eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Odtworzenie nawierzchni drogowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Lubliniec: Odtworzenie nawierzchni drogowej
Numer ogłoszenia: 168018 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137372 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie nawierzchni drogowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie nawierzchni drogowej. Lokalizacja: Odcinki drogi powiatowej nr 2318 S zlokalizowane są w m. Pawełki gm. Kochanowice oraz w m. Zborowskie gm. Ciasna. Charakterystyka ogólna: Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) droga w m. Pawełki rozebranie przepustów rurowych, rur betonowych o śr. 50 cm - 7 m, rozebranie przepustów rurowych, ścianki czołowe - 1,32 m3, wykonanie ław fundamentowych -0,7 m3, wykonanie przepustów - 7 mb, wykonanie ścianek czołowych dla rur 50 cm - 2 szt., mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - 1400 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa - 1400 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa - destrukt bitumiczny - 1400 m2, mechaniczne ścinanie poboczy - 400 m2, powierzchniowe utrwalanie emulsja asfaltową - 1400 m2, oczyszczenie rowów z namułu o gr. 30 cm - 250 m, 2) droga w m. Zborowskie rozebranie przepustów rurowych, rur betonowych o śr. 60 cm - 9 m, rozebranie przepustów rurowych, ścianki czołowe - 2,36 m3, wykonanie ław fundamentowych -0,9 m3, wykonanie przepustów - 9 mb, wykonanie ścianek czołowych dla rur 60 cm - 2 szt., mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - 1400 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa - 1400 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa - destrukt bitumiczny - 1400 m2, mechaniczne ścinanie poboczy - 800 m2, powierzchniowe utrwalanie emulsja asfaltową - 1400 m2, oczyszczenie rowów z namułu o gr. 30 cm - 400 m, Inwestycja nie jest zaliczana do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Na etapie wykonywania remontu nie można wykluczyć emisji płynów, gazów, zapachów i hałasu, które są nieodzownym elementem prowadzenia robót. Zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2011r., materiały z robót rozbiórkowych powinny zostać przewiezione na wysypisko i tam zutylizowane. Podczas prac remontowych nie przewiduje się urządzeń sieci uzbrojenia. W przypadku stwierdzenia kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego należy albo wykonać roboty tak aby tych kolizji uniknąć lub zabezpieczyć przed uszkodzeniem czy przebudować kolidujące uzbrojenie. Wszelkie prace budowlane w obrębie urządzeń podziemnych powinny być prowadzone pod nadzorem administratora urządzenia. Wszystkie roboty objęte projektem należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz P.Poż. 2.Zadanie należy wykonać w oparciu o projekt wykonawczy (załącznik nr 2 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 3 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. 4.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 5.Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy Robót. 6.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 7.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 8.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 9.Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 10.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budownictwa Drogowego Wodno Kanalizacyjnego i Transportu Edward Hucz, ul. 3-go Maja 27, 42-283 Boronów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91816,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95485,39

  • Oferta z najniższą ceną: 95485,39 / Oferta z najwyższą ceną: 130385,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.