (KAPENA).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie obsług technicznych w ramach okresowych przeglądów przebiegowych i technicznych oraz wykonywanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych Zamawiającego wg opisu poszczególnych części wraz z wykorzystaniem montowanych w czasie napraw serwisowych części zamiennych na pojazdach samochodowych eksploatowanych w Jednostce Wojskowej 1158. Zamówienie podzielono na pięć części, zgodnie z opisem w formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa techniczna i naprawa pojazdów IVECO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie obsług technicznych w ramach okresowych przeglądów przebiegowych i technicznych oraz wykonywanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych Zamawiającego wg opisu poszczególnych części wraz z wykorzystaniem montowanych w czasie napraw serwisowych części zamiennych na pojazdach samochodowych eksploatowanych w Jednostce Wojskowej 1158. Zamówienie podzielono na pięć części, zgodnie z opisem w formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.