eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Przebudowa i remont dróg gminnych4-go Marca, Spokojna, Walki Młodych, Sawickiej, Krasickiego, Jaworskiej, Wyzwolenia i Jedności wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Karlinie - etap I. Inwestycja dofinansowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg L

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Karlino: Przebudowa i remont dróg gminnych: 4-go Marca, Spokojna, Walki Młodych, Sawickiej, Krasickiego, Jaworskiej, Wyzwolenia i Jedności wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Karlinie - etap I. Inwestycja dofinansowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
Numer ogłoszenia: 16804 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino , Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117273, faks 094 3117410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg gminnych: 4-go Marca, Spokojna, Walki Młodych, Sawickiej, Krasickiego, Jaworskiej, Wyzwolenia i Jedności wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Karlinie - etap I. Inwestycja dofinansowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dotyczących zadania Przebudowa i remont dróg gminnych: 4-go Marca, Spokojna, Walki Młodych, Sawickiej, Krasickiego, Jaworskiej, Wyzwolenia i Jedności wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Karlinie - etap I obejmuje: 1. Roboty budowlane w obrębie ulicy 4-go Marca 1,01 km 2. Roboty budowlane w obrębie ulicy Spokojnej 0,116 km 3. Roboty budowlane w obrębie ulicy Walki Młodych 0,135 km 4. Roboty budowlane w obrębie ulicy Sawickiej 0,210 km 5. Roboty budowlane w obrębie ulicy Krasickiego 0,117 km 6. Roboty budowlane w obrębie ulicy Jaworskiej 0,138 km 7. Roboty Budowlane w obrębie ulicy Wyzwolenia 0,09 km 8. Roboty budowlane w obrębie ulicy Jedności 0,379 km 9. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej 0,1785 km 10. Budowa sieci kanalizacji wodociągowej 0,355 km 11. Budowa oświetlenia ulicznego 1,933 km 12. Oznakowanie stałej organizacji ruchu 1 kpl 13. Zagospodarowanie terenów zielonych 1 kpl 14. Obsługa geodezyjna Szczegółowy zakres prac dotyczy: - usunięcie kolidującego zadrzewienia i zakrzewienia, - roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni drogowej, nawierzchni chodników, krawężników i obrzeży wg obmiaru, - roboty ziemne z transportem urobku wg obmiaru, wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłożą, - ustawienie krawężników betonowych typu ulicznego wbudowanych jako częściowo wtopione na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych na technologicznej podsypce cementowo-piaskowej, - zakończenia wjazdów od strony posesji oraz boczne obramowanie wjazdów dłuższych niż szerokość chodników przewidziano z oporników drogowych betonowych wibroprasowanych ustawionych jako wtopione na ławie betonowej, - konstrukcja jezdni w tym ciągów pieszo-jezdnych: 8 cm - kostka betonowa typu polbruk szarocementowa, 3 cm - technologiczna podsypka cementowo - piaskowa, 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym stabilizowanego mechanicznie, wzmocnienie podłoża gruntowego wg jednego z wariantów zawartych w projekcie, - konstrukcja dróg na terenie kompleksu garażowego oraz na parkingach: 8 cm kostka betonowa typu polbruk - kolorowa dla parkingów i dróg wewnątrzparkingowych, szarocementowa dla dróg i podjazdów na terenie garaży, 3 cm - technologiczna podsypka cementowo - piaskowa, 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym stabilizowanego mechanicznie, 20 cm - warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, tłuczeń 31.5/63.0, - konstrukcje wjazdów i chodników wzmocnionych (ul. Spokojna - ciąg pieszo-jezdny): 6 cm - kostka betonowa typu polbruk (kolorowa dla chodnika, szarocementowa dla wjazdów), 4 cm - technologiczna podsypka cementowo-piaskowa, 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym stabilizowanego mechanicznie, 20 cm - warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z kruszywa (piasek średnioziarnisty, piasek gruboziarnisty, pospółka, itp.) - konstrukcja chodników: 6 cm - kostka betonowa typu polbruk kolorowa, 4 cm - technologiczna podsypka cementowo-piaskowa, 20 cm - warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z kruszywa (piasek średnioziarnisty, piasek gruboziarnisty, pospółka, itp.) - budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją - branża energetyczna, - montaż oznakowania stałej organizacji ruchu i oznakowania ulic, - budowa kanalizacji deszczowej wg obmiaru, - budowa sieci wodociągowej wg obmiaru, - wykonanie szaty roślinnej zgodnie z dokumentacją i zaleceniami Zamawiającego (trawniki wykładane trawą w rolkach), - obsługa geodezyjna. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlano-wykonawczych branży drogowej, sanitarnej i energetycznej, w przedmiarach robót oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia we własnym zakresie wizytacji miejsca realizacji robót i jego otoczenia w celu uzyskania pełnego zakresu prac oraz dodatkowych informacji niezbędnych do dokonania wyceny robót i opracowania oferty. Wszystkie uzyskane podczas wizytacji dane zostaną uwzględnione przy opracowaniu oferty. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami. UWAGI ZAMAWIAJĄCEGO: - z zakresu przedmiarów dotyczących ul. 4-go Marca (odcinek przy WTZ - A-A i przy hotelu - B-B) należy pominąć roboty rozbiórkowe, które zostały ujęte w przedmiarach robót drogowych. - światło emitowane przez lampy powinno posiadać żółtawą poświatę - należy zastosować stylizowane słupki do znaków drogowych (zgodnie z przedmiarami), - należy zastosować stylizowane słupki do oznaczeń nazw ulic (zgodnie ze wzorem Zamawiającego) w ilości 17 szt. słupów i 23 szt. tabliczek - wielkości te należy uwzględnić w przedmiarach branży drogowej, - należy uwzględnić zmianę w rodzaju zieleni trawnikowej w stosunku do przyjętego w projekcie rozwiązania i przyjąć trawę wykładaną (w rolkach), - w projekcie branży sanitarnej należy uwzględnić zmianę przebiegu trasy kanalizacji deszczowej na odcinku od D1 do Di1 (rys. 1/1 branża sanitarna) zgodnie z rysunkiem KANALIZACJA DESZCZOWA (fragment), odcinek biegnący przez skarpę należy wykonać za pomocą przecisku, aby nie naruszyć konstrukcji skarpy i posadowienia garaży, - należy przyjąć wszystkie krawężniki z zaokrągloną krawędzią (tzw. najazdowe) - przed przystąpieniem do budowy oświetlenia drogowego należy uzyskać informację od Zamawiającego dotyczącą przełożenia napowietrznej linii energetycznej na odcinkach w ulicach: Spokojnej, Jaworskiej i Sawickiej - wizja w terenie. Na podstawie art. 42 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy pobierający SIWZ wraz z dokumentacją przetargową w wersji papierowej z siedziby Zamawiającego pokryją koszty związane z przygotowaniem druku oraz przekazaniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem do dnia 03.03.2009 r. na konto Zamawiającego 35 8562 0007 0020 0064 2000 0280 w Banku Spółdzielczym w Karlinie. Potwierdzoną kopię dokonania przelewu, opisaną WADIUM PRZETARGOWE, poręczenie bankowe, gwarancję ubezpieczeniowe lub bankowe, należy dołączyć do oferty i złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta i Gminy Karlino, ul. Plac Jana Pawła II 6 (w sekretariacie) wraz z ofertą do dnia 04.03.2009 r. do godz. 10.00. Zwrot wadium Zamawiający dokonuje niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono wymagane zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - unieważniono postępowanie przez Zamawiającego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający dokonuję niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium, w określonym przez siebie terminie, przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku, oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium, wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy o warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. - Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. - Posiadać roczne średnie obroty za ostatnie trzy lata nie mniejsze niż 3.000.000 zł; - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej cztery roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tzn. wybudował bądź przebudował drogi z kostki betonowej o łącznej powierzchni 10.000 m2, - Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia tj. (kierownikiem budowy z min. 5 letnim stażem przy samodzielnym kierowaniu robót, kierownikami robót określonych specjalności występujących w zadaniu), - Posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na tę inwestycję na łączną kwotę nie niższą niż 40% ceny ofertowej. - W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. - Wykonawca winien zapoznać się z miejscem realizacji inwestycji. - Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty, kolejno, niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz oferty; 2. Kosztorys ofertowy ; 3. Dowód wpłacenia-wniesienia wadium; 4. Oświadczenie na formularzu oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP, 5. numer NIP i REGON 6. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 7. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dokument ważny na dzień składania ofert i realizacji zamówienia); 11. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje od innych zamawiających) - załącznik nr 3 do SIWZ; 12. wykaz niezbędnego sprzętu budowlanego jaki Wykonawca posiada do wykonania zadania, 13. Informację z banku potwierdzającą wielkość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową (nie niższą niż 40% ceny ofertowej) na to zadanie inwestycyjne, podane w wymiernych wielkościach. 14. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacjami na temat kwalifikacji oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależności do właściwej izby zawodowej - załącznik nr 4; 15. Informacje o części robót, które Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcy; Dokumenty stanowiące kopie z oryginałów należy poświadczyć za zgodność i opatrzyć czytelnym podpisem. Oferent zobowiązany jest do wizyty miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka realizacji robót. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wizyty w terenie - oświadczenie - zał. nr 6. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców, są oni zobowiązani ustanowić pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwo oraz umowę regulującą współpracę podmiotów, która powinna zawierać w szczególności następujące postanowienia: - wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, - wskazanie lidera konsorcjum, - wskazanie zakresu i działań każdego z konsorcjantów, - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania konsorcjum (nie krótszy niż termin upłynięcia wszelkich zobowiązań stron w przedmiotowym postępowaniu); - zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działania ze stron konsorcjum, - zakaz zmiany uczestników; W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP oraz dokumenty potwierdzające spełnienie pozostałych warunków wymienionych w punkcie 8 SIWZ - wykonawcy składają wspólnie. W przypadku składania oferty wspólnej pełnomocnictwa oraz umowę należy załączyć bezpośrednio za formularzem oferty. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art.24 ust. 1 ustawy PZP. Dokumenty potwierdzające spełnienie pozostałych warunków, wymienionych w pkt. 8.8 wykonawcy składają wspólnie. W przypadku składania oferty wspólnej pełnomocnictwa oraz umowę należy załączyć bezpośrednio za formularzem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Karlino ul. Plac Jana Pawła II 6 78-230 Karlino pok. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Karlino ul. Plac Jana Pawła II 6 78-230 Karlino sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja otrzymała dofinansowanie ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.