eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa oprogramowania do dyspozytorni w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w ramach systemu wspomagania decyzji, transmisji danych i lokalizacji karetek. Dostawa i montaż w ambulansach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu defibrylatorów do transmisji EKG oraz systemu do odbioru transmisji EKG w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym. Inne Dostawa (głowa dorosłego do intubacji z przekrojem dróg oddechowych, fantom symulujący urazy, fantom symulujący urazy, głowa niemowlaka do intubacji, fantom dorosłego ALS do zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Elbląg: Dostawa oprogramowania do dyspozytorni w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w ramach systemu wspomagania decyzji, transmisji danych i lokalizacji karetek. Dostawa i montaż w ambulansach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu defibrylatorów do transmisji EKG oraz systemu do odbioru transmisji EKG w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym. Inne Dostawa (głowa dorosłego do intubacji z przekrojem dróg oddechowych, fantom symulujący urazy, fantom symulujący urazy, głowa niemowlaka do intubacji, fantom dorosłego ALS do zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych...
Numer ogłoszenia: 168104 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania do dyspozytorni w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w ramach systemu wspomagania decyzji, transmisji danych i lokalizacji karetek. Dostawa i montaż w ambulansach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu defibrylatorów do transmisji EKG oraz systemu do odbioru transmisji EKG w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym. Inne Dostawa (głowa dorosłego do intubacji z przekrojem dróg oddechowych, fantom symulujący urazy, fantom symulujący urazy, głowa niemowlaka do intubacji, fantom dorosłego ALS do zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: Dostawa oprogramowania do dyspozytorni w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w ramach systemu wspomagania decyzji, transmisji danych i lokalizacji karetek. Pakiet nr 2: Dostawa i montaż w ambulansach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu defibrylatorów do transmisji EKG oraz systemu do odbioru transmisji EKG w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym. Pakiet nr 3: Inne- Dostawa (głowa dorosłego do intubacji z przekrojem dróg oddechowych, fantom symulujący urazy, fantom symulujący urazy, głowa niemowlaka do intubacji, fantom dorosłego ALS do zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych, fantom dziecka do zaawansowanej resuscytacji, fantom niemowlaka ALS do zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3, 33.18.21.00-0, 33.19.70.00-7, 39.16.20.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Opisów produktów, które mają być dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego - dla każdego Pakietu stosownie do zakresu złożonej oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ; Załącznik Nr 2 do SIWZ; Załącznik A do opisu oceny funkcjonalności w Załączniku Nr 2 do SIWZ; Załączniku Nr 3 do SIWZ). 2.Dokumenty dopuszczające zaoferowany sprzęt medyczny do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 z dnia 17 czerwca 2010 r.) 3.Wydruk wyniku testu przeprowadzonego przez Wykonawcę lub wydruk ze strony http://www.spec.org/cpu2006results/rint2006.html z opublikowanymi wynikami testu wskazującymi na oferowany model procesora potwierdzający wydajność w teście SPEC CINT2006 Rate Base nie mniejszą niż 100 punktów . 4.Oświadczenie Wykonawcy , że w przypadku usterki nośnika danych (dysku twardego) w trakcie trwania gwarancji uniemożliwiającej bezpowrotne usunięcie danych bez trwałego zniszczenia nośnika (dysku twardego) , przed oddaniem go do serwisu, Zamawiający zatrzymuje uszkodzony nośnik oraz otrzymuje nowy o parametrach zgodnych z uszkodzonym. Zamiast dokumentów określonych w ppkt. 2 można złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ 2.Wypełnione stosownie do zakresu złożonej oferty Załącznik Nr 1; Załącznik Nr 2; Załącznik Nr 3 do SIWZ . 3.Wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy ( formularz asortymentowo-cenowy ) stosownie do zakresu złożonej oferty uwzględniające ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ -Pakiet Nr 1 ; Załącznik Nr 10 do SIWZ -Pakiet Nr 2; Załącznik Nr 11 do SIWZ -Pakiet Nr 3). 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfiką projektu i wymogami Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa (ENPI CBC) 2007-2013) jakie należy spełnić przy wykonywaniu dostaw realizowanych ze środków Unii Europejskiej oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. 7.Dot.Pakietu Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy, że po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia dla pracowników personelu medycznego Działu Ratownictwa Medycznego WSzZ w Elblągu w zakresie obsługi i eksploatacji. 8.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ . 9.Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia jest kompletny pod względem wymagań Zamawiającego określonych w Załączniku Nr 1;Załączniku Nr 2;Załączniku Nr 3 do SIWZ i po przekazaniu Zamawiającemu gotów do podjęcia działalności. 10.Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy -nie powierzy podwykonawcom. 11.Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty. Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polskim, poświadczonym przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 8 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zgodnie z art. 8 ust. 2 Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie. Zgodnie z art. 8 ust. 3 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania pod warunkiem: a) że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego , b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny , c) ilekroć jest to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na podstawie zmian przepisów prawa, ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian. 2.W przypadku zmian o których mowa w pkt. 1. zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy. 3.Aneks zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przesłany z co najmniej 7 -dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego w celu zapoznania się z jego treścią.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, 82 - 300 Elbląg S.Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych pok. 068.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, 82 - 300 Elbląg Sekretariat pok. 044.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach UMOWY GRANTU - DZIAŁANIA POZA GRANICAMI UNII EUROPEJSKIEJ - Nr ILPR.02.02.00-28-089/10-00 o dofinansowanie projektu: Rozwój nowoczesnych zespołów ratownictwa medycznego polegający na modernizacji infrastruktury, rozbudowie systemów wspomagania decyzji oraz podniesieniu jakości świadczeń medycznych w oparciu o współpracę transgraniczną nr referencyjny projektu Nr ILPR.02.02.00-28-089/10-00 finansowanego z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach PROGRAMU WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ LITWA - POLSKA-ROSJA 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania do dyspozytorni w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w ramach systemu wspomagania decyzji, transmisji danych i lokalizacji karetek o wymaganych parametrach granicznych i na warunkach gwarancji, które zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż w ambulansach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu defibrylatorów do transmisji EKG oraz systemu do odbioru transmisji EKG w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym o wymaganych parametrach granicznych i na warunkach gwarancji, serwisu, szkolenia, które zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Dodatkowe parametry oceniane zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz w Załączniku A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. funkcjonalność systemu do odbioru transmisji EKG - 20
    • 3. funkcjonalność defibrylatorów - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inne - Dostawa (głowa dorosłego do intubacji z przekrojem dróg oddechowych, fantom symulujący urazy, fantom symulujący urazy, głowa niemowlaka do intubacji, fantom dorosłego ALS do zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych, fantom dziecka do zaawansowanej resuscytacji, fantom niemowlaka ALS do zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych) o wymaganych parametrach granicznych i na warunkach gwarancji, które zostały określone w Załączniku Nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.